הקוסם שהעלים את עצמו

אי שם ביוני 2013 קוסם אחד הציג את הופעתו ושבה את ליבם של אוהדי כדורגל מרחבי העולם. הוא נחשב לאחד הסופרסטארים של נבחרת ספרד הצעירה, וסומן על ידי כולם לאחת ההבטחות של הכדורגל הספרדי. הקוסם מצא לו בית מפואר, כזה שראוי להציג בו את פעלוליו, הוא היה צבוע בלבן, כל קוסם חולם להופיע בבית הלבן. כששהה בביתו החדש, עיטרו את צווארו כמה מדליות שגרמו לו להיראות נחשק יותר, מוצלח יותר והקוסם היה מאושר, הוא הרגיש שהשיא עוד לפניו.

איסקו, ריאל מדריד
Credit to "iscoalarcon" Instagram account

 

אך לא הכל היה ורוד בבית הלבן, קוסמים אחרים הגיחו ודחקו את המופע שלו לצידי הבמה. כבר לא היה ביקוש למופע של הקוסם, שכבר שכח איך להפעיל את קסמיו והפך לצופה בהופעות של אחרים. והשיא? אולי חלף והתנדף לו בין המדים שנשארו מקופלים. הקוסם תהה בליבו מה כדאי לעשות, אך עדיין לא רצה לעזוב את הבית הלבן. שמועות החלו להתרוצץ, שבת זוגתו החדשה משפיעה עליו לרעה, מסיחה את דעתו ולא נותנת לו להתאמן על קסמים ובגלל זה הוא כבר לא כזה מרשים. הקוסם לבש את בגדיו בחזרה, התאמן על קסמים חדשים וקיווה להדהים את כל המשמיצים. היו הופעות בהן הצליח והיו הופעות בהן זכה ללעג וביקורות.

חלפה עוד שנה, קוסמים נוספים הגיעו לבית הלבן והקוסם ידע בליבו שהפעם זו באמת תהיה בעיה. הקוסם פתח את תיקו, הסיר את כובעו, קיפל את גלימתו והכניס את הכל יחד עם מטה הקסמים. הוא תפס מקום קבוע בשורה השלישית באולם, קרוב לקצה השורה, כך שיוכל לצאת בקלות אם יקראו לו לעלות לבמה. הוא המתין והמתין, אך כשקראו לו להופיע, הוא לא הספיק לסיים להציג את קסמיו. המסך ירד עליו בעודו מציג את הקסם והקהל כבר הפך אדיש אליו.

 

הקוסם שמאס לחמם את אותו הכיסא בשורה השלישית, התלונן בפני הקוסמים האחרים, האחראי בבית הלבן ראה את כעסו, אך לא קרא לו לעלות לבמה. הקוסם עבר אל השורות האחרונות באולם, כבר לא היה לו חשק להציג את קסמיו, בראשו רצו מחשבות אם כדאי לעבור לבית אחר. בעודו חושב על בתים אחריו, האחראי קרא לו לעלות לבמה, מרוב התרגשות הוא לא לקח את הכובע, הגלימה והמטה ועלה כפי שהוא. לא את המופע הזה הקהל ציפה לראות והחל לזרוק עגבניות. הקוסם יצא בכעס מהאולם, את המדים והגלימה השאיר בשורה האחרונה, הוא צריך לחשוב על מופע אחר להציג.

סוסו, איסקו, מילאן, ריאל מדריד
Credit to "AC Milan" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

תגובה אחת

  1. רק לאיטליה. מילאן או נאפולי יכולות להתאים לו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח