פרויקט פתיחת עונה – מ.ס אשדוד – האטרקטיבית

ליגת העל שלנו חוזרת והבלוגרים שלנו מכינים אתכם לעונת 2020-2021 עם פרויקט פתיחת הליגה המסורתי. ממשיכים עם נטלי כהן על העונה הצפויה לאחת הקבוצות המלהיבות של העונה שעברה, מ.ס אשדוד 

הקבוצה מעיר הנמל פתחה את העונה הקודמת אחרי שנתיים קשות בתחתית. בתחילת עונת 2019/2020 מאמנה דאז רוני אוואט התראיין לתקשורת והציב רף גבוה המטרה – להיכנס לפלייאוף העליון. אשדוד לא עמדה באותה מטרה, אבל הצליחה להפוך למרענן הרשמי של הליגה עם המון כדורגל אטרקטיבי וצעירים מוכשרים, כשרן בן שמעון שב מגלות לקפריסין באמצע העונה. (לסיכום העונה הקודמת של מ.ס אשדוד, היכנסו לטור  "באנו לעשות שמח" של שי סעדון), וגם העונה, יש הרבה סיבות לאופטימיות של בן שמעון לקראת פתיחת העונה החדשה.

מ.ס. אשדוד
קרדיט לדף הפייסבוק "מועדון ספורט אשדוד"

סדר בעמדות:

אשדוד פתחה את העונה הקודמת עם רועי משפתי בעמדת השוער, והוא אכן הציג יכול טובה במקומו של יואב ג'ראפי שעבר להפועל תל אביב. אלא שבשישי האחרון נודע כי ג'ראפי, שחזר להתאמן עם אשדוד, חוזר בשלב זה למועדון לאחר הסאגה המשפטית מול הפועל ת"א. רון שושן, יחכה להתפתחויות וכנראה שהוא ייאלץ לחפש קבוצה חדשה. במידה וג'ראפי ישאר באשדוד לאורך העונה הקרובה, אשדוד תישאר עם צמד שוערים ברמה גבוהה.

החלק האחורי של הקבוצה היה עקב האכילס של המועדון, עם ההגנה השלישית הגרועה בליגה. עדיין היא הצליחה לסיים את העונה עם הפרש שערים חיובי (+1) בזכות ההתקפה הרביעית בטיבה בליגה. הקפטן טום בן זקן, שהיה פצוע במרבית העונה שעברה, חזר לקראת הפלייאוף ובאשדוד מקווים שיצליח לייצב את ההגנה. בנוסף, אשדוד רכשה את הבלם סרבי, ננאד סבטקוביץ' שישחק לצידו של טימוטי אוואני, בעונתו השנייה במועדון.

בקישור יש לאשדוד מבחר של שחקנים טובים ומוכשרים, עם שילוב של צעירים ובוגרים – גורדנה, ואזולאי ימשיכו להנהיג, ועם האחרון ימשיך ביכולת שלו מהעונה שעברה (8 שערים ו-8 בישולים), אשדוד תמשיך לכבוש השנה המון שערים.

בהתקפה ימשיכו להוביל דין דוד ושגיב יחזקאל. הראשון כבש 11 שערים לאורך העונה והשני הציג יכולת מרשימה בגביע הטוטו, כאשר כבש רביעייה. הקבוצה התחזקה בחלון ההעברות בחלוץ נוסף, פהאד אביו, חלוץ נבחרת אוגנדה. אשדוד לא עשתה רכש משמעותי הקיץ, אבל היא תקווה לקבל את האקסטרה מהצעירים שלה כמו עוז בילו ועידן דהן, שימשיכו להתחשל.

לסיכום, האופטימיות של בן שמעון כנראה מוצדקת, מפני שאשדוד מתחילה לתפוס צורה של קבוצה מאוחדת ואנרגטית. עם רוח לחימה. את העונה הקרובה הם מצפים, שוב, לסיים בפלייאוף העליון.

שלומי אזולאי שגיב יחזקאל
אזולאי את יחזקאל. קרדיט לדף הפייסבוק "מועדון ספורט אשדוד"

לאן תגיע הקבוצה העונה?

הפנטזיה: לאחר האופוריה של המשחק בגביע הטוטו בו שגיב יחזקאל כבש רביעייה, אשדוד חולמת על פלייאוף עליון אבל גם להמשיך ולהציק לראווה את הכשרונות שלה, ולעשות את האקזיט על כמה מהכישרונות שלה.  צפי: מקום אחרון בפלייאוף העליון.

בואו נשאר ריאלים: אשדוד תמצא את עצמה גם העונה בפלייאוף התחתון במקום השלישי.

לשים עין על: יש כל כל הרבה שמות, אבל נראה שמי שיקבע איך תיראה העונה הוא שלומי אזולאי הנהדר שמבשל, כובש ומנהיג את חבורת הצעירים של ג'קי בן זקן וכמובן על מוחמד כנען שיספק לנו עוד כמה שערים נהדרים.

 

לשאר הטורים בפרויקט פתיחת ליגת העל 2020-2021

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח