עלייתו ונפילתו של הנסיך הוולשי

לפני כמה ימים הודיע חאמס רודריגס, קשרה של ריאל מדריד, שאיננו רוצה להיכלל בסגל המשחקים של ריאל. הסיבה – הוא לא רוצה להתייבש על הספסל. הוא יודע שאינו ייקח חלק במשחקים ואין טעם לבזבז זמן ולצפות בהם מהספסל. שחקן אחר שנמצא באותו מצב כמוהו הוא גארת' בייל, אבל בניגוד לקולומביאני, בייל נהנה בספסל ובו בזמן מפלרטט עם התקשורת.

גארת' בייל
Credit to "Real Madrid C.F." Facebook page

 

התקשורת ניזונה מגארת' בייל ואם פעם צילומי אוהדים בקהל לקחו ממנו את הפוקוס, הקורונה פינתה לכבודו את הבמה. היציעים הריקים מאוהדים והספסל הקצר יחסית של הבלאנקוס, הפנו את הזרקור לוולשי, שהחליט לתת שואו ולא לאכזב את הכתבים והצלמים. הוולשי, שאינו נראה מתעניין במשחק, פעם יושב כאשר מסכה מכסה את פניו, פעם אחרת מחזיק בידיו משקפת ותר אחרי דבר מה מחוץ למגרש, יש שיגידו מחפש את מגרש הגולף הקרוב או את קבוצתו הבאה. ריאל מאסה בחלוץ שיכל להיות בורג הרבה יותר משמעותי בעונה האחרונה לולא הדם הרע שנמצא בינו לבין המאמן, זינדין זידאן. אף אחד מלבד השניים לא יודע מהי הסיבה ליחסים הרעועים ביניהם. התקשורת, המועדון והסוכנים יכולים לצאת בהצהרות עד מחר שהכל בסדר, אבל שפת גוף והבעות פנים אי אפשר לזייף או להסתיר. והאמת היא שבייל לא מנסה אפילו להסתיר אותם.

לפני שנתיים בייל היה אמור להיות על גג העולם, אחרי צמד שערים נהדר בגמר ליגת האלופות, אך העזיבה של כריסטיאנו את מדריד לקחה ממנו את הפוקוס, מה גם שהפציעה של סלאח והופעת האימים של השוער הגרמני לוריס קאריוס הסיטו את הזרקור מהמנצחת למפסידה.

לאחר עזיבתו של רונאלדו, הבמה התפנתה לבייל ולבנזמה, והשניים היו צריכים לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים ולהוציא מעצמם את המיטב. בנזמה, לעומת בייל, הוא שחקן הרכב וסגן מלך השערים של ה"לה ליגה" עם 19 שערים ו-8 בישולים. לבייל, רק 2 שערים בליגה ו-2 בישולים. כמובן שגם הרבה פחות דקות משחק, 3001 לצרפתי כנגד 1091 לוולשי.

 

אי מיצוי היכולת של בייל מושפע מכמה גורמים. היחס של המאמן, היחס של התקשורת כלפיו והיחס של האוהדים שקוראים קריאות גנאי כאשר הוא עולה לכר הדשא. אבל קשה להצדיק את מעשיו של בייל, אם זה ההתבטאויות בתקשורת או הבדיחות הלא מצחיקות על חשבון המועדון. כזכור בנוב' 2019, הניף דגל שעליו רשום "וויילס, גולף, מדריד – בסדר הזה". דבר שהרגיז את האוהדים במדריד.

לאחר פגרת הקורונה ולאחר ההחזרה לאימונים של ריאל מדריד, נכתב ברשת ובאתרים שבייל הוא השחקן שנמצא בכושר הכי טוב מבין שחקני הקבוצה. והאמת שקיוויתי שזה סימן לדף חדש מצידו של בייל, שיראה על מחויבות לקבוצה והנהגה שתביא גם מספר שערים לקבוצה ותשפיע באופן ישיר על השגת נקודות. אך הוולשי איכזב, ולא מימש את הציפיות. ואולי הכושר הטוב שנמצא בו הוא רק לראווה והכנה לקבוצה הבאה. כי את ריאל הוא לא רואה מבעד למשקפת.

Print Friendly, PDF & Email

2 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מעניין מאוד

  2. כתיבה מעולה, מצפים לעוד כתבות על שם נטלי כהן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח