מאוהבת, מחבבת, מסמפטת

זה נדמה שמהרגע הראשון ריאל מדריד צעקה "שוט-גאן" כאשר ראתה את קיליאן אמבפה. היא סימנה לכולן שהיא מעוניינת בכוכב הצרפתי והוא יהיה שלה לא משנה מה. סיפור האהבה הבלתי ממומש בין הבלאנקוס לאמפבה לא היה מבייש עלילה בסדרת דרמה טורקית כלשהי. שני הצדדים מעוניינים זו בזה, אך אחד תקוע בכלוב של זהב והשניה לא מוצאת את הטיימיניג הנכון להביא אותו אליה. היא מחכה בשקט, ממתינה רק לו והוא שומר לה אמונים, לא מסתכל על אחרות, אך ככל שהזמן חולף, זה לא מרגיש שזה הולך לקרות.

קיליאן אמבאפה, פריז סן ז'רמן
Credit to "PSG – Paris Saint-Germain" Facebook page

 

זה אינו סוד שהבלאנקוס מעוניינים בצרפתי, והוא המטרה העיקרית שלהם בשנים האחרונות. אך יש רצוי ויש מצוי. על פניו הוא נראה כהשקעה הכי טובה שיכולה להיות, שחקן צעיר ומבטיח, כזה שמספק שערים ובישולים. ריאל בטוחה שהוא בול מה שהיא צריכה, אך יש אהבות שאינן יכולות להתממש גם אם יש רצון משני הצדדים, כי יש גורמים חזקים מהם שמפריעים. במידה וגם בקיץ הקרוב אמבפה לא יצליח להגיע אל הלבנים, היא כנראה תאלץ לרדת שלב בסולם האהבות ולבחור בזה שהיא מחבבת.

ארלניג הולאנד מחוזר גם הוא על ידי ריאל מדריד, אך בפחות אינטנסיביות כפי שהיה ועדיין, אמבפה. הוא בעיניה אופציה ב' כשחקן שהיא יכולה לתת לו להתבשל עוד שנה-שנתיים גם אם זה ישפיע על תג המחיר שלו. כמובן שאם זו הייתה עונה רגילה, עם קהל ביציעים, הלבנים היו יכולים להנות מהכנסות רבות שהיו משפיעות לטובה על האפשרות שלה לרכוש שחקנים. עונה ללא אוהדים מאלצת את אלופת ספרד לנהוג בצמצום ולחשוב אם להמתין עוד שנה לצרפתי או לרכוש כבר בקיץ הקרוב את הולאנד.

 

מלבד הולאנד, עולה שם מפתיע בימים האחרונים המקושר לקבוצה של זידאן – מוחמד סלאח. הקבוצה הלבנה צריכה לרדת הרבה מאד שלבים בסולם האהבות, ואולי אם היא תרכיב את משקפיה היא תמצא שם את המצרי ליד המילה "מסמפטת". הוא לא מושא אהבתה, בנוסף התקרית עם ראמוס אי שם בגמר האלופות לא מטיבה עם הצדדים. קשה לראותו לובש את המדים הלבנים, כאשר בעוד כשבועיים הוא כבר יחגוג את יום הולדתו ה-29.

אם חושבים באופן ריאלי, השילוב בין הבלאנקוס לחלוצה של ליברפול אינו שילוב כדאי ומוצלח וגם אם זה בגדר שמועות, ריאל צריכה למהר להפריך אותן. ישנם דברים בחיים שאסור להתפשר עליהם, ואם ירדת יותר מידי שלבים בסולם האהבות, זה ככל הנראה לא יהיה סיפור אהבה.

Salah סלאח
סלאח בתקופת יובש, קווים לדמותו
Credit to "Fantasy Premier League" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

תגובה אחת

  1. אחלה כתיבה, שאפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח