השותף של הרננדס והאס של אמרי

// נטלי כהן

לאחר שני ניצחונות של מכבי ת"א בשלב הבתים של הליגה האירופית, בחמישי היא תתייצב נגד הקבוצה הספרדית הלוהטת, ויאריאל. הצוללת הצהובה, בהנהגתו של אונאי אמרי, תקווה לעצור את החבורה של דוניס ולהישאר בודדה בראשות הבית.

המשחק נגד הספרדים יהיה קשה מאד, אך בקבוצה עטורת הכוכבים והשמות הגדולים, צריך לשים לב לשני שחקנים שיעשו חיים קשים לישראלים.

אונאי אמרי, ארסנל
Credit to "Arsenal" Facebook page

האס של אמרי

הראשון הוא פאקו אלקסר, החלוץ הספרדי שעבר במספר קבוצות ספרדיות כמו ברצלונה, ולנסיה, חטאפה וטעם מהליגה הגרמנית כששיחק במדיה של דורטמונד, חתם בויאריאל לחמש שנים וחצי. אלקסר מתגלה כ"אס" המאני טיים של אמרי, וכגורם הקובע את תוצאת המשחק. הספרדי הוא המוציא לפועל ששולח את הכדור לרשת. במשחק נגד סיבאספור הוא נכנס בדקה ה75' כאשר התוצאה הייתה 3:3, הודות לאלקסר המשחק הסתיים בניצחון 3:5. במשחק השני, שוב חזר הניגון כאשר שני שעריו הפכו את התוצאה מ -1:1 ל-1:3.

ככל הנראה אמרי עלה על הדרך שבה צריך לנהוג באלקסר ולהבטיח ניצחון. אך הספרדים לא יתנו למכבי לעלות ליתרון, כאשר בהגנה נמצא אחד היהלומים המדוברים ביותר בתקופה האחרונה.

פאקו אלקאסר, דורטמונד
Credit to "Borussia Dortmund" Facebook page

התלמיד של הרננדס   

חובבי הליגה ספרדית בוודאי מכירים את השחקן הצעיר והמוכשר של ויאריאל – פאו טורס. הבלם בן ה-23 הוא באנקר בהרכב של הצוללת הצהובה. טורס כבר רשם מספר הופעות במדי הנבחרת הספרדית, הציג הופעות משכנעות לצד סרחיו ראמוס והפך למועמד המוביל שיתפוס את עמדה זו. בנוסף, הוא זוכה להתעניינות רבה מצד קבוצות מהליגה האנגלית. מנצ'סטר יונייטד רצתה לרכוש אותו בקיץ, ארסנל רוצה לרכוש אותו בחלון העברות של ינואר וכרגע עוד קבוצה מצטרפת למירוץ – ליברפול, בעקבות פציעתו של ואן דייק.

 

אך בינתיים פאו טורס כאן כדי להישאר, וינסה להקשות על מכבי תל-אביב לכבוש שער אם יקח חלק במשחק. בעונה הקודמת של ויאריאל הוא לקח חלק ב-33 משחקים בליגה הספרדית כאשר הוא משלים משחקים מלאים, את היתר החמיץ בגלל פציעה. טורס מביא שקט להגנת ויאריאל, ולמרות גילו הצעיר מראה שיש על מי לסמוך. הוא מתנשא לגובה 1.91, כך שתהיו בטוחים שדבר לא יעלם מעיניו. הוא בעל רגל שמאל חזקה, ועבר חניכה על ידי הבלם הוותיק ראול אלביול.

מי שמכיר מקרוב את טורס המוכשר, הוא דווקא לואיס הרננדס, הבלם החדש של מכבי תל אביב, שהרשים במשחק נגד סיבאספור. הרננדס וטורס שיתפו פעולה בעונת 2018/2019 במדי מלאגה. השניים שיתפו פעולה במהלך 21 משחקי ליגה, פציעה של הרננדס מנעה מהמספר להיות רב יותר, כאשר טורס פתח ב-38 משחקים מתוך 42. בינתיים במסגרת הליגה הספרדית, טורס הספיק לכבוש את שער הבכורה שלו במחזור האחרון נגד ויאדוליד (שני) ובנוסף נבחר לשחקן המצטיין של המשחק.

מה שבטוח, המלחמה על ראשות הבית מעולם לא הייתה צהובה יותר,

פאו טורס ויאריאל
Credit to Villarreal CF Facebook Page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח