מחזור של משחקי עונה – לקראת המחזור השמיני בליגת העל

המחזור השמיני בליגת העל אוטוטו יוצא לדרך, והשבוע מחכים לנו משחקי עונה לוהטים. יתר קבוצות הליגה ימשיכו לנסות להשתפר, וקבוצה אחת, הפועל חיפה, תנסה להמשיך את המסע המופלא שלה.

Spanish League - טיק טיק

בני יהודה – מ.ס. אשדוד 16:00, המושבה (ספורט 4)

המשחק שיפתח את המחזור יפגיש בין בני יהודה המדשדשת למ.ס אשדוד המתחדשת, עם עמיר תורג'מן על הקווים. בשבוע שעבר 2 הקבוצות הציגו יכולת לא רעה, לפחות באופן יחסי, כשבני יהודה עמדה יפה ברוב שלבי המשחק מול סגנית האלופה, מכבי ת"א, ואשדוד השיגה נקודה ביתית מול הפועל אשקלון. המשחק הזה מרגיש כמו משחק תחתית לכל דבר, והוא באמת כזה, אבל אם יש בו פייבוריטית – זוהי בני יהודה. הקבוצה של אבוקסיס מרשימה יותר עד עכשיו, אך בסופו של דבר צריכה לצבור נקודות, ואת זה היא לא כל כך עושה. בשבוע שעבר אבוקסיס הלך עם מערך שלושת הבלמים שלו ועם יונתן כהן, צ'יבוטה ונריוס ולסקיס בשלישייה ההתקפית. זה לא הלך לו כל כך, ובני יהודה לא ייצרה כמעט שום דבר בחלק הקדמי, ולכן היום אבוקסיס יעבור למערך התקפי יותר שיכלול 3 שינויים: פז בן ארי ודן מורי ישבו על הספסל ובהרכב יפתחו הקפטן איציק עזוז והבלם איאד חבשי. מה שאומר שאבוקסיס יעלה עם 2 בלמים במרכז ההגנה, ויחזק את ההתקפה. אלמוג בוזגלו (נראה קצת רדום בהשוואה לעונה הקודמת) יפתח בהרכב לצידם של יונתן כהן, ולסקיס וצ'יבוטה, שימשיכו לקבל קרדיט. האם זה יעזור לבני יהודה להשיג ניצחון ראשון מאז ה0-2 על מכבי חיפה?

אלמוג בוזגלו, בני יהודה
Credit to "Almog Buzaglo" Facebook page

מהצד השני אשדוד מגיעה במצב רוח מעט טוב יותר מאיך שפתחה את העונה. עמיר תורג'מן, שרק מונה למאמן, כבר השיג נקודה ראשונה בשבוע שעבר כשסיים ב1-1 מול הפועל אשקלון. השבוע הוא אמר לכלי התקשורת: "אני רוצה להפוך את אשדוד לקבוצה שקשה לנצח" ואכן יהיה מעניין לראות האם במהלך העונה אשדוד תהפוך לקבוצה קשוחה. הסגל של אשדוד אמנם לא נוצץ העונה, אבל הוא בוודאי שווה יותר נקודות ומקום גבוה יותר בטבלה. מי שינסה לשפר את מצבה של הקבוצה הוא בעיקר גדי קינדה, שסיפק בישול יוצא מן הכלל בראבונה מול אשקלון. דן ביטון ובנצי מושל יילחמו על המקום הנוסף לצידו בקישור ההתקפי. שחקני החלק הקדמי של אשדוד עדיין לא נכנסו לקצב ולא מייצרים תפוקה, אבל מי שכן כבש בשבוע שעבר הוא מאוריסיו, שצפוי לקבל את חולצת ההרכב. גם המגן השמאלי קרלו ברוצ'יץ' ימשיך בהרכב בתפקיד הבלם, אותו הוא ביצע בצורה טובה בשבוע שעבר.

אז כן, משחק תחתית, 2 קבוצות לא כל כך נוצצות, אבל יהיה מעניין במושבה.

כדאי לשים לב: מאוריסיו, החלוץ הברזילאי שכבש בשבוע שעבר ויפתח בהרכב

טיפ וובי: יונתן כהן/מאוויס צ'יבוטה. החלוץ שמושאל ממכבי תל אביב כבש בשנה שעברה 7 שערים/הקיצוני שגם הוא מושאל ממכבי, הוא השחקן הכי מסוכן בקבוצה של אבוקסיס.

בצד השני מאוריסיו, קינדה ודן ביטון נראים כמו השחקנים היחידים שמסוגלים לכבוש או לבשל. אם איכשהו תכננתם לעלות עם רועי בקל ב-11 שלכם, אל תעשו את זה. הקשר שתוכנן לפתוח בהרכב, נפצע באימון וככל הנראה ייעדר מהמשחק.

ההימור שלי: 1-1, משחק די אפור ובסופו נקודה לכל אחת מהקבוצות.

בני יהודה מ.ס אשדוד
קרדיט לדף הפייסבוק מנהלת הליגות לכדורגל

הפועל עכו – הפועל רעננה, 18:00, עכו (5+ לייב)

עוד משחק תחתית במחזור הזה. הפועל עכו של שלומי דורה תארח את הפועל רעננה של … דני בונדר. כן, איכשהו רעננה הצליחה להגיע ל-3 מאמנים בחודש אוקטובר (!). אחרי דודו אברהם וגיא לוי, בונדר הוא השלישי שיעמוד על הקווים מתחילת העונה ומצפה לו משימה לא פשוטה בכלל. הערב הוא ינסה להשיג ניצחון ראשון העונה עבור רעננה. עדיין לא ידוע באיזה הרכב דני יעלה, אבל אולי המגן הימני של הפועל תל אביב בעבר יצליח לשפר משהו במשחק ההגנה של הקבוצה, שעד עתה לא מרשים במיוחד. רעננה סחטה מחמאות בשבוע שעבר על שהחזיקה מעמד לא מעט דקות מול האלופה הפועל ב"ש, ואפילו הצליחה לכבוש, אך צריך לזכור שבסופו של דבר הקבוצה הפסידה 1-3. למרות המצב הלא פשוט, יש כמה שחקנים שכן נראים טוב, החלוץ שמעון אבוחצירה והקשר רועי שוקרני ביניהם. מוחמד שכר וג'ורדן פושה ינסו לסייע להם בחלק הקדמי הערב. מי שעדיין לא תורמים מספיק הם הזרים של רעננה (אולי רק מוחמד עלי קמארה), אם הם יגדילו את התרומה שלהם אולי המצב של הקבוצה ישתפר. מבלי לשים לב, הקבוצה הצנועה מהשרון נמצאת במקום האחרון והיא צריכה להתחיל לאסוף נקודות בכדי להישאר בליגה עונה נוספת.

ונעבור להפועל עכו. הקבוצה של דורה, כמו בני יהודה, הספיקה לנצח העונה את מכבי חיפה אך במאזנה יש 3 נקודות בלבד (2 נק' הורדו בעקבות דיווח חסר לבקרה התקציבית) ולמעשה הניצחון על החיפאים הוא הניצחון היחיד שלהם העונה. עכו מגיעה לאחר התבוסה 0-4 לחיפאית אחרת, הפועל חיפה. החיסרון של עמראן אלקרנאווי מתגלה כמשמעותי, והקבוצה של דורה מחפשת פתרונות אלטרנטיביים שיעזרו לה לייצר שערים. בן אז'ובל, גבי קניקובסקי וסיראז' נאסר הם שחקנים מוכשרים, אבל אם הם לא יתחילו לתת מספרים בצורה עקבית, לעכו יהיה קשה מאוד להישאר בליגה. אולי המגדלור פייסל מוליץ' (2.03 מ') יכול לתרום כמה שערים. אם המאמן שלומי דורה יעיף מבט לעבר הנתונים של הפועל רעננה, הוא יגלה שהיא נמצאת במאזן שלילי של שערים העונה (12-) . זה עשוי להיות נתון מעודד עבורו ועבור הקבוצה שלו.

כדאי לשים לב: בן אז'ובל ושמעון אבוחצירה, המבקיעים ה"בולטים" בשורות שתי הקבוצות. אז'ובל כבר עם 2 שערים שלמים, אבוחצירה עם שער אחד בודד. שני הקשרים הנמוכים והזריזים של עכו, קניקובסקי ודמראווי, לא מפסיקים לרוץ ואת שניהם פשוט כיף לראות.

טיפ וובי: קשה מאוד למצוא שחקנים ששווה להמר עליהם בשתי הקבוצות הללו, שני החלוצים שציינתי קודם הם בין הבודדים שמסוגלים לייצר שערים. אולי גם הבלם עמית ביטון (מושאל מבאר שבע) שווה הימור. הוא הספיק לכבוש כבר 2 שערים העונה.

ההימור שלי: יהיה משחק צמוד מאוד, עכו תנצח בשיניים ושלומי דורה יפצח בריקודים.

הפועל עכו הפועל רעננה
קרדיט לדף הפייסבוק מנהלת הליגות לכדורגל

מכבי נתניה – עירוני קריית שמונה, 18:15, נתניה (ספורט 4)

הקבוצה שכובשת בכל משחק (16 שערים עד כה) מול הקבוצה שספגה הכי מעט בליגה (5 שערים). שתי הקבוצות הללו רוצות להגיע אל הפלייאוף העליון העונה, נתניה אמנם רק עלתה ליגה, אבל היא הרבה יותר מרשימה מק"ש של סילבס. נדמה שהקבוצה של דראפיץ' מצאה 3 שחקנים שיספקו לה שערים העונה. כמובן ששני הראשונים הם דיא סבע וערן לוי, אבל אליהם מצטרף שחקן שקצת נעלם מהרדאר, וזהו אלחסן קייטה (צוין בכתבה בשבוע שעבר). קייטה לא חלוץ מבריק במיוחד, אבל יש לו יכולות פיזיות די מרשימות ובעיטה נקייה, והוא עשוי להיות השחקן השלישי הקבוע בחוליית ההתקפה. עדן שרם, שגדל בהפועל ת"א, הוא בהחלט חלוץ מוכשר וטוב, אבל קייטה שחקן יותר בשל ומנוסה ונראה שדראפיץ' מאמין בו. באופן כללי, נתניה היא קבוצה שכיף לצפות בה העונה, ואפילו בשבוע שעבר מול בית"ר הציגה יכולת טובה. תוצאת הסיום, 1-4, לא כל כך שיקפה את מהלך המשחק. במצב של 1-1 נתניה החמיצה הזדמנויות טובות, ובצד השני ספגה שערים כתוצאה ממשחק הגנה לקוי. דראפיץ' יצטרך לשים לב שהמקרה הזה לא יהפוך למאפיין קבוע, מכיוון שגם מול מכבי תל אביב הקבוצה שלו ספגה שערים של חוסר עירנות או אולי אפילו נאיביות. אז אחרי שנגענו בנקודה שעלולה להיות בעייתית, נחזור למשחק ההתקפה של נתניה. כיף לראות את השטף ההתקפי של היהלומים ואת המתפרצות המהירות. כיף לראות את עלי מוחמד, את סבע ולוי ואפילו את הצעירים דידייה קוגבניה ואביב אברהם. הערב נתניה כנראה תיאלץ להסתדר ללא ערן לוי שעדיין בספק גדול למשחק, ו-2 הראשונים כנראה יפתחו בהרכב. במרכז הקישור ישחקו 2 שחקנים בלבד, אולסק ומוחמד, מה שאומר שגם היום נתניה תשחק התקפי, הפעם היא מקווה גם לנצח.

הקבוצה שתנסה למנוע זאת ממנה, עירוני קריית שמונה, נמצאת במקום השמיני בטבלה וגם לה יש שאיפות להיות בפלייאוף העליון. החבורה של חיים סילבס קצת מדשדשת במחזורים האחרונים ובכלל מפתיחת הליגה, ואיזי שרצקי מקווה שהעונה הזאת לא תסתיים שוב בצורה מאכזבת. במשחקים של ק"ש הובקעו הכי מעט שערים בליגה (12), זה אמנם ממצב אותה במרכז הטבלה, אבל סילבס מנסה למצוא את המפנה שיגרום לקבוצה להשתדרג ולטפס במעלה הטבלה. החלוץ שובל גוזלן נראה כמו הדבר הכי יציב בקבוצה, השחקנים מסביבו פחות והעובדה הזאת גורמת לכך שק"ש כובשת רק 7 פעמים בשבעה מחזורי ליגה. ברגע שגוזלן הוא האיש היחיד שמחפשים בהתקפה, המשחק של הקבוצה קצת שקוף, ואת זה סילבס צריך לפתור. מי שאמורים לעזור לגוזלן הערב הם שגיב יחזקאל ושון וייסמן, הראשון מושאל ממכבי תל אביב והשני ממכבי חיפה. החלוץ נייג'ל האסלביינק יהיה בסגל למשחק, אך ככל הנראה לא יפתח, וזאת משום שנחת בארץ רק אתמול. הוא שהה בימים האחרונים בהולנד עם אשתו, שילדה את בתם. שיהיה במזל. בכל מקרה, גם ללא האסלביינק, שווה להגיע לנתניה הערב או לפחות לצפות בטלוויזיה במאצ' אפ המעניין: ההתקפה של נתניה מול ההגנה של קריית שמונה

כדאי לשים לב: המגן השמאלי, קובי מור, לא יפתח בהרכב של נתניה, בן צעירי יחליף אותו

טיפ וובי: דיא סבע. כן, זה קצת מובן מאליו כי הקשר כבר עם 9 שערים. בשבוע שעבר היה לו מעצור קטן, השבוע הוא יחזור להפציץ. אם ערן לוי לא ישחק, סבע הוא האיש שאמור להוביל את נתניה.

ההימור שלי: נתניה תנצח 1:2 או 1:3, אך ק"ש בשום אופן לא תהיה תפאורה הערב.

מכבי נתניה מכבי קש
קרדיט לדף הפייסבוק מנהלת הליגות לכדורגל

מכבי חיפה – בית"ר ירושלים, 20:30, סמי עופר (ספורט 1)

בשנים האחרונות, ובכלל, יש סוג של יריבות בין 2 מועדוני הפאר האלה, שלאחרונה קצת איבדו מגדולתם. בית"ר עוד נחשבת קבוצה מצליחה, בטח ביחס לתקציב שלה, אבל מכבי חיפה מאכזבת מאוד ועם הזמן הפכה לשק החבטות של הליגה. בקרב הקהל ובכלי התקשורת לא חוסכים ביקורת מהירוקים, די בצדק. האוהדים הירוקים מקווים ומאמינים שהיום, סוף סוף, העסק יתחבר, אבל גם האוהד הכי אופטימי יודע בתוך תוכו שבית"ר ירושלים קבוצה טובה יותר כרגע. לא מעט חיצי ביקורת מופנים לעבר מאמן מכבי חיפה, גיא לוזון, אך צריך לזכור שזו קבוצה חדשה כמעט לגמרי. נכון, לוזון קיבל כמעט הכל מיענקל'ה שחר בקיץ, אבל יש המון לחץ בקבוצה מהכרמל, ואולי הגיע הזמן להפסיק לדבר ולהצהיר על אליפות ולהתחיל להתרכז בלהעמיד קבוצה שתשחק כדורגל חיובי. או לפחות קבוצה שתצליח להשיג נקודות גם מול 11 שחקנים. הערב מצפה לירוקים אתגר גדול, כאשר הם יפגשו את אחת הקבוצות הטובות בליגה. לוזון עדיין לא גיבש את ה-11 שלו למשחק, והאמת שזה די מובן, יש לו סגל רחב מאוד לנהל והוא עדיין לא מצא את ההרכב שמתפקד בצורה הטובה ביותר. מי שכן צפוי לחזור להרכב, הוא המגן השמאלי עומרי בן הרוש, שיחליף את רז מאיר. רוקאביצה, אקס בית"ר, צפוי להחליף את אופיר מזרחי בהרכב. אלברמן וקהת יפתחו בקישור כשלצידם אחד מבין סולליך וקוסטדינוב, מה שאומר שגילי ורמוט יישאר על הספסל.

בצד השני, בית"ר ירושלים תגיע במצב רוח מרומם אחרי ה-1-4 על מכבי נתניה. הקבוצה של בני בן זקן, או יותר נכון של אלי טביב, רוצה לנצח גם בסמי עופר, מגרש בו היא ניצחה בעונה שעברה ובאופן כללי היא מרגישה בו טוב. בית"ר בכושר טוב לאחרונה, וזה בעיקר בזכות עידן ורד שבכושר טוב כבר לא מעט זמן, וגם את העונה הנוכחית פתח בצורה טובה. אליו מצטרפים איתי שכטר וחן עזרא, 2 פליטים נוספים של מכבי חיפה, וביחד עם ז'ורז'יניו שאוהב להבקיע נגד מכבי חיפה (בעונה שעברה כבש ב2 מתוך 3 מהמפגשים נגדה) לבית"ר יש התקפה נהדרת. המאצ' אפ במשחק הזה צפוי להיות מעניין מכיוון שמדובר ב2 קבוצות שטובות בסגנון של התקפות מתפרצות, כך שקשה לדעת מי תיטול את השליטה במגרש ותחזיק בכדור יותר. בכל אופן, בכל תסריט שלא יהיה, צפוי לנו קרב מרתק בין 2 מהמועדונים היותר גדולים בכדורגל הישראלי. אצטדיון סמי עופר צפוי להיות מלא ב30,000 אוהדים משולהבים.

כדאי לשים לב: עוד מפגש של יוסי בניון מול האקסית. בשבוע האחרון דובר לא מעט בנושא הזה, אך לא בטוח שהקשר יפתח בהרכב בכלל (ז'ורז'יניו צפוי לפתוח)

טיפ וובי: ז'ורז'יניו. הקשר המצוין שהגיע מבני סכנין אוהב להבקיע נגד מכבי חיפה. עידן ורד כנראה יהיה בהרכב שלכם, ובצדק, אבל שווה להמר גם על הברזילאי.

ההימור שלי: 2:1 לבית"רים, שממשיכים לנצח ולעשות קולות של מירוץ לאליפות. מכבי חיפה שוב מאכזבת וגיא לוזון שוב סופג שריקות בוז.

מכבי חיפה ביתר
קרדיט לדף הפייסבוק מנהלת הליגות לכדורגל

הפועל אשקלון – מכבי פתח תקווה יום א', 19:00, אשקלון (5+ לייב)

עוד משחק קצת אפור, השלישי במחזור הזה. הפועל אשקלון מגיעה אחרי 2 תוצאות תיקו רצופות, 2:2 מול מכבי ת"א ו1:1 באשדוד, ורוצה לרשום ניצחון בביתה. מולה תעלה מכבי פתח תקווה, שהציגה משחק טוב בשבוע שעבר מול מכבי חיפה, אך בסופו של דבר סיימה רק ב-2:2 מאכזב. החניכים של שרון מימר הראו יכולת טובה, אפילו טובה מאוד, ואילולא היו נשארים ב-10 שחקנים כנראה גם היו מנצחים את המשחק. מהמשחק הזה פ"ת אמורה לשאוב הרבה עידוד ולהמשיך את היכולת גם באשקלון. מנור סולומון, שעליו כבר דובר רבות, הגיע וסיפק את הסחורה בשבוע שעבר עם שער ובישול, ומימר מקווה שהיהלום שלו ימשיך להבריק. הבעיה היא שהיחיד שעוזר לו בינתיים הוא לידור כהן, וביחד לשניהם יש 4 שערים. זה לא מספיק בשביל למשוך את המלאבסים למעלה. פתח תקווה צריכה עוד שחקנים שימצאו את הרשת. הזרים רישאר סומא וסוטיריס ניניס (בו תלו תקוות רבות) מאכזבים עד כה, ואולי אבידור וארבייטמן יתנו את התרומה ש-2 הזרים היו אמורים לתרום.

אצל הפועל אשקלון עסקים כרגיל. הקבוצה מחזיקה במאזן נקודות משביע רצון יחסית, ויובל נעים יכול להיות רגוע. סתם, לא באמת. יובל נעים אף פעם לא רגוע, והשבוע הוא יצטרך להסתדר ללא טל איילה המורחק. לעומתו, רודי חדד יחזור מעונש הרחקה של 3 משחקים. מלבד איילה, ההרכב של אשקלון לא צפוי להשתנות יותר מדי ונעים צפוי להמשיך לתת קרדיט לחלוץ איבנצ'יץ' (כבש בשבוע שעבר) ולגודנס אג'אי הצעיר. משחק אמצע טבלה טיפוסי, לא צפוי להגיע יותר מדי קהל לאצטדיון סלה באשקלון, נקווה שלפחות יהיו שערים.

כדאי לשים לב: רודי חדד, שחוזר מהרחקה וצפוי לפתוח בהרכב.

טיפ וובי: מנור סולומון. כי אין מישהו אחר.

ההימור שלי: תיקו 1:1. 2 קבוצות די שוות ברמתן, שיבטלו אחת את השנייה.

הפועל אשקלון מכבי פת
קרדיט לדף הפייסבוק מנהלת הליגות לכדורגל

בני סכנין – הפועל חיפה יום א', 20:15, עכו (ספורט 1)

הרכבת של ניר קלינגר ממשיכה לדהור, והשבוע היא תגיע לתחנה בעכו כדי לאסוף עוד ניצחון. החניכים של ניר קלינגר כבר עם 17 נקודות מתוך 21 אפשריות, פשוט מאזן נהדר. השאלה שנשאלת היא האם הפועל חיפה תמשיך בכושר הזה והאם השאננות תחלחל לשחקנים? את זה רק קלינגר והשחקנים יודעים. מחר הם יפגשו את סכנין הלא צפויה, שפתחה את העונה בהיסוס מסוים ובלאגן ניהולי, אך התייצבה לאחר מינויו של פליקס נעים. כעת יש כבר 3 ניצחונות במאזנה, אחד מהם הוא ה1-3 המרשים על בית"ר. סכנין תנסה לעצור את הקבוצה, שלפחות עפ"י הטבלה, היא הטובה בליגה, ויש שיגידו שגם על המגרש. פליקס נעים ימשיך להאמין בפיראס מוגרבי ושלומי אזולאי, השחקנים הכי מסוכנים שלו עד עתה. המהירות של סכנין בהתקפה יכולה להיות נשק יעיל מול ההגנה הדי איטית של הפועל חיפה (גבריאל תמאש בלם נהדר, אך מהירות היא לא הצד החזק שלו)

בהפועל חיפה נושמים אוויר פסגות. האדומים-שחורים רוצים לנצל כל רגע בפסגת הטבלה, ויקוו להמשיך את הכושר המצוין שלהם. בהרכב של ניר קלינגר לא צפויים להתרחש שינויים, אלון תורג'מן ימשיך בהתקפה, חנן ממן ינהל את ההצגה, והפועל חיפה תקווה לצאת מעכו כשבמאזנה יש 20 נקודות.

כדאי לשים לב: הפועל חיפה היא הקבוצה היחידה בליגה שעדיין לא הפסידה

טיפ וובי: הייתי אומר לכם להמשיך עם אלון תורג'מן, אבל הברק לא מכה באותו מקום פעמיים. האנשים שלי למשחק הזה הם ממן ומוגרבי.

ההימור שלי: 2:2. סכנין מצליחה לעצור את הפועל חיפה.

בני סכנין הפועל חיפה
קרדיט לדף הפייסבוק מנהלת הליגות לכדורגל

 הפועל באר שבע – מכבי תל אביב, יום ב', טרנר, 20:30 (ספורט 5)

המשחק המרכזי של המחזור הוא גם המשחק הגדול ביותר שיש לליגה שלנו להציע בשנים האחרונות. הפועל באר שבע תארח את מכבי תל אביב למשחק עונה הראשון ביניהם העונה, משחק שאף קבוצה לא רוצה להפסיד בו, משחק על 6 נקודות, ויתר הקלישאות שאתם כבר מכירים. שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסדים בליגה האירופית, מכבי תל אביב נחלה תבוסה קשה, 0:4 לאסטנה הקזחית בחוץ, לעומתה הפועל באר שבע נראיתה הרבה יותר טוב בבית מול סטיאווה בוקרשט, אך גם היא הפסידה בסופו של דבר. 2 הקבוצות מגיעות די חסרות למשחק הזה. מכבי תחסר את דסה, גולסה, מיכה וחוסה רודריגז, בבאר שבע ג'ון אוגו בספק עקב מתיחה בשריר הארבע ראשי. גם אלחמיד בספק להתמודדות. כל הניתוחים לקראת המשחק מתרכזים במאמנים ברק בכר וג'ורדי קרויף, ואיך הם יעלו למשחק הזה. הטקטיקה תשחק תפקיד מכריע – מי תשלוט, מי תתגונן, מי תעקוץ ומי תצא עם ידה על העליונה. את זה קרויף ובכר יכריעו, וכמובן השחקנים שלהם.

שרן ייני, מכבי תל אביב
Credit to "Maccabi Tel Aviv FC" Facebook page

במכבי תל אביב אלו הם אצילי ועטר שצפויים לשוב להרכב אחרי שלא פתחו מול אסטנה וכנראה "נשמרו" למשחק הזה. בבאר שבע ראדי יחזור להרכב וכמובן ירצה לכבוש מול האקסית. אנחנו הולכים לראות משחק מאוד זהיר ומחושב מצד 2 הקבוצות. מכבי תל אביב מג'עג'עת כבר כמה משחקים ובאר שבע לא במצב יותר טוב ממנה, המאמנים לא ירצו לקחת סיכונים מיותרים ולכן נראה משחק מאוד טקטי ושקול עם שער אחד, אולי 2 במקרה הטוב.

במכבי מנסים להרכיב חוליית קישור ראויה בעקבות הפציעות של גולסה ורודריגז, וזו עלולה להיות נקודה תורפה, במיוחד לאור העובדה שהקישור של מכבי לא מבריק מתחילת העונה. מצד שני מכבי קיבלה בחזרה את ארון שוינפלד שחזר מפציעה וקרויף עשוי לשלב אותו בחוליית ההתקפה. בבאר שבע, כמעט אף פעם אי אפשר לדעת איך ברק בכר יעלה. מי שכן יפתחו הם מליקסון וטוני וואקמה. אם אוגו יהיה כשיר, הוא צפוי לעלות בהרכב מאחורי איינבינדר וראדי.

משחק עונה מותח צפוי לנו בטרנר, קרב מוחות של ממש.

כדאי לשים לב: טוני וואקמה עדיין לא כבש בליגה

טיפ וובי: מאוד קשה לתת טיפ למשחק כזה, אבל הפעם אמליץ לכם על וידאר ובלקמן במכבי. בבאר שבע: מליקסון ובן שהר.

ההימור שלי: שוב, קשה מאוד להמר במשחק כזה. אני אלך על תיקו.

הפועל בש מכבי תל אביב
קרדיט לדף הפייסבוק מנהלת הליגות לכדורגל
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח