על שכונה ושופטים

לאחר 36 שנה בני יהודה זכתה סוף סוף בגביע המדינה. איציק עזוז הקפטן, שזהו הגמר השלישי שלו עם הקבוצה, סוף סוף קיבל הזדמנות להניף את הגביע המיוחל, אבל אז הגיעו הלכלוכים. ווינסטון צ'רצ'יל אמר פעם "להצלחות אבות רבים, אך הכישלון יתום" וכמובן בכל תוכניות הספורט מהר מאוד עסקו במריבה התקשורתית של אלון מזרחי, נציג הבעלים לשעבר של בני יהודה, המאמן כפיר אדרי וברק אברמוב הבעלים הנוכחי.

ברק אברמוב בני יהודה
(צילום מסך)

ההתכתשות התחילה במילים של אלון מזרחי כנגד הבעלים בגנות מקרה הפנדלים כשלטענת התקשורת ולטענתו דרש הבעלים לסדר את סדר הבועטים. ברק אברמוב וכפיר אדרי מסרו בתגובה כי הבעלים רק שאל את המאמן מה הסדר. וזה המשיך ביציע העיתונות ב-29.5 כשאלון אומר "אנחנו הבאנו את בני יהודה לגמר" (הצוות המשולש ניסן יחזקאל, יצחק שום והאווירון) צנציפר ענה לו "אבל כפיר לקח את הגמר" וזה הפך כבר לילדותי – כתבי היציע זרקו ספקולציות במקום להקשיב, מזרחי אמר להם "תקשיבו רגע ואל תזרקו סתם הערות ושטויות ששמעתם" ואני כמובן צופה מהצד ומתבייש.

כנראה שאלון מזרחי, שהיה בקרביים של המועדון, יודע הרבה יותר טוב מחברי הפאנל. חוסר ההקשבה והסבלנות לא אפשר לו לסיים לספר את הסיפור כמו שצריך וכל אחד מחברי הפאנל יושב ומעמיד פנים של מבין גדול ויודע כשבן אדם בעל מקצוע יושב ומספר להם את הסיפורים מבפנים. אבל האם גם אם בני יהודה לא הייתה לוקחת את הגביע היה אלון מזרחי מתעורר? אני לא חושב. חובת ההוכחה היא בעונה הבאה כי באמת ההתנהלות של אברמוב לא נכונה והנה כבר קיבלנו דיווחים על חתימתו של הזר הכי פורה אי פעם פדרו גלבאן בהפועל תל אביב. על פי הדיווחים הוצע לו חוזה לא מכובד לעונה בלבד.

בני יהודה
קרדיט לדף הפייסבוק "מנהלת הליגות לכדורגל- IPFL"

בנוסף, במהלך חגיגות הגביע בשכונת התקווה הצטלמו שני שופטי ליגת העל מנשה משיח ודניאל בר נתן והעלו לאינסטגרם. התקשורת יצאה מגדרה ונשמעו קולות של "איזה מן דבר זה" "חוצפה" "חוסר מקצועיות" וגם אני בהתחלה חשבתי כך, כי זה מה שהכתיבו לנו לצרכני התקשורת, שמה שהם עשו לא בסדר. ואז מסתבר שאיגוד השופטים מכיר את אהדתם לקבוצה ולא שיבץ אף פעם את השניים במשחקים של הקבוצה או משחקים אחרים שמשפיעים בטבלה על הקבוצה. ואני שואל מה הבעיה? חיפשתם כותרת? חיפשתם שחיתות? על פניו זה נשמע לא כשר, אבל כשמסתכלים על התמונה השלמה אין בעיה עם זה.

וננצל את ההזדמנות בשביל לאחל מזל טוב לבני יהודה על הזכייה ההיסטורית שהביאה אור לשכונה.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח