מסע לאומית פרק 6: אווירה חיובית!

לשאר הטורים במסע

מחזור תשיעי – הפועל רמת גן/גבעתיים 

בפעם הראשונה מזה שנה וחצי – מכבי חיפה במאזן חיובי!

אחרי שנאחס המסע נשבר עם ניצחון ראשון מתועד ומסוקר בשבוע שעבר, הירוקים המשיכו להרשים עם ניצחון ב-28 נקודות הפרש (95-67) על הפועל ר"ג/גבעתיים ועלו למאזן 5-4 בליגה – לראשונה מאזן חיובי מפתיחת העונה, ובכללי, שנה וחצי מאז ראו לאחרונה בצד היפה של הכרמל טור חיובי.

בנוסף, הירוקים הפגינו במשחק את אותה העליונות והדומיננטיות עליה דובר כבר בטורים הקודמים ואותה כולם מצפים לראות ממועדון שלא שייך לליגה הזאת.

מכבי חיפה כדורסל
Credit to "Maccabi Haifa Basketball" Facebook page

אמנם כהרגלי בקודש איחרתי גם למשחק הזה, אבל מהרגע הראשון מכבי חיפה שלטה במשחק, הפגינה דומיננטיות שבאה לידי ביטוי בהגנה חזקה, הרבה שחקנים שקלעו בדאבל פיגרס, משחק התקפה טיפה יותר מסודר מבשבועות הקודמים וגולת הכותרת – משחק שיא של שני הגבוהים הישראלים המוכשרים – רומן סורקין (22) ודניאל קופרברג (21), שנתנו שניהם את משחקם הטוב ביותר העונה במדים הירוקים: סורקין שהתחיל לא טוב את העונה כיכב כקלע המוביל עם 18 נק', 8 ריבאונדים וגם 3 חסימות שתרמו מאוד למשחק ההגנה המתייצב של מכבי.

קופרברג קלע 16 נק' והיה הריבאונדר המוביל עם 9 ריב' ואם מכבי חיפה תצליח להרוויח את שניהם בזכות העונה בלאומית – אולי זה לא יהיה שווה את הירידה, אבל היא לפחות תפיק רווח מהסיפור הלא נעים הזה.

מכבי חיפה כדורסל
קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה כדורסל

 

ביום שלישי מחכה כפ"ס בחוץ, ואז בראשון, מבחן גדול ומסקרן מאוד – גלבוע/גליל של אלוף אירופה, אריאל בית הלחמי, שהרשימה מאוד בשנה שעברה בליגת העל, תגיע לרוממה למשחק שמינית גמר גביע המדינה.

מכבי חיפה, אגב, היא הקבוצה היחידה מהליגה הלאומית שמשתתפת בשלב הזה. למה? מכיוון שהיא סירבה לשבות כאשר כל שאר קבוצות הלאומית שבתו בתחילת העונה….
כן, כדורסל ישראלי…

לשאר הטורים במסע

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח