"הקינדרגארטן" פרק ב' – חמשת הכוכבים הגרמנים הבאים

קצת יותר משנה חלפה מאז הטור שלי, שדיבר על חמשת הצעירים הגרמנים המוכשרים ביותר. בטור הנוכחי נעקוב אחרי המצב של חמשת השחקנים שהוזכרו בטור הקודם, ונרכיב רשימה חדשה של חמשת הכוכבים הבאים של הכדורגל הגרמני.
התנאים נשארו זהים – נלקחים בחשבון אך ורק שחקנים עד גיל 21.
להזכירכם, הנה הרשימה מהפעם האחרונה, ותמונת מצב נכון להיום:

מה עשו המחזור של 2017-2018?

מקום חמישי – טימו ורנר
החלוץ של לייפציג חווה עונה נהדרת, במהלכה כבש 13 שערי ליגה ובישל עוד שמונה (וכמובן הוסיף עוד 8 שערים בגביע ובאירופה). ורנר תפס מקום של קבע בהרכב נבחרת גרמניה, אך לצערו, כמו כל הנבחרת, לא הצליח לבוא לידי ביטוי במונדיאל האחרון – מה שמנע ממנו לטעמי מעבר לקבוצה גדולה יותר הקיץ. עם זאת, נראה שבהעדר אלטרנטיבות בעמדת החלוץ בנבחרת, ורנר יוכל לתקן את הרושם כבר בטורניר הבא.

טימו ורנר
העדר מתחרים ראויים בחוד הנבחרת – ורנר. "Credit to "RB Leipzig Official Facebook page.

מקום רביעי – מקס מאייר
הקשר המחונן חווה עונה נהדרת ברמה האישית. מאייר הוא פחות שחקן של מספרים, ויותר שחקן של החזקת כדור וניהול משחק. לקראת סוף העונה הושעה מאייר משאלקה בשל ראיון בתקשורת, השתחרר מחוזהו וחתם בקריסטל פאלאס כשחקן חופשי. האם הוא ימנף את עצמו באנגליה? ייתכן מאוד, אך באותה נשימה אציין כי מדובר בקבוצה חלשה יחסית, ולאור העובדה שלא מדובר בשחקן של מספרים, מדובר במעבר שעלול להקשות עליו בעתיד ולהפוך אותו למארקו מארין הבא.

מקום שלישי – יוליאן בראנדט
הקשר המצוין של לברקוזן רשם 9 שערי ליגה וחמישה בישולים. בנוסף לכך, מדובר באחד השחקנים הבודדים שנראו טוב במונדיאל ברוסיה, במעט הדקות שקיבל. בראנדט עדיין בלברקוזן, אבל אם ימשיך בגרף ההתקדמות הנהדר שלו, ימיו בבונדסליגה ספורים (אלא אם באיירן מינכן תרכוש אותו).

מקום שני – יוליאן וייגל
נכון לכתיבת שורות אלה מדובר עדיין בשחקנה של בורוסיה דורטמונד, אך אם להאמין לדיווחים בתקשורת הגרמנית, הרי שפאריס סן ז'רמן מכינה עבורו הצעה בסכום הגבוה מ-100 מיליון אירו. בראנדט עצמו חווה עונה די פושרת, כמו כל דורטמונד, ולא נראה טוב במיוחד. האם מעבר לפאריס יעשה לו טוב? מוקדם לדעת.

מקום ראשון – ניקלאס זולה
השחקן שדורג במקום הראשון נמצא במצב הטוב ביותר. זולה חווה עונה ראשונה מצוינת במדי באיירן מינכן. מבחינת עתידו, נראה כי הוא ידחוק את ג'רום בואטנג מההרכב בבאיירן מינכן, ואולי גם מהקבוצה בכלל, כאשר בנבחרת כל עתידו לפניו.

ניקלאס זולה
מצדיק את המקום הראשון בדירוג האחרון – זולה. Credit to "TSG 1899 Hoffenheim" Official Facebook page.

 

והרי כוכבי העתיד

מקום חמישי – מקסימיליאן אגלשטיין
אגלשטיין הוא שחקן הקישור המרכזי של ורדר ברמן. בעונה האחרונה הוא רשם 2 שערי ליגה וארבעה בישולים, אך אל תטעו – מדובר במנוע של ברמן ובמי שמנווט את כל המשחק של הקבוצה. אגלשטיין נעדר ממעט מאוד משחקי ליגה בעונה החולפת וכבר בגיל כה צעיר הוא תפס מקום של קבע בהרכב של ברמן. אלופת גרמניה לשעבר ביצעה רכש מעניין שכולל את דייבי קלאסן, יויה אוסקו, מרטין הארניק ואחרים, ונראה האם השיפור בסגל שלה, לפחות על הנייר, יצעיד את אגלשטיין לשלב הבא.

מקום רביעי – נאדים אמירי
הקשר הגרמני-אפגני רק בן 21 ויפתח את עונתו הרביעית כשחקן הרכב בהופנהיים. יוליאן נגלסמן מאמין ברוטציה רחבה ולכן אמירי שיחק רק ב-28 משחקי ליגה בעונה החולפת, אך אין ספק שמדובר ביהלום. אמירי, גם הוא קשר, מתאפיין ביכולת ריכוז גבוהה מאוד ובאי-נטייה לטעויות, כמו גם יכולת הגנתית משובחת. לדעתי זאת תהיה השנה האחרונה שלו בהופנהיים.

מקום שלישי – בנג'מין הנריכס
המגן הימני של לברקוזן הוא נכס משובח של הכדורגל הגרמני ונראה כי רק יכולת על של יושוע קימיך מונעת ממנו להיכנס להרכב הנבחרת. הנריכס, שיפתח את שנתו השלישית כשחקן הרכב בלברקוזן, ניחן ביכולת דריבל נפלאה ושליטה למופת בכדור, כמו גם יכולת הגנתית. לצערי ניתן להעריך כי זמנו בלברקוזן קצוב (ואכן לאחר כתיבת הטור הוא עבר למונאקו)

בנג'מין הנדריכס
עוד כשרון צעיר מבית באייר לברקוזן – הנריכס. Credit to "Benjamin Henrichs" Official Facebook page.

מקום שני – קאי האברץ
השחקן הצעיר ביותר ברשימה (19) זוכה לדירוג גבוה ביותר. למה, אתם בוודאי שואלים. ובכן, התשובה היא שהאברץ משחק בהרכב לברקוזן מאז גיל 17 ובגילו הצעיר הוא עדיין לא נכנס לסגל הנבחרת עד גיל 21, מכיוון שיש כ"כ הרבה שחקנים מוכשרים בתור לפניו. אך לא לדאוג – זה עוד יגיע. האברץ עצמו בעל שווי שוק של 28 מיליון אירו ומחוזר ע"י כל הגדולות של אירופה. רק בשנה האחרונה הקשר ההתקפי כבש שלושה שערים ובישל עוד תשעה (בליגה). מדובר בשחקן בעל יכולת מסירה מופלאה ואמן ביציאה למתפרצות. לצד כל זאת, מדובר בשחקן חזק מאוד, והודות לגובהו (188 ס"מ) הוא חזק מאוד גם במאבקים אוויריים. כל הדלתות פתוחות לפניו בהחלט.

מקום ראשון – טילו קהרר
הבלם הנהדר עבר ממש בימים האחרונים לפאריס סן ז'רמן. קהרר בעל יכולת תיקול מעולה, אך מוסר לא טוב וחלש גם במאבקים אוויריים. יש לו פוטנציאל אדיר, אבל ייתכן שהמעבר לפאריס הגיע מעט מוקדם מדי, שכן ההתמודדות מול טיאגו סילבה ומרקיניוס תהיה קשה. מצד שני, העובדה שמאמן פאריס הנוכחי, תומאס טוכל, הוא גרמני, עשויה להכריע את הכף לטובתו. מצב בו קהרר הופך לשחקן הרכב בפאריס יעשה טוב עבורו ועבור הכדורגל הגרמני, ולאור הסבירות שכך יקרה, הוא דורג ראשון.

טימו קהרר
העניק לשאלקה לא מעט רגעים יפים. בקרוב גם בבירת צרפת? קהרר. Credit to "Thilo Kehrer" Official Facebook page.
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח