הנדון: שיפוץ אצטדיון בלומפילד

לכבוד

מיץ' גולדהאר, בעלים
מועדון הכדורגל מכבי תל אביב

הנדון: שיפוץ אצטדיון בלומפילד

מיץ' היקר (דיר מיץ'/מיץ' הצבי),

מתנצלים על העיכוב במתן תשובתנו, פשוט היינו עסוקים בחלוקת דו"חות חנייה והעשרת קופת העירייה לפני החג (מצאנו שיטה חדשה ומטורפת למצות את הפוטנציאל של הפקחים – במקום להתעכב על כתיבת דו"ח לכל רכב בנפרד פשוט מצלמים את כל הרכבים ושולחים את הדו"חות הביתה בדואר רשום).

באשר לטענותיכם, זה ממש ממש לא נכון להגיד שצרכיכם וציפיותיכם לא חשובים לנו. נהפוך הוא! אנחנו אוהבים אתכם מאוד, ולא רק בגלל דמי השכירות המנופחים שאנו גוזלים מכם בגין השימוש באצטדיון. עם זאת, חשבנו שזה יהיה נורא מגניב לעצב את האצטדיון כצלחת מרק ענקית, כמחווה למרק הקניידעלך האהוב כל כך על ראש העיר. כמו כן, מה דחוף לכם שיהיה גג באצטדיון המשופץ? במילא קיץ פה רוב השנה.

בהתייחס לצפי סיום העבודות, אנו שבים ומדגישים כי העבודות יושלמו עד לסוף שנת 2018. מקסימום 2019. במקרה הכי הכי גרוע נסחוב עד 2022-2023 ככה, אבל מה זה משנה לכם בתכל'ס? הרי יש לכם את נתניה בינתיים וגם ככה הולכים להרחיב את כביש החוף בעוד נתיב אחד כך שהייאוש ייעשה הרבה יותר נוח.




במכתבכם ציינתם כי "המועדון הינו בעל שם ומוניטין בעולם.." איזה מוניטין בחייאת דינקום? הרי רק לפני כמה שנים קיבלתם בראש מסנטה קולומה ובליגת האלופות עשיתם בעיקר בושות. דבר נוסף – זה ממש לא נכון לומר שאנחנו לא מעריכים את תרומתכם לעיר תל אביב מבחינה תרבותית, חברתית וכלכלית, אנחנו פשוט מעריכים קצת יותר את תרומתם התרבותית, חברתית ובעיקר כלכלית של חברות כמו נייקי וסמסונג שמרימות לנו פה אכבר מרתונים ומשלמות לנו ימבה כסף. כמו כן, כרגע באר שבע הרבה יותר טובה מכם, כך שאתם סחורה פחות חמה אז בואו נשמור קצת על פרופורציות עם כל הכבוד.

למה אתם לא יכולים להיות קצת כמו הפועל? אתה יודע איך מפרגנים לנו שם בוולפסון? רק אתמול קיבלנו עוד מכתב תודה מהאחים ניסנוב. יהיה לנו ממש חבל כשנצטרך להטיל עליהם עיקולים כשיתחילו לצבור אצלנו חובות באצטדיון החדש. בכל אופן, נציין שזה יהיה מאוד מבאס אם תבחרו בסוף לשחק בעיר אחרת, אבל גם אם כן, לפחות תבחרו במקום סבבה לשחק בו. כאילו, אור יהודה? באמת? קאם און!

לסיום, נבקש לברך אותך באופן אישי מיץ' לרגל חג הפסחא שלכם (בינינו, אתם הנוצרים קצת העתקם מאיתנו את השם של החג, אבל לא משנה). מי ייתן וארנב חג הפסחא יחלק לכם הרבה ביצים שם בקרית שלום, בעיקר למאמן הפורטוגלי הזה שהבאתם.

בברכה,
פניות הציבור
עיריית תל אביב-יפו

נ.ב
מה עם לוני? עדיין שם? מסור לו ד"ש חם.

אצטדיון בלומפילד

 

לטור תגובת העירייה של רוני כהן פבון

**הטור נכתב בהומור**

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח