הנשכחים – על חמישה גרמנים שרוצים לחזור למרכז הבמה

מועד ההעברות הקרב הולך להיות חם. שמות כמו לירוי סאנה, פאולו דיבאלה, אנטואן גריזמן, קוטיניו, ניימאר, פול פוגבה, אדן הזארד ואחרים מוזכרים כמועמדים למעבר, חלקם יעבור, סביר להניח.

בטור הזה לא אעסוק בשחקנים שנמצאים במרכז העניינים, אלא בחמישה שחקנים )גרמנים כמובן) שהיו שמחים להיות במרכז העניינים, אך מעט נשכחו בחלוף השנים.

הזאר. הוא כבר מחליף ללבן.
Credit to "UEFA Europa League" Face page


בנדיקט הובדס

בגיל 31 בלבד, הובדס נראה כמי שנמצא בשפל הקריירה שלו. מי שהיה שותף מלא לזכייה הגרמנית במונדיאל 2014 מוצא את עצמו בלוקומוטיב מוסקבה, הרחק מאור הזרקורים וסיים עונה בה רשם 17 הופעות ושלושה שערים. הובדס סולק משאלקה ע”י המאמן לשעבר דומיניקו טדסקו, לאחר שנים כשאף שימש כקפטן. הובדס, שיכול לשחק כבלם וגם כמגן שמאלי, הוא שחקן נפלא ועל-אף פציעה קשה שעבר, עשוי להיות רלוונטי ללא מעט קבוצות בונדסליגה, ביניהן גם האקסית, שאלקה.

 

רוןרוברט צילר

השוער שנמנה במשך שנים על סגל הנבחרת (אם כי מיעט לשחק), רשם עונה אומללה שהסתיימה בירידת ליגה עם שטוטגרט. נראה כי מאז שעזב את האנובר, הקריירה האישית של צילר לא מאירה לו פנים ועל-אף שנחשב במשך שנים לשוער השלישי של יואכים לאב בנבחרת גרמניה, הוא לא הצליח לעשות את קפיצת המדרגה וכשל כשניסה להחליף את קספר שמייכל בלסטר. עדיין, צילר נחשב טוב מכדי לרדת לליגה השנייה ובניגוד לטימו הורן שעשה זאת עם קלן, לא מדובר בשחקן שמזוהה עם המועדון ולכן סביר להניח שיעזוב. השאלה היא אם צילר, שרשם עונה נוראית, יכול לעשות זאת.

 

סבסטיאן רודי

העונה החולפת הייתה נוראית עבור רודי שהגיע אל שאלקה בתור הרכש המרכזי שאמור היה למלא את מקומו של לאון גורצקה. לצערו, רודי כשל בכך לחלוטין והיה אחד השחקנים החלשים בעונה האיומה של שאלקה. הקריירה של רודי הייתה עד לא מזמן בנסיקה, לאחר שחתם בבאיירן מינכן ורשם פתיחת עונה מצוינת. הפיטורים של אנצ'לוטי לא עשו טוב לקשר שמאז ששרביט האימון עבר אל יופ היינקס, נמצא בדעיכה מתמדת. האם הוא יכול לשקם את עצמו בשאלקה או שעדיף לו לשנות אווירה ולעבור לקבוצה אחרת? בקרוב תשובות.

 

יוליאן וייגל

העונה החולפת הייתה חלומית עבור בורוסיה דורטמונד, אך לא כך עבור יוליאן וייגל שאיבד את מקומו בהרכב ומיעט לשחק. הקשר הגרמני בן ה-23 נחשב בעבר לדבר הבא ולמועמד מוביל לרשת את עמדת הקשר בנבחרת, אך מאז הפציעה שחווה בעונה הקודמת, הוא לא מצליח לממש את מה שציפה. ע"פ הדיווחים הוא מסרב להאריך את חוזהו בדורטמונד ומועמד להגיע אל פריז ובכל מקרה לא מעוניין להמשיך בדורטמונד. ייתכן כי יעד חדש הוא כל מה שוייגל צריך כדי להמציא את עצמו מחדש.


אנדרה שורלה

מבשל שער הניצחון הגרמני באותו גמר מפורסם נמצא בפרשת דרכים בקריירה שלו. שנת ההשאלה בפולהאם הייתה מוצלחת באופן אישי, עם 6 שערים ב-24 הופעות, אולם ירידת הליגה של פולהאם והיכולת הכללית החלשה של הקבוצה הייתה הכל חוץ ממה שהקשר הגרמני המוכשר פילל אליו. שורלה חזר אל דורטמונד לאחר שסיים את שנת ההשאלה בפולהאם וע"פ הדיווחים לא נמצא בתוכניות של המועדון הגרמני, וסביר שיעזוב את הקבוצה. לאחר שלא רשם שנים מוצלחות בזירה האישית לאחרונה, שורלה יהיה חייב לתכנן את מהלכיו בחוכמה כדי להמשיך ולהיות רלוונטי.

André Schürrle - אנדרי שורלה
Credit to "André Schürrle" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח