ברוכים הבאים ללאומית

// נכתב בשיתוף שמוליק אשל

אז הפועל ת"א צנחה לליגה הלאומית ובכך נסתם הגולל על 28 שנים רצופות בליגה הראשונה.
אך למרות שהסיפור הגדול של הליגה הלאומית בעונה הבאה הוא שמועדון גדול כמו הפועל ת"א הידרדר עד לערוץ הקיבוץ בימי שישי בשעה 15:00, כנראה שמלבד משה פרימו לא הרבה אנשים ממש מכירים את הליגה הלאומית, אבל מי שכן מכיר אותה טוב הוא בן דודתי שמוליק אשל, אוהד של מכבי נתניה, עובדה שהופכת אותו לשועל ותיק של קרבות עליה וירידה ולתושב כמעט קבוע ביציעי האצטדיונים (?) המארחים את המשחקים בשישי בצהריים. אז כשירות עבורכם, אוהדי הפועל ת"א ואוהדי השמחה לאיד, עמלנו יחד על סקירת אוריינטציה לאוהד הנבוך בליגת המשנה. התוצאה, לפניכם.

הפועל תל אביב יורדים ליגה
Credit to "Hapoel Tel Aviv FC" Facebook page

 

אז ככה, הפועל ת"א (אלו אתם!) אתם תארחו בפתח תקווה. אם התרגלתם לסטנדרטים כלשהם בליגת העל, משום מה, זה הזמן להיפרד מהם, מפה זה רק מידרדר. העולה החדשה מרמורק מגיעה מרחובות, אבל היא כנראה תארח ברמלה. עוד קבוצה שתארח ברמלה, היא לא אחרת מאשר בית"ר ת"א, בה תפגשו לדרבי הגדול של הלאומית. לא, זו לא עקיצה, כמחצית מהסגל של בית"ר הם פליטי מחלקת הנוער של מכבי. אם התגעגעתם לנסיעות לסכנין, אל דאגה – המגרש בעילוט יארח אתכם נגד אחי נצרת, אליו הגעה ברכב היא בגדר אזהרת מסע (חזרה באוטובוס), לכאורה. באצטדיון גרין השכן תארח אחותה של אחי, נצרת עילית, אם זו תצלח את המבחנים נגד מ.ס כפר קאסם. אגב, אם מ.ס כפר קאסם יעלו מהמבחנים, עדיין לא ברור היכן יארחו. מה שבטוח, זה לא יהיה בכפר קאסם. אם בכל זאת תצטרכו להגיע לנצרת עילית, תכינו עצמכם באימון קרדיו – העלייה במדרגות לקופות מתישה. ואחריה – ירידה. אך אם יתמזל מזלכם ותגיעו לנצרת בחורף, ושמש חורפית תכה בכם במהלך המשחק, תקבלו את התנומה הטובה ביותר שהייתה לכם מעולם. לאיכות המשחק יש גם תרומה לא קטנה. עירוני נשר, שלפי שמה אתם מבינים שיש כזו עיר, נמצאת ליד חיפה, אך תארח בעפולה. מה הקשר? בירה נשר. והעולה השנייה הפועל חדרה? תארח… בחדרה! מדהים.

אבל אל דאגה, בליגה הלאומית דאגו שלא רק תזכו לתור את הארץ, יהיו גם שבועות שבהם תישארו באזור המרכז, ותזכו להתארח ברמת השרון ובראשון לציון ואפילו בלוד ובהרצליה. שימו לב – אם שתי האחרונות יובילו את הטבלה בתחילת העונה, אל תחששו – זה רק כדי שיוכלו להפסיד בצורה מביכה בהמשך ולא לרדת לליגה א' (מישהו התקשר לווייצמן יער?). אגב, בהפועל בני לוד רכבת (שאינם משחקים בשכונת הרכבת) שמם של היו"ר, המנכ"ל והמאמן הוא אזברגה. כנראה שגם לחלק נכבד מהקהל. אם במחזור הסיום לוד יפגשו באחי נצרת ואחת מהן תצטרך הפרש שערים, אל תופתעו אם התוצאה במחצית תהיה 5-1. רק תקוו שלא אתם תהיו חלק מהמשולש. אם כל אלו לא סיפקו לכם חוויות, תוכלו אפילו להעלות זיכרונות מימים אחרים באצטדיון רמת גן, מול הפועל המקומית. כלומר, אם עד אז הצמחייה לא תכריע את יציעי המבנה העתיק, או אז תיאלצו להגיע לאצטדיון וינטר (גם אם המשחק אינו בחורף). מהפועל ר"ג אין לכם יותר מדי מה לחשוש, מדובר בקבוצה שבאופן עקבי מסרבת לעלות לליגת העל. לבסוף, אם יחסר לכם משחק נגד ירושלמית, תזכו לשחק נגד הפועל קטמון. אז אמנם את טדי לא תראו, אבל תוכלו להסתפק בגבעת רם.

אבל הליגה הלאומית היא לא רק מגרשים מפוקפקים ונסיעות ארוכות. אם תרצו להיזכר בערגה בימים הטובים בליגת העל, תוכלו להיפגש עם פנינים שעיטרו סגלים בליגת העל עד לא מזמן, כמו אבירם ברוכיאן, סאלם אבו סיאם, ליאור אסולין, לירן כהן, אוהד קדוסי, מיכאל זנדברג, אבי סטרול ואחת, הפועל פ"ת.

אז שיהיה בהצלחה, ותחזרו במהרה. שלא תהפכו לפנינה.

איצטדיון, וינטר, הפועל רמת גן
Credit to "Hapoel Ramat Gan Givatayim" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח