היום יום הולדת

היום, לפני שנה בדיוק, יצא לדרכו מיזם "הזווית" – אתר ספורט חברתי המאפשר לכל אחד להצטרף כבלוגר ולכתוב את דעתו על התרחשויות ספורטיביות שונות. מאז ועד היום, פורסמו באתר 436(!) פוסטים נפלאים שנכתבו ע"י 39 בלוגרים שונים שהחליטו שבא להם להשמיע את דעתם. הפוסטים עסקו במגוון נושאים, החל מניתוחים מקצועיים ענייניים וקרים, ועד לתיאור חוויות ספורט אישיות מרגשות. במהלך השנה החולפת, צבר עמוד הפייסבוק של האתר מעל 1,500 עוקבים והיד עוד נטויה.

במהלך חודש ספטמבר קיבלתי פנייה באינבוקס מבחור בשם ברק. "שלום, אשמח לשתף אותך במיזם ספורט חברתי שבו אנחנו נותנים פלטפורמה לכותבים לכתוב את דעתם. אנו מכוונים לפוסטים קצרים ומעניינים בגובה העיניים. בתור אחד עם הרבה מה לתרום, אשמח מאוד אם תהיה מעוניין להיות חלק מהקהילה שלנו.. ".

"מי זה הבחור המוזר הזה ואיך לעזאזל הוא הגיע אליי??", תהיתי לעצמי והמשכתי בסדר יומי. למרות שמאז ומעולם אהבתי לכתוב, לא באמת התייחסתי לפנייה הזו ברצינות. כחודש לאחר מכן, בסיום עוד קמפיין כושל של הנבחרת, ולאחר חפירות רבות לחברים בקבוצות הוואטסאפ השונות, הרגשתי פתאום שבא לי לצעוק את דעתי ושכל העולם ישמע. נזכרתי באותו בחור מוזר ששלח לי הודעה כחודש לפני כן. "אהלן ברק", כתבתי לו. "כתבתי משהו קצר בנושא הנבחרת ותפיסת עולמם של המאמנים שלנו לדורותיהם. אשמח אם תחשבו שזה ראוי לפרסום". בפוסט הבכורה שלי, טענתי שמי שצריך לאמן את הנבחרת הוא אלישע לוי. בחודש שעבר, סגרתי מעגל פרטי עם מינויו של אלישע לתפקיד המאמן הלאומי.

מאז אותו פוסט, הספקתי לפרסם עוד כמה וכמה דברים. כל פוסט שלי שעולה לאוויר מרגש אותי כמו הראשון ואני מת מסקרנות לראות מה יהיו התגובות. באותה מידה, אני נהנה מאוד לקרוא את דעותיהם של חבריי הבלוגרים באתר ונהנה עוד יותר להתנצח עמם כאשר דעותיהם מנוגדות לשלי. כל זאת, תוך שמירה על שיח ענייני, תרבותי ומכובד כמובן.

תחושת הסיפוק שבכתיבה היא באמת אדירה. אני ממליץ בחום לכל אותם חובבי ספורט דעתנים שנוהגים לחפור לחבריהם להצטרף אלינו ככותבים. למה לחפור למספר אנשים מצומצם כשאפשר לחפור ל-1,500 איש?

ואחרי ההקדמה והאיחולים הלבביים, איך אפשר בלי כמה מילים על מחזור הסיום של אחת העונות הכי מרתקות שהיו פה מאז ומעולם. עבורנו, אוהדי מכבי ת"א, הייתה זו עונה שהחלה בצורה חלומית עם ניצחונות הירואיים על פלזן ובאזל והעפלה לליגת האלופות, המשיכה דרך עזיבתו של יוקאנוביץ' הזכור לרע והגעתו של בוס ותסתיים כנראה בשבת באכזבה לאחר שכבר הרגשנו את טעם האליפות הרביעית ברציפות לפני מספר מחזורים. לסכנין לצערי אין שום סיכוי להוציא משהו בטרנר ולכל מי שחושב אחרת, הנה עשרה דברים שיקרו לדעתי לפני שאבוקסיס וסכנין ייתנו אליפות למכבי:

  1. הצל יצטרף ל"שוברים שתיקה".
  2. אחמד עאבד יחתום בבית"ר.
  3. רונאלדו יחתום בשעריים.
  4. ברקוביץ' ואשתו יחזרו.
  5. עוזי גופיה יהיה מדריך פסיכומטרי.
  6. פאר טסי ורונה קינן יוציאו דואט.
  7. רוג'ר ווטרס יופיע בישראל.
  8. שלמה שרף יעשה שבת אצל אברם גרנט.
  9. אבי אבגי יעשה שבת אצל זהבה גלאון.
  10. בלאט יאמן את לברון, משומר יבקיע שער ניצחון, גילי מוסינזון ייצא מהארון.

טוב, אולי בכל זאת לא אבדה תקוותנו.

יום הולדת שמח!

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח