נכנסים לקצב: הכנה למחזור ה-2 בליגת החלומות

לקבוצת ליגת החלומות של הזווית

ליגת העל שלנו יצאה לדרך בשבוע שעבר ואיתה גם ליגת החלומות, משחק הפנטזי שסוחף את כולנו כל עונה מחדש.
בשבוע שעבר ניקיטה רוקאביצה גנב את ההצגה עם צמד שהעניק 14 נק' למי שבחר אותו (ו28 נק' למי שקיפטן אותו). השבוע אנחנו עומדים בפני מחזור מעניין עם לא מעט אפשרויות טובות של שחקנים טובים ששווה להמר עליהם, הנה כמה המלצות שיהפכו את הבחירה שלכם לקלה יותר:

מכבי חיפה, רוקאביצה, שרי, אשכנזי

נתחיל בעמדת השוער. במקרה והימרתם על טננבאום/שטקוס/ניצן במחזור הפתיחה, אתם מסודרים. במקרה שלא, כדאי לבחור אחד מהם או בשוער ק"ש, דזיוגאס ברטקוס. אני הייתי בוחר בארנסטס שטקוס למחזור הזה, אמנם הוא לא זול, 9 מיליון יעלה לכם השוער הליטאי של הפועל ב"ש שמשחקת המחזור הזה מול הפועל חדרה, אך כנראה שהוא הבחירה הטובה ביותר.

הגנה:

שי קונסטנטין – 8 מיליון

המגן הימני של בית”ר ירושלים הוא אופציה טובה למחזור הזה, ולעונה כולה. בעונה שעברה כולנו הבנו עם הזמן ששווה לבחור בו, העונה הוא כבר באנקר בהרבה קבוצות, ובמחזור שבו בית"ר מארחת את רעננה הפצועה (גאנם, ארשיד וירדן כהן לא כשירים), קונסטנטין הוא הבחירה הטבעית.

אורן ביטון – 8 מיליון

המגן השמאלי של הפועל ב"ש עדיין לא חזר לכושר שלו מאז הפציעה בשנה שעברה, אבל יתפוס את מקומו של שון גולדברג שנפצע מול פיינורד וייעדר כחודש וחצי. ביטון ידוע ביכולות ההתקפיות שלו ומול הפועל חדרה הוא עשוי להתגלות כבחירה מוצלחת.

יובל לוין – 5 מיליון

אם אתם רוצים לחסוך כדי לפנות תקציב לקשר/חלוץ יקר, זו האופציה בשבילכם. יובל לוין הוא המגן הפותח בק"ש כרגע, שתארח את הפועל כפ"ס, העולה החדשה. סביר להניח שק"ש לא תספוג מכפ"ס ולכן לוין הוא הימור לא רע בכלל.

אורן ביטון, הפועל באר שבע
קרדיט לדף הפייסבוק של מנהלת הליגות לכדורגל

קישור:

צ'ארון שרי – 14 מיליון

טוב, זה קצת בנאלי להמליץ על שחקן יקר שכיכב בשבוע שעבר, אבל הקשר ההולנדי נמצא כאן למקרה שלא לקחתם אותו בחשבון.

איסמעיל ריאן – 8 מיליון

הקשר ההתקפי של ק"ש פתח לא רע את העונה וגם בישל במחזור שעבר מול בני יהודה, אני צופה שהוא ימשיך את המגמה.

גבי קניקובסקי – 8 מיליון

הקשר המוכשר, ששיחק בשבוע שעבר מול הפועל ת"א בעמדה אחורית יותר, צפוי לחזור השבוע לעמדה הקדמית שהוא מכיר. הבחירה המובנת מאליה היא בצ'יראי, אך החלוץ של נתניה מצוי בכושר לא טוב (כמובן שהוא יבקיע צמד מול נס ציונה ויוציא אותי חסר מושג), ואני מהמר שהשערים יגיעו דווקא מאחד הקשרים של נתניה. קניקובסקי הוא המסוכן ביותר מביניהם.

 

התקפה:

לוי גארסיה – 12 מיליון

הקיצוני הסילוני של בית"ר היה פעיל מאוד במחזור הפתיחה מול באר שבע, והיה קרוב מאוד לכיבוש. מול הפועל רעננה, שתשחק ללא המגן השמאלי הקבוע שלה (ירדן כהן), לוי גארסיה הוא בחירה קצת יקרה, אך צפוי להתברר כמשתלם מאוד.

נייג'ל האסלביינק – 12 מיליון

התלבטתי אם להמליץ לכם עליו או על בן שהר. אחרי שהאחרון פתח בהרכב מול פיינורד, אני מהמר על האסלביינק כבחירה טובה יותר למחזור הזה. אגב, החלוץ ההולנדי כבש צמד בעונה שעברה מול הפועל חדרה.

קיליאן שרידאן – 8 מיליון

לא ברור איך חלוץ כזה מתומחר ב-8 מיליון בלבד. אם הוא בטעות לא בקבוצה שלכם, תכניסו אותו ועכשיו.

 

שחקנים נוספים ששווה לשים לב אליהם:

יונתן כהן (13 מיליון) – בעיניי הוא השחקן המסוכן ביותר של אלופת המדינה, ומול הבונקר שאבוקסיס יעמיד, הוא גם השחקן האפקטיבי ביותר. קצת יקר, אבל שווה את זה.

יאהמיר היקה (9 מיליון) – יקר יותר במיליון מקניקובסקי, ועדיין בחירה ראויה בהחלט למחזור הזה.

יובל אשכנזי (8 מיליון) – מול הצפיפות של המערך של סילבס, הבעיטות מרחוק של אשכנזי וההצטרפות שלו מאחור עשויות להיות משמעותיות. שווה להמר עליו.

קלאודמיר (7 מיליון) – כשהתקפת הפועל תל אביב נראית כ"כ אנמית, אולי כדאי להמר על מישהו מהקישור. בוזגלו זה האובייס, אבל הוא גם יקר וגם נראה שהוא עדיין לא חזר לעצמו. קלאודמיר לוקח חלק מהנייחים ומסוגל לאיים מרחוק. בשביל 7 מיליון הוא הימור לא רע.

שובל גוזלן (8 מיליון) – החלוץ שגדל במכבי חיפה הוא האיש המרכזי העונה בהתקפת מ.ס אשדוד. מה עוד ששלומי אזולאי נמצא בספק למשחק מול הפועל ת"א ובמקרה שייעדר, גוזלן הוא הבחירה הטובה ביותר במקומו.

בהצלחה לכולם!

קלאודימיר פריירה
קרדיט לדף הפייסבוק של הפועל תל אביב
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח