נערי תגלית 2: השחקנים שעשויים לפרוץ העונה בליגת העל

לאחר שבשנה שעברה זכה להצלחה מוגבלת, גם השנה אלעד בהר מסמן לכם את השחקנים שצפויים לעשות את הפריצה שלהם בליגת העל

הקיץ עוד מעט מסתיים לו, ליגת העל שלנו אוטוטו יצאה לדרך וקבוצות הליגה השונות חידשו את פניהן. כמו בכל עונה, יש את שחקני הרכש הבולטים של כל קבוצה, אלו שתפסו את מירב הכותרות, אבל אני בחרתי להתמקד דווקא בשחקנים שפחות מדברים עליהם, אלה שנמצאים מתחת לרדאר ואולי יפתיעו אותנו השנה.

*****

איילון אלמוג, 21, מכבי תל אביב

נתחיל עם השם אולי הכי מוכר ברשימה. החלוץ/שחקן כנף של אלופת המדינה כבר הראה ניצוצות בעונה שעברה וזו שלפניה עם כמה שערים חשובים, אבל לא באמת "פרץ". כעת, כשלמכבי תל אביב יש בעיה בעמדת החלוץ, אלמוג יכול למלא את החלל. כישרון יש לבחור בשפע: הוא טכני, מהיר, חזק ובעל סיומת מצוינת. קבלת ההחלטות שלו עדיין לוקה בחסר ואם הוא ישפר את האספקט הזה במשחק שלו, מכבי תל אביב תקבל שחקן התקפה נהדר.

איילון אלמוג, מכבי תל אביב
קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

 

שלום אדרי, 26

עוד שם יחסית מוכר לאוהדי הכדורגל בארץ. שלום אדרי הגיע בעונה שעברה ובמעט ההזדמנויות שקיבל, הראה כמה כדורגל יש לו ברגליים. אם יקבל קצת יותר במה, אין לי ספק שבית"ר ירושלים תרוויח את אחד השחקנים המוכשרים בארץ.

 

תומר אלטמן, 23, הפועל חיפה

הקשר, שגדל במכבי תל אביב וכעת מושאל לקבוצה של חיים סילבס, הוא אחד השמות המסקרנים שגדלו במחלקת הנוער של הצהובים. אלטמן הוא קשר 50/50 קלאסי שמשלב יכולות הגנה והתקפה, ויש לו יכולת מסירה יוצאת מן הכלל. כשהפועל חיפה די דלילה במרכז, מי שעשוי לנצל את ההזדמנות הוא הקשר המוכשר הזה, שהספיק לשחק קצת בעונה שחלפה. העונה כבר יהיה לו תפקיד יותר מרכזי.

 

רוי קורין, 18, מכבי נתניה

השחקן האלמוני ביותר ברשימה. רוי קורין הוא שחקן כנף/חלוץ סופר מוכשר והוא מסומן כשחקן העתיד של מכבי נתניה. הוא עוד לא בן 18, שנתון 2002, אך כבר רשם הופעות ראשונות בליגה בעונה שחלפה. קורין שחקן טכני, מהיר, עם דריבל מצוין וחוש לשערים. קורין מתמודד עם שחקני התקפה לא רעים בכלל ולנו נותר לראות אם היהלום החדש של הנתנייתים יראה מה הוא יודע כבר העונה.

 

אודה מרשל, 26, הפועל חדרה

החלוץ שהגיע לחדרה כבר סיפק ניצוצות ראשונים בגביע הטוטו עם המון פיזיות ויכולת סיום משובחת. בהיעדר חלוץ מוביל בקבוצה של שרון מימר, אני שם את הביצים על הניגרי שישאיר אבק להרבה בלמים בליגה.

 

יונס מלדה, 21, מכבי נתניה

החלוץ המוכשר של היהלומים כבר מוכר לרוב חובבי הכדורגל הישראלי, אך עדיין לא עשה את קפיצת המדרגה שמחכים לה במועדון הנתנייתי. השנה, כשמספר שחקנים בכירים עזבו (ביניהם פאטוס בצ'יראי המצוין), למלדה יש הזדמנות להראות מה הוא יודע. והוא יודע.

יונס מלדה, מכבי נתניה
קרדיט לצלם דין מיארה
dean miyara

 

מוחמד כנעאן, 22, מ.ס אשדוד

הקשר ההתקפי שגדל במכבי חיפה הראה לנו את יכולתו בעונה שעברה עם כמה שערים נדירים ביופיים, אך לא הצליח לשמור על יציבות לאורך זמן. העונה הקשר צפוי לקחת חלק יותר משמעותי ביחד עם עוד לא מעט צעירים מוכשרים שיקבלו את ההזדמנות מרן בן שמעון. אני מהמר על כנעאן כאיש שיעשה את ההתקדמות הכי גדולה.

 

מתיאה ליואיץ', 26, בני יהודה

הקשר הנפלא הזה של בני יהודה הגיע בעונה שעברה וכבר תפס את עיני האוהדים. מבחינה מספרית, זה לא היה זה, לצד משחקים טובים לליואיץ' היו לא מעט משחקים לא יעילים. העונה, כשלצידו שחקני התקפה מוכשרים ומגוונים, לפליימייקר הסרבי יהיה יותר קל להשפיע על המשחק של הקבוצה מהשכונה ולהטביע את חותמו.

 

מוחמד אבו פאני, 23, מכבי חיפה

הקשר המוכשר הזה הוא כבר שם שעשה את צעדיו הראשונים בליגת העל בהצלחה. הוא הושאל להפועל חדרה והראה למה הוא נחשב לאחד השחקנים המוכשרים שגדלו במכבי חיפה בשנים האחרונות. כעת הוא חזר לקבוצת האם וכשלמכבי חיפה יש בעיה לא פשוטה בקישור, אבו פאני יכול לפתור את הבעיה בעזרת הדינמיות שלו, הבעיטה מהרחוק והיכולת הטכנית.

 

יואב הופמייסטר, 20, עירוני קריית שמונה

עוד קשר תוצרת מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. הופמייסטר הוא אחד מהפרויקטים של פטריק ואן לוון, האיש שאחראי על מחל'קת הנוער של הצהובים. שחקן עם יכולות הגנתיות משובחות, אך מנגד גם שחקן שיודע לתמוך בהתקפה. בעונה שעברה הופמייסטר עשה את צעדיו הראשונים בכדורגל בוגרים כשהושאל לרמה"ש. העונה הוא כבר עבר לקבוצה הכי צפונית בליגת העל ויקווה להראות למה הוא סומן  כאחד הכשרונות הגדולים בארץ.

 

רז שלמה, 21, הפועל תל אביב

שחקן ההגנה היחיד ברשימה הוא גם אחד המוכשרים בתפקידו בארץ. למרות זאת, הבלם הצעיר לא הצליח להראות את יכולתו בעונה שעברה. העונה יש לו הזדמנות לתקן את הרושם.

 

רון אשכנזי, 20, מכבי נתניה

החלוץ שהגיע בשנה שעברה מרמה"ש נראה כמו פרוספקט מבטיח. הוא מתנשא לגובה של 1.91 מ' והיתרונות שלו הם פיזיות, מהירות ובעיטה טובה בשתי הרגליים. בעונה שעברה מיעט להבקיע (או לשחק) והעונה עם גל העזיבות בנתניה, יש לו סיכוי גבוה יותר לקבל צ'אנס אמיתי. אשכנזי משתייך לסגל הנבחרת האולימפית, ויקווה לקבל מספיק הזדמנויות ממאמנו החדש ריימונד אטוולד כדי להראות מה הוא שווה.

 

קייס גאנם, 22, הפועל באר שבע

החלוץ המוכשר של הדרומיים כבר מוכר לנו מהופעותיו בהפועל רעננה. 7 שערים היו לו בעונתו הראשונה בליגת העל. בעונה שעברה החלוץ דעך, יחד עם כל הקבוצה, והבקיע רק שער אחד. בהפועל ב"ש זה כבר נראה יותר טוב ותחת אבוקסיס, שידוע ביכולת שלו לקדם צעירים, לגאנם יש הזדמנות אמיתית לעשות קפיצת מדרגה ולהפוך לאחד החלוצים הטובים בארץ. על פניו, יש לו הכל, פיזיות, מהירות, ראיית משחק, וסיומת. כעת נשאר לו רק להראות את זה על המגרש.

לשאר הטורים בפרויקט פתיחת ליגת העל 2020-2021

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח