שיפוץ בלומפילד – תשובתו של מיץ

מכתב זה נכתב כתגובה למכתב של עיריית תל אביב לקבוצת מכבי תל אביב

לכבוד

רון חולדה-היא, ראש העיר

עיריית העיר שאפילו אין לה עיר תאומה בקנדה

                                                                 

                                                            הנדון: Make TLV Great Again

דיר רון,

ראשית, הצטערנו לקבל את ברכתכם לחג הפסחא, שכן ידוע לכל שמיסטר מיץ' איננו נוצרי, ובהתאם להנחייתו של אבינו מורנו, האדמו"ר קרויף, כלל עובדי המועדון, לרבות מר מיץ', הונחו להתאסלם לקראת המשחק מול בית"ר. אומרים שזה עוזר, לא יודעים למה.

מן הצד השני, אנחנו מוכרחים לציין ששכנעתם אותנו. גם כך אין פה חורף, אפילו מכבי חיפה הולכת לים בנובמבר כל שנה, ולכן גג זה אכן מותרות. אפילו את הקולות במועדון לפיהם חשוב להקים גג מפני השמש השתקנו, שכן אין שום היגיון להקים גג כאשר השמש בכלל זורחת לנו מהישבן.

מן הצד השלישי, צר לנו שאינכם מסוגלים לקבוע תאריך סופי לסיום העבודות. הרי ידוע שקבוצת כדורגל, בטח קבוצה מקצוענית שאטמה את הגדרות בקרית שלום, בדיוק כמו המועדונים הגדולים ב(מזרח) אירופה, חייבת לעבוד תחת לוחות זמנים מדויקים ובסביבה שמאפשרת וודאות. לא שיש לנו בעיה שתסיימו את העבודות אפילו ב-2078, כל עוד נדע מראש ונכין את הספינולוגים שלנו עם מספיק חומר להסביר מדוע אנחנו מביאים קצת פחות מחצי מכמות האוהדים של קבוצה שרגעי השיא שלה נעים בין ניצחון על אשקלון לניצחון על כפר סבא.

עם כל הכבוד לסמסונג, נייקי וטוני וספה, אין בליבנו ספק כי תרומתו לעיר גדולה בהרבה. אין זה ראוי שאדם יעיד על עצמו, אבל משום שעוררתם את הספק נבקש להזכיר את תרומתנו לעניי העיר, כאשר בניגוד לבתי המשפט והכונסים שסירבו, אנחנו דווקא הסכמנו לתרום 800 אלף אירו בתמורה לאחד הפסלים של כבירי, שמעטר את ספסלנו ויציענו בגאווה מתחילת העונה.

לא רק זו, הרי שבמשך שנים אנחנו מחתימים שחקנים על שחקנים על שחקנים, רק כדי למלא את החניות בקרית שלום וליצור אפקט עדר בשיפודי גני אורלי. תנו לנו עוד קבוצה אחת שמפעילה מערך סקאוטינג מפואר הבוחן בפינצטה את יכולות הכדרור, המסירה והתנתקות העורלה, הכל לשם איתור יהודים ברחבי העולם שנבצר מהם מלהיחשף לשילוש הקדוש – שישליק-חומוס-קלקול קיבה.

בשורה התחתונה – התאכזבנו עמוקות מהחלטתכם להתעלם מצרכי האוהדים ולקבל החלטה המבוססת על שיקולים עסקיים בלבד. לאור זאת, ולאחר ששמענו את תלונות האוהדים על הנסיעות הארוכות לנתניה, החלטנו לשבור את הכלים אתכם, הגורם הרלוונטי היחיד שיכול לעזור לנו לרצות את אוהדינו ולהוכיח לאוהדים שיש מקומות גרועים יותר מנתניה.

Light of Judah – HERE COMES MITCH!

בברכה,

מנהלי קשרי לקוחות

וולמארט סניף טורונטו דרום

נ.ב. רוני מילוא לא ראה אותך ממטר, יא דוש!

איצטדיון בלומפילד

**הטור נכתב בהומור או לפחות ניסה להיכתב בהומור**

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח