חוזרים מהפגרה – הכנה למחזור ה-3 בליגת החלומות

פגרת הנבחרות המייגעת סוף סוף הסתיימה לה, ליגת העל תכף חוזרת ואיתה גם ליגת החלומות, הנה כמה המלצות שיעזרו לכם לבנות את הנבחרת שלכם (כן, אני יודע שלא בדיוק עזרתי לכם במחזור שעבר עם שרידאן)

ביתר ירושלים הפועל באר שבע
קרדיט לדף הפייסבוק של מנהלת הליגות בכדורגל


נתחיל בעמדת השוער
. במקרה ובשער שלכם נמצאים טננבאום/שטקוס, אתם מסודרים. במקרה שלא, כדאי לבחור אחד מהם. אני הייתי בוחר בדניאל טננבאום למחזור הזה. השוער הברזילאי/יהודי יעלה לכם רק 5 מיליון, מכבי תל אביב משחקת מול הפועל כפר סבא, כך שטננבאום הוא הבחירה הטובה והמשתלמת ביותר.

הגנה:

איתן טיבי – 8 מיליון

הבלם של מכבי ת"א לאט לאט חוזר להיות שחקן הרכב, הוא נמצא בכושר טוב והוא הזול ביותר מבין שחקני ההגנה שפותחים בהרכב של מכבי תל אביב. נראה כמו בחירה מתבקשת.

אורן ביטון – 8 מיליון

המגן השמאלי של הפועל ב"ש היה נהדר מול הפועל חדרה (2 בישולים), והזכיר את היכולת מלפני הפציעה. ב"ש תתארח באשדוד במחזור הזה, אז ביטון הוא בחירה טובה גם השבוע.

עידו לוי – 6 מיליון

אם אתם רוצים לחסוך כדי לפנות תקציב לקשר/חלוץ יקר, זו האופציה בשבילכם. עידו לוי הוא בלם סולידי בליגת העל כבר כמה עונות, הוא מהווה איום במצבים נייחים ורעננה תשחק בחדרה במחזור הזה, שווה להמר עליו.

 

קישור:

מאור בוזגלו – 13 מיליון

לפני הפגרה, קשרה של הפועל תל אביב היה אחד מנקודות האור בהפסד באשדוד, וגם הצליח להבקיע. השבוע, כשהפועל תארח נס ציונה, בוזגלו הוא שחקן שחייבים לקחת בחשבון כשעושים חילופים.

צ'ארון שרי – 14 מיליון

הקשר ההולנדי של מכבי חיפה אמנם לא סיפק מספרים בדרבי, ועדיין ראינו את האיכויות בכל פעולה. שווה להמר עליו גם השבוע.

אור דסה – 6 מיליון

הקשר ההתקפי של רעננה פתח טוב את העונה, ועולה 6 מיליון בלבד. רעננה תשחק מול חדרה במחזור הזה, מסתמן כמו הימור ששווה לקחת.

גבי קניקובסקי – 8 מיליון

הקשר המוכשר של נתניה סיפק את הסחורה מול נס ציונה עם שלושה בישולים נפלאים והרוויח את המקום שלו בטור השבוע. למרות שנתניה תשחק מול בני יהודה של אבוקסיס.

קניקובסקי, מכבי נתניה
קרדיט לדף הפייסבוק של מכבי נתניה

 

התקפה:

צ'יקו אופואדו – 14 מיליון

הקיצוני/חלוץ של מכבי תל אביב צפוי לפתוח בהרכב לראשונה העונה, אמנם הוא די יקר, אבל לאור היכולת הלא טובה של שאר שחקני ההתקפה של אלופת המדינה, והיכולת הטובה שלו, הוא מסתמן כהימור לא רע בכלל.

מוחמד גאדיר – 8 מיליון

החלוץ של בני יהודה פתח את העונה פשוט נהדר (איפה הוא היה 3 שנים?), ונראה כמו השחקן הכי מסוכן בבני יהודה. המהירות שלו היא נשק קטלני מול כל הגנה, בטח ובטח מול נתניה שתשחק עם הגנה לא מתואמת (הויבך וכחלון ככל הנראה לא יפתחו). שווה להיפרד מ-8 מיליון ולשים אותו.

יוג'ין אנסה – 8 מיליון 

החלוץ של הפועל רעננה מצוי בכושר נהדר ומול הפועל חדרה החלשה שווה להמר עליו.

 

שחקנים נוספים ששווה לשים לב אליהם:

 אלירן עטר (15 מיליון) – יקר יותר במיליון מאופואדו, ולכן נמצא כאן ולא ברשימת ההמלצות. החלוץ של אלופת המדינה אמנם לא פתח טוב את העונה, אך כפ"ס היא בדיוק היריבה שעשויה להחזיר אותו לעניינים.

יובל אשכנזי (8 מיליון) – הבעיטות מרחוק של אשכנזי וההצטרפות שלו מאחור הם תמיד נשק יעיל במשחקים של מכבי חיפה, כשפוגשת יריבות שמצופפות ומקשות.

אבישי כהן (6 מיליון) – המגן/קיצוני של בני יהודה פתח טוב את העונה, ומראה יכולות התקפיות לא רעות. לאור הגעתו של דור אלו הוא ישחק בעיקר כקיצוני ימני, בליגת החלומות הוא שחקן הגנה, נשמע כמו הימור טוב.

סקו טורה (6 מיליון) – המושאל ממכבי חיפה הוא הקשר הכי מסוכן של נס ציונה.

מכבי תל אביב, אלירן עטר
קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב
Print Friendly, PDF & Email

תגובה אחת

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כתבה עניינית וטובה כמו כל שבוע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח