הילד של כולנו – אישיות ספורטיבית

 14.11.16 משחק בית של סנדרלנד נגד צ'לסי. אמנם ספורטיבית מדובר בטוענת לכתר נגד המועמדת לירידה, אבל הדבר המעניין במשחק היה ילד קטן עם חיוך גדול. היה קשה שלא לראות שהילד, למרות אושרו, נראה חולה. שחקני צ'לסי רצו אליו לקבל תמונה והוא, עם המון ביטחון עצמי, הלהיב את הקהל, בעט כדור לשער ובסימן של שני אגודלים למעלה – סימן שהכל בסדר.

credit to AFC Sunderland Official Facebook
כנראה שלא היה קל להיות אוהד סנדרלנד העונה. לאחר שנים בליגה הראשונה, הקבוצה ירדה לליגה השניה, אך מעל כולם היה החלוץ האנגלי ג'רמיין דפו, שסיים את העונה עם 15 שערים, הציב את עצמו במקום השביעי בגדולי המבקיעים בתולדות הפרמייר ליג ובנוסף זומן לנבחרת אנגליה לאחר שנים של היעדרות. מבחינת עונה אישית העונה שלו הייתה נהדרת, בעקבות זה עזב לבורנמות' ונשאר בליגה, אבל החיים האישיים של דפו השתנו בשנה האחרונה בזכות ילד אחד. בראדלי לאורי בן ה-6 אשר היה חולה במחלת הנוירובלסטומה, גידול אשר פוגע בעיקר בילדים במקומות שונים בגוף. אצל בראדלי הגידול היה באיזור החזה אשר הקשה עליו את נשימתו. המשפחה לפני כחודשיים קיבלה את הבשורה המרה: סיכויי ההחלמה ירדו משמעותית. ג'רמיין דפו השבוע במסיבת עיתונאים לרגל חתימתו בקבוצתו החדשה נשאל על הקשר המיוחד בין השניים והוא פשוט פרץ בבכי. השבועות האחרונים היו קשים לבראדלי ובתקופה האחרונה של חייו השחקן האהוב עליו ליווה אותו.

אגב, גם במשחק הנבחרת שבו שיחק דפו עלה השחקן עם בראדלי. על זה דפו אמר בעמוד האינסטגרם הרשמי שלו: "הרגע הזה לעולם לא יעזוב אותי, אני חוזר לסגל הנבחרת ולצידי בראדלי הגיבור, זה הרגע הכי יפה שיש אין מילים כדי לתאר את זה".

credit to Jermain Defoe Official Instagram
קשיי הנשימה התחזקו והילד הורדם למניעת סבלו. וכמובן ג'רמיין דפו הגיע שוב לחבק, לחזק ולתת כוח שאולי עוד יכול לקרות נס, אבל יותר מהכל הוא הגיע להיפרד. הנס לא קרה והגיבור שנלחם במחלה הקשה נשם את נשימתו האחרונה. האתר של סנדרלנד מלא בתמונותיו של האוהד הצעיר. ירידת הליגה של סנדרלנד בעקבות מותו הפכה לדבר שולי.

credit to Jermain Defoe Official Instagram
התקשורת באנגליה היום עסוקה במותו של בראדלי, עמודי פייסבוק רשמיים של כדורגלנים ואנשי ספורט מוצפים בתמונות של הילד שהרים את אגודליו וסימן הכל יהיה בסדר לא לדאוג. וג'רמיין דפו נכנס ללבבות אוהדי הכדורגל כאחד מהשחקנים המרגשים שיש היום.

לזכרו של בראדלי לאורי 2011-2017.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח