לב הארי במבחן – עונה חדשה עם תוספות

אחרי הניצחון של הרוסונרי מול רומא (2:1) הבנתי עד כמה המשימה של גאטוזו תהיה קשה. הקבוצה מגוונת יותר כשקאסטייחו שנכנס והוכיח שגם לו מגיע, קוטרונה שהצטרף כחלוץ נוסף והבקיע מבישול אדיר של היגוואין אולי ישנה את המחשבה של רינו במעבר למערך אחר ושחקנים נוספים שיגרמו לגאטוזו להרבה כאבי ראש חיוביים.

Credit to AC Milan official facebook

קודם כל העברות – גונזאלו היגוואין, מאתיה קלדארה, דייגו לקסאלט, סאמו קאסטייחו, טימו בקאיוקו, אלן חלילוביץ', פפה ריינה ואיוואן סטריניץ'. כשאתה מביא רשימה כזאת וסה"כ שני שחקנים משמעותיים עזבו אותך (קאליניץ' ובונוצ'י) זה אומר שהשתדרגת בענק. אבל במילאן, כמו במילאן של השנים האחרונות, זה התחיל כבר עם מנחוס ראשון: סטריניץ', המגן החדש שהגיע מסמפדוריה אחרי עונה טובה ומונדיאל מצוין, נתקל בבעיות בלב וכרגע הוא בחוץ עד הודעה חדשה. לקסאלט הגיע כדי למלא את החור.

בסופו של דבר, ההישג הגדול ביותר שיוכל להוציא רינו מהסגל הזה זו העפלה לליגת האלופות. כלכלית מילאן צריכה את זה. בטור הראשון שלי על הרוסונרי הצגתי את הבעלים הסיני כאמיר כבירי וכנראה שכבר אז צדקתי. הסיני קרס כלכלית אחרי קיץ פזרני והעובדה שמילאן לא הגיעה לליגת האלופות חיזקה את הברוך הכלכלי. בקיץ האחרון נכתב כי מילאן נענשה ולא תשחק באירופה, הסיני שלקח הלוואה גדולה מקרן הניהול של אליוט סולק על ידי החברה שהחליטה להחזיר את ההלוואה עם השקעה במועדון שאולי יחזיר ויגדיל את הכסף שהפסידה. החברה מחפשת רוכש חדש ועד שהוא יגיע הם ינסו לנהל את הקבוצה בצורה מסודרת שלא הייתה קיימת בעונה שעברה.

Credit to AC Milan official facebook

בהיעדר ליגת האלופות, תנסה מילאן להגיע גבוה ככל האפשר בליגה האירופית. הליגה האירופית העונה תהיה קשה במיוחד כאשר צ'לסי, ארסנל, מארסיי, סביליה ועוד כמה קבוצות מצוינות מאיימות לקחת את התואר ועוד לא הגענו לינואר עם הנושרות מהצ'מפיונס. אם מילאן רוצה להגיע לליגת האלופות, יהיה אסור לה להסתמך על הקמפיין האירופי שלה.

בסופו של דבר, רואים את הטאץ' והשינויים של רינו ואת העובדה שזה מועדון העל הראשון שלו כמאמן והוא פותח כבר עונה שניה. השחקנים מתים עליו, האוהדים מאוהבים כבר מ-1999 והעיתונאים מחכים לריאיון שלו כדי לספק ציטוטים. למנצ'סטר יש את "המיוחד", לליברפול את "הנורמלי", לצ'לסי את "המעשן" ולמילאן יש את "הלא מושלם" והוא אוהב להיות כזה.

Credit to AC Milan official facebook
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח