שלוש המשאלות של אלון לעונה הקרובה

לקראת עונת הספורט 2016/2017 ביקשנו מהבלוגרים שלנו להביע שלוש משאלות שהם רוצים שיתגשמו השנה. ממשיכים עם אלון אבן:

העונה בפתח, ולפני שאכתוב על הצד המקצועי של העונה וכחלק מהפרויקט הנפלא "שלוש משאלות" החלטתי להפליג בדמיון ולענות על השאלה אם היה שד שיוצא מבקבוק ושואל אותי מה הייתי מבקש לקראת העונה הספורטיבית, מה הייתי עונה לו:

  1. יואב כץ תלך מהפועל –המשאלה הראשונה שלי מוקדשת לקבוצתי האהובה. במשך שנים רבות כץ (לדעתי ולדעת חבריי ליציע) הורס את המועדון שעליו גדלנו. הוא לוקח כל דבר טוב (שחקני בית, תשתיות, קבוצות ילדים, נוער וכדומה) וממסחר אותם למען עוד שקל או שניים. התדמית של הפועל חיפה בתקופת כץ מזכירה קבוצה חובבנית שאין לה מקום בליגת העל ולראיה העובדה שכל שנה בשנים האחרונות הפועל חיפה ניצלת מהירידה במחזור האחרון. קבוצה שמתקן האימונים שלה מזכיר אורווה, שהשחקנים צריכים להביא את הציוד בעצמם, שאין מים להתקלח ושלא נוסעים בכביש 6 כי זה יקר מידי למועדון, שכמעט כל חבר צוות שהתפטר/פוטר לוקח את כץ לבתי הדין לעבודה, כל זה ועוד סיפורים נוספים אחרים שקרו לכאורה מביישים ומכאיבים לי ולחבריי. ולכן המשאלה הראשונה שלי היא שיואב כץ יעזוב את הפועל חיפה ויהיה איחוד בין הפועל חיפה להפועל רובי שפירא שתוביל לקבוצת אוהדים שיוכלו להחליט מה נעשה במועדון.
שלוש המשאלות של אלון
קרדיט ל"הפייסבוק הפיקטיבי של יואב כץ"
  1. די ללוזריות – כששואלים אותי איך אני מגדיר לוזריות אני ישר עונה – ליברפול. ליברפול זו אהבה מרחוק. היא מזכירה לי את הפועל חיפה שלי בתקופה של לפני כץ. קבוצה שתמיד קרובה והיא כמעט שם, אבל לא באמת שם. תמיד יש בה ים ציפיות ובסוף אכזבה אחת ענקית והכי גרוע? הבעיטה הבלתי פוסקת בדלי שליברפול כבר כמעט נוגעת בזה ואז ג'רארד מחליק והופך לגיבור טרגי. המשאלה השנייה שלי תוקדש לרצון שלי לראות את ליברפול שוב אלופה, דווקא העונה כשהולך להיות סופר קשה ומעניין, אם ליברפול תצליח לגנוב את האליפות איך שהוא, אי אפשר יהיה לקרוא להם לוזרפול.
ליברקלופ
Credit to "Liverpool FC" Facebook page
  1. הפועל כדורסל של האוהדים – דיברתי על זה בקצרה באחד הטורים האחרונים שלי, כשהחלטתי לכתוב למה דווקא הפועל חיפה. המשאלה השלישית שלי היא ההתרגשות העצומה שעצורה עדיין בתוכי, ההיסטוריה שקוראת לנגד העיניים שלי ולשמחתי הרבה יצא לי להיות חלק פעיל ממנה. הפועל שלי (כן היא שלי) חוזרת לליגה הלאומית (הליגה השנייה) בכדורסל, ומעבר למעמד המרגש היא גם חוזרת לרוממה שזה הבית שבו קרו הדברים ההיסטוריים שלא יצא לי להיות חלק מהם. כשגיא גודס הצטיין נגד מכבי ת"א והפסדנו רק בשנייה האחרון, או חיים זלוטיקמן שגדל ושיחק 12 עונות (11 רצופות) וכיהן כסגן מלך הסלים של הפועל חיפה. כל אלה שמעבר להיסטוריה שייכים באופן פעיל להווה שהצטרפו וגם הם בעלים של הפועל חיפה. המשאלה שלי היא שהפועל חיפה בכדורסל, מעבר להישג של עליית ליגה, תצליח להפוך לאימפריה. שכמות המצטרפים תהיה גדולה ושרוממה לא יהיה ריק אפילו לשנייה. שאחרי קצת זמן נוכל לגדל עוד איזה בר טימור או גיא גודס ונוכל להוכיח שכדורסל כן שייך לאוהדים.
שלוש המשאלות של אלון
קרדיט לדף הפייסבוק "מועדון כדורסל הפועל חיפה – העמוד הרשמי"

היו לי באמת התלבטויות קשות, אבל החלטתי שאלו שלוש המשאלות שבאמת הכי חשובות בשבילי, אני מקווה שמישהו מקשיב לי ויגשים את כולם.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח