סיפור אהבה אחר

הם מסתכלים אחד לשניה בעיניים ושניהם יודעים שאוטוטו הסוף הקרב. הם יפרדו. וזה לא שהוא רצה לעזוב אותה, אבל בליבה אין כבר מקום עבורו, כי היא מסתכלת על העתיד. ואיתו, לא יהיה לה עתיד, לפחות לא כזה שאחרים חושבים שהיא ראויה לו. תמיד הוא היה אחד כזה שהדביקו לו תווית של "לא מספיק טוב", "בינוני", וכל שנה שעברה אחרים פתחו את דלת ליבה וניסו לבעוט אותו החוצה ממנה, אך הוא נשאר כנגד כל הסיכויים. הוא תמיד המתין דרוך, וכשקראה לו, הוא נתן את כל כולו, אחרים צקצקו ולעגו לו, אבל הוא בעקשנותו לא נתן לרעשי הרקע להפריע.

לוקאס ואסקז, ריאל מדריד
Credit to "Lucas Vázquez" Facebook page

 

מגיפה החלה להתפשט בעולם, האהובה התחילה להרגיש לא טוב, ומחזריה השונים נמנעו מלהגיע. חלקם הסתגרו בבתיהם, חלקם לא הספיקו לחזור מהמקומות השונים בהם שהו, וליבה התפנה כולו ליחיד שנשאר. הוא אמר שיעשה עבורה הכל, כל מה שתבקש, שיחליף את עורו עבורה, ישנה את עבודתו, כל דבר שיעשה אותה מאושרת יותר. והוא, העקשן, לקח את אמירותיו ברצינות, הוא ניסה באמת לשנות את עצמו ולהיות טוב עבורה, אך אי אפשר ללמוד את כל התורה ביום אחד, ולכן בהתחלה זה היה מקרטע, לא טבעי. ושוב, הגיעו המצקצקים שלעגו למעשיו.

בקיץ האחרון היא רצתה להוציא אותו מליבה באופן סופי, היא אמרה לו "אתה לא טוב עבורי". ולמרות שניסה, וניסה, היא איננה הייתה מרוצה. היא הרכינה את ראשה והראתה לו את הדרך החוצה, אך כשאסף את חפציו ותכנן לצאת התוכניות השתנו מקצה אל הקצה. מחזריה השונים שהספיקו להגיע עד דלת ליבה, התעייפו מהדרך ונשארו מחוצה לה.

היא הביטה באהוב שלה, ידעה שאיתו היא תצטרך להישאר, והוא הספיק ללמוד ולהשתפר, הוא פתאום נראה לה כמישהו אחר. והוא עשה עבורה הכל, וקולות נשמעו מבחוץ, מתרשמים, משבחים, הוא כבר לא "בינוני" ואולי הוא בדיוק מה שהיא צריכה, הוא עבד קשה מאד כל יום וכל ליל כדי שהיא תבין שהוא עשה, עושה ויעשה הכל עבורה.

 

אבל הנה הם עכשיו ניצבים אחד מול השני, יודעים שכל זה היה זמני, כשאחר הגיע, האחד שתמיד ענה על הציפיות, שלה ושל הסביבה. והוא, ה"בינוני", רק יכול להתנחם בזה שזו הייתה השנה שבה למד שהוא יכול להיות הכל, אם יעבוד מספיק קשה. כי בשביל אהבה אתה יכול להשתנות ולהיות כל מה שהיא רק תרצה. ואולי היא, תתחרט ותשאיר אותו בליבה.

לוקאס ואסקז, אוהב בכל ליבו את ריאל מדריד, את הסמל, את המועדון הלבן. הוא ממתין דרוך ומוכן על הספסל, לא מתלונן, לא מקטר. יש שיגידו שהאהבה מעוורת אותו, יש שיגידו שכל קבוצה צריכה שחקן כמוהו שנלחם עבור הסמל כמו שאחרים לא נלחמו. העונה ככל הנראה הייתה אמורה להיות האחרונה שלו במועדון. אך בימים האחרונים שוקלים להאריך את חוזהו של השחקן, ואסקז נותן הכל עבור הסמל והמועדון, ולרגע אחד (ארוך) הופך להיות כל מה שריאל זקוקה לו.

פלורנטינו פרז, לוקאס ואסקז, ריאל מדריד
Credit to "Real Madrid C.F." Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח