הלכו לאיבוד: הכדורגלנים שמצאו את עצמם ללא קבוצה

בשנים האחרונות יצא לי לשמוע לא מעט על שחקני כדורגל טובים שבדרך כזו או אחרת, מצאו את עצמם ללא קבוצה, למרות שכישרון ברגליים היה להם ובשפע. לקראת סוף חלון ההעברות החלטתי למפות את הטובים מביניהם (וגם את הטובים פחות) ולסמן את אלה שעוד יכולים לחזור לקדמת הבמה. קבלו את השחקנים החופשיים שכדאי לשים לב אליהם:

הופעות - טיק טיק

ג'ונתן כריסטלדו, 28, חלוץ

קרוב לוודאי שעכברי הפוטבול מנג'ר שבינינו מכירים טוב את השחקן הזה. כריסטלדו, חלוץ ארגנטינאי שבצעירותו סומן כ"ילד פלא", הוא שחקן שיודע לעשות כמעט הכל. דריבל, כוח פריצה, סיומת, משחק ראש. בקיצור, כריסטלדו הוא חלוץ רחבה קלאסי. אמנם הוא לא מימש את ההבטחה הגדולה, אך עדיין הספיק לעשות לא מעט בקריירה. הוא שיחק בולז סרספילד, הקבוצה הארגנטינאית בה גדל, הרשים מאוד ובשנת 2010 עבר למטאליסט חרקוב האוקראינית (שהייתה אז קבוצה עשירה) תמורת 5 מיליון יורו. הארגנטינאי סיפק תפוקה נאה כאשר כבש 27 פעמים ובישל 4 שערים ב-62 הופעות. ממוצע של שער כל 127 דקות. בקיץ 2013 הושאל החלוץ המוכשר לבולוניה האיטלקית אך לא הסתגל לסגנון המשחק הנוקשה של ה-Serie A וסיים את העונה עם 4 שערי ליגה בלבד. בתווך הוא הספיק לריב עם הבלם היווני של ורונה, ואנגליס מוראס. ב-2014 פלמייראס הברזילאית החליטה להמר על החלוץ ורכשה אותו ממטאליסט תמורת 3.5 מיליון יורו. כריסטלדו הבקיע 8 שערים בכל התקופה שלו בברזיל, ועבר לתחנה הבאה – קרוז אזול המקסיקנית ששילמה עבורו 2.8 מיליון יורו. כריסטלדו אמנם היה דמות אהובה בקרוז אזול אך מיעט לשחק, כבש 2 שערים בלבד, ובעונה שעברה שוחרר בחינם לולז סרספילד, הקבוצה בה גדל. גם בולז החלוץ חווה תקופה פחות טובה ושוחרר בתחילת החלון הנוכחי. בסה"כ יש לכריסטלדו 76 שערים ו-14 בישולים ב273 משחקים רשמיים. הוא הספיק אפילו לרשום הופעה אחת בנבחרת ארגנטינה. כנראה שכריסטלדו שלנו ימשיך להסתובב בדרום אמריקה בחיפוש אחר היעד הבא שלו, אבל אני הייתי ממליץ דווקא לאחת מקבוצות ליגת העל שלנו לחטוף אותו כמה שיותר מהר. בכל זאת, לא בכל יום אתה יכול להחתים אגדת מנג'ר.

https://www.transfermarkt.com/jonathan-cristaldo/profil/spieler/53477

jonathan cristaldo

ז'רמי טוללאן, 34, קשר אחורי

שם מוכר לחובבי כדורגל אירופי. טולאלאן הוא קשר אחורי ותיק ועתיר ניסיון והוא, למרבה הפלא, ללא קבוצה כעת. הקשר שגדל בנאנט ועשה שנים נהדרות בליון הגדולה של שנות האלפיים, ולאחר מכן במלאגה ובמונאקו, עזב לאחרונה את בורדו במחווה של סולידריות עם המאמן המפוטר שלו, ז'וסלין גוברנק. התחנה הבאה שלו תהיה ככל הנראה קבוצה צרפתית נוספת. אם הקשר לא ימצא קבוצה בליגה הראשונה, סביר להניח שינסה למקסם רווחים לקראת סוף הקריירה. סין יכולה להיות יעד מעניין עבור טולאלאן, גם ה-MLS  על הפרק ובכל מקרה, מי שתחתים את הקשר תהנה מיכולות מסירה גבוהות, משחק הגנה טוב וחוכמת משחק.

https://www.transfermarkt.com/jeremy-toulalan/profil/spieler/5513

Embed from Getty Images

סטיבן קולקר, 26, בלם

לא ברור איך השחקן הזה מצא את עצמו ללא קבוצה. קולקר הוא כישרון ענק שגדל בטוטנהאם ויש לו לא פחות מ-126 הופעות, 8 שערים ו4 בישולים בפרמייר ליג, שלדעת רבים היא הליגה הטובה בעולם. הבלם האנגלי הספיק לשחק בטוטנהאם, סוונזי, קרדיף ששילמה עליו 9 מיליון יורו, ק.פ.ר ששילמה עליו 10 מיליון יורו ובמדיה היה שחקן הרכב קבוע, ואפילו העביר עונה אחת בליברפול בהשאלה. כרגע קולקר שחקן חופשי וסביר להניח שקבוצות ברחבי האי הבריטי ירצו לשים עליו את היד. הייתי ממליץ לו לחתום בסלטיק, שם יוכל להיות בלם מוביל, משום שבפרמיירליג זה כנראה כבר לא יקרה. בליגה הסקוטית, לעומת זאת, דווקא כן. תשאלו את ניר ביטון.

https://www.transfermarkt.com/steven-caulker/profil/spieler/121280

Embed from Getty Images

נילמאר, 33, חלוץ

אם אתם חובבי ליגה ספרדית, כנראה שאתם מכירים היטב את החלוץ הברזילאי הותיק. נילמאר מוכר לאוהדי הכדורגל מהתקופה המוצלחת שלו בויאריאל. הוא זכור בעיקר בזכות יכולת הכדרור שלו, הטכניקה והסיומת מול השער. מאז אותה עונה בויאריאל, נילמאר הסתובב בעיקר בקבוצות בקטאר ובדובאי בהם בעיקר העשיר את חשבון הבנק שלו. לאחר מכן חזר לארץ מולדתו, שם שיחק באינטרנסיונל ובסנטוס ממנה שוחרר לאחרונה. בסך הכל יש לחלוץ 114 שערים ו-35 בישולים ב-316 הופעות רשמיות. גם נבחרת ברזיל נהנתה ממנו כאשר רשם במדיה 25 הופעות בהן כבש 9 שערים, כולל הופעות בסגל הנבחרת במונדיאל 2018. אז לאן נילמאר ימשיך מכאן ? הליגה במקסיקו היא אופציה לא רעה בשבילו, גם מקצועית וגם כלכלית, ואם הוא לא יבחר באופציה הזו, כנראה שהוא יבחר בליגה דרום אמריקאית אחרת.

https://www.transfermarkt.com/nilmar/profil/spieler/22750

Embed from Getty Images

אנדרסון, 29, קשר

נשארים בארץ הסמבה. הרכש הברזילאי הבא שלנו הוא שחקן שכל אוהד ממוצע מכיר. אנדרסון הברזילאי כיכב במנצ'סטר יונייטד תחת שרביטו של סר אלכס פרגוסון, ובשיאו נראה היה שהוא בדרך להפוך לאחד הקשרים הטובים בעולם. לצערנו, כמו ברזילאים רבים אחרים, אנדרסון לא שמר על יכולתו לאורך זמן וב-2014 סיים את החוויה האירופית שלו. הוא חזר לארץ מולדתו, כצפוי. אנדרסון קשר 50/50 אמיתי, יודע לתמוך בהתקפה בצורה טובה, הוא כיסה שטחים ולא הפסיק לרוץ, היה די טכני יחסית לקשר במרכז המגרש וידע גם לאיים על השער עם רגל שמאל שלו. כעת הוא שחקן חופשי והוא בהחלט רכש אפשרי עבור קבוצות צמרת בליגת העל. כן, אולי זה יישמע לכם מצחיק, אבל אנדרסון לא מרוויח סכומים מטורפים כמו פעם. אם הקשר איכשהו יסרב לצ'אנס של פעם בחיים לשחק באצטדיון נתניה, הוא יחתום בשורות קבוצה ברזילאית. לא סתם הוא חזר לארץ הסמבה.

https://www.transfermarkt.com/anderson/profil/spieler/31645

מתייה פלמיני, 33, קשר אחורי

חוזרים לצרפת, והפעם הגענו לעוד שחקן מוכר עם עבר בפרמייר ליג. כן, פלמיני הוא שחקן חופשי כיום (אולי זה פחות יפתיע את אוהדי ארסנל). הקשר האחורי שהגיע לארסנל ככישרון עולה ממארסיי, לא הצליח למלא את החלל שהשאירו פיגורות כמו עמנואל פטי ופטריק ויירה. למען האמת, הוא אפילו לא התקרב אליהם. פלמיני היה עוד שחקן בארסנל. מדי פעם הוא נתן הופעות טובות שגרמו לאוהדים ולפרשנים להתפעל, אך מעולם לא הצליח לשמור על יציבות. אחרי הקדנציה הנחמדה שלו בארסנל, פלמיני עבר לשחק במילאן וגם שם היה נחמד, ולא יותר מזה. לאחר מכן חזר לקדנציה נוספת, הפעם קצרה יותר, במדי ארסנל, ומשם המשיך לקריסטל פאלאס. כיום פלמיני מחפש קבוצה. הוא שחקן חופשי כבר מיולי אך למרות העובדה הזאת, עדיין שווה לקבוצות מהדרג השני לקחת את הסיכון ולהחתים אותו (חטאפה כבר חושבת ברצינות על כך).

https://www.transfermarkt.com/mathieu-flamini/profil/spieler/17396

Embed from Getty Images

גיז'רמה סיקיירה, 31, מגן שמאלי

המגן הברזילאי שכיכב באתלטיקו מדריד, ולנסיה וגראנדה. סיקיירה נשאר ללא קבוצה כבר מיולי האחרון, וזה קצת תמוה כשמסתכלים על הרזומה שלו. הוא צבר את השם שלו בעיקר בלה ליגה, ניחן ביכולת התקפית גבוהה, שכוללת בעיטה חזקה מאוד, מסירה טובה, וכדרור טוב. לאוהדי הכדורגל הספרדיים הוא זכור בעיקר בגלל הפריצות שלו לאורך הקו השמאלי. אז מה יעלה בגורלו של סיקיירה ? ובכן, יש חדשות טובות. מסתבר שעדיין זוכרים לסיקיירה חסד נעורים והוא מועמד ללא מעט קבוצות באיטליה. אחת מהן היא רומא.

https://www.transfermarkt.com/guilherme-siqueira/profil/spieler/44373




אימו אזקיאל, 24, חלוץ

אני חושב שאם מסתכלים על כל הנתונים, מדובר אולי בשם המפתיע ביותר ברשימה. אזקיאל הניגרי היה כישרון ענק בסטנדרד ליאז' שאותה אימן אז לא אחר מאשר גיא לוזון, מיודענו. הוא השלים חוליית התקפה נוצצת לצידו של מיצ'י בטשואיי, ונראה היה שמעבר לליגה בכירה יותר הוא רק עניין של זמן. רק שבניגוד לחברו מיצ'י, שאכן מצא את עצמו בליגות איכותיות יותר, אזקיאל החליט לעבור לאל עראבי הקטארית. כמו לא מעט שחקנים אפריקאים אחרים, הוא בחר ללכת לכסף הגדול, והאמת ? אפשר להבין אותם. השחקנים האפריקאים בדרך כלל מגיעים ממקומות בהם חוו עוני לא פשוט בכלל. אזקיאל סיים את הסיבוב שלו בקטאר בהצלחה והעונה הגיע לקוניאספור הטורקית. הוא רשם 9 הופעות בלבד במדי הקבוצה ושוחרר לפני כחודש. היעד הבא ? כבר יש דיווחים על בלגיה, ואם לא, כנראה שאזקיאל יעשה עוד סיבוב הופעות בליגות עשירות.

https://www.transfermarkt.com/imoh-ezekiel/profil/spieler/216463

יאקוב יאנצ'ר, 29, מגן/קשר שמאלי

אחד השחקנים האהובים עליי ברשימה. יאנצ'ר הוא מגן/קשר אוסטרי, שמשחק בצד שמאל ומצטיין בעיקר בהתקפה. הוא גדל בשטורם גראץ, ויש לו רזומה עשיר בליגה האוסטרית ובליגה השוויצרית. הוא עבר בקבוצות כמו לוצרן, ניימיכן, רד בול זלצבורג ודינמו מוסקבה. רקורד מרשים ללא ספק. לאחרונה שוחרר מריזספור הטורקית וכעת יאנצ'ר מחפש קבוצה שתקלוט אותו. מכאן אני קורא לפרד רוטן ומו אלאך – תחתימו את הבחור. לא תמצאו שחקן יותר טוב במחיר הזה ועם הרזומה הזה. מכבי חיפה מחפשת מגן שמאלי כבר לא מעט זמן, ויאנצ'ר יכול להתאים לתפקיד. במיוחד כשהוא יכול לשחק גם במערך של שלושה בלמים.

https://www.transfermarkt.com/jakob-jantscher/profil/spieler/52269

רוב מאס ומו אלאך
Credit to "Maccabi Haifa FC" Facebook page

אלכסנדר גלאדקי, 30, חלוץ

אם השם הזה מצלצל לכם מוכר, כנראה שראיתם כמה משחקים של שחטאר דונייצק. גלאדקי הוא חלוץ מטרה קלאסי. הוא בנוי על פיזיות, משחק עם הגב לשער, משחק ראש, וסיומת נהדרת. את כל הקריירה שלו העביר גלאדקי באוקראינה.  הוא שיחק במטאליסט, דניפרו, שחטאר ודינמו קייב ועשה זאת בהצלחה, אך מעולם לא הצליח להיות חלוץ מוביל בקבוצת צמרת. למרות זאת, המספרים שלו מרשימים: 80 שערי ליגה ו-47 בישולים בקצת יותר מ-250 הופעות, וכל זה כשרוב הזמן הוא לא שחקן הרכב. התחנה האחרונה של גלאדקי הייתה קרפאטי לבוב, עוד קבוצה אוקראינית, שהחליטה לשחרר אותו לפני כחודש. הסיפור של גלאדקי קצת מזכיר לי את זה של ראדה פריצה, הוא הצליח בעיקר באזור אחד, אוקראינה (פריצה הצליח בעיקר בסקנדינביה) ואולי הגיע הזמן לנסות חוויה חדשה. לא הייתי מופתע אם הוא היה מגיע לאחת מקבוצות הצמרת בליגה, ויתרה מכך, לדעתי האישית, הוא גם יכול להתאים לסגנון המשחק בליגה שלנו.

https://www.transfermarkt.com/oleksandr-gladky/leistungsdaten/spieler/53270

ארקן זנגין, 32, קשר שמאלי

בחזרה לצד שמאל של המגרש. תכירו את ארקן זנגין, קשר שמאלי שבדי, שנולד בכלל בטורקיה. זנגין משחק בעיקר על קו שמאל. הוא שורף את הקו, יודע להגביה, למסור, לאיים על השער, ובקיצור – שחקן כנף קלאסי. זנגין גדל בהאמרבי השבדית וב-2009 החל סיבוב הופעות בארץ מולדתו. הוא שיחק בבשיקטאש, טרבזונספור, ואסקיסהירספור, ממנה שוחרר לאחרונה. 54 שערים ו-67 בישולים, זה ההספק של זנגין לאורך הקריירה. גם בנבחרת שבדיה הוא הספיק לשחק 21 פעמים ולכבוש 3 שערים, וכעת נותר לראות מי תחתים אותו. האופציות הן טורקיה ושבדיה, מן הסתם.

https://www.transfermarkt.com/erkan-zengin/profil/spieler/23674

Embed from Getty Images
כריסטיאן ארבס, 28, קשר אחורי

הוא גדל והתחנך במחלקת הנוער של בוקה ג'וניורס. עלה לבוגרים והפך לשחקן הרכב קבוע, ועכשיו הוא שחקן חופשי. כריסטיאן ארבס הוא קשר אחורי קלאסי עם ניסיון רב בליגה הארגנטינאית. הוא מתקל מעולה, יודע לשמור על הכדור ומנהל היטב את המשחק. צ'קאריטה ג'וניורס הארגנטינאית החליטה לשחרר אותו לפני כחודש בגלל המשכורת הגבוהה שלו (יחסית), וכעת הוא מחפש קבוצה. חצי מהליגה הארגנטינאית רודפת אחריו, אני מעריך שגם יציאה לליגה אירופית באה בחשבון, כמובן שזה תלוי בשכר שיציעו לו. לדעתי, קבוצות תחתית באיטליה יכולות להרוויח לא מעט ממנו.

https://www.transfermarkt.com/cristian-erbes/profil/spieler/118283

הרווין אונג'נדה, 22, קיצוני שמאלי

השחקן הצעיר ביותר ברשימה. הרווין אונג'נדה הוא אולי שם שנשמע מוכר לחלקכם, בגלל התקופה הלא קצרה בפ.ס.ז', הקבוצה בה גדל. הוא קיבל מדי פעם הזדמנויות להראות מה הוא שווה, ולעיתים אכן הראה, אבל זה לא היה מספיק. בטח ובטח כשמדובר בקבוצה עמוסת כוכבים. בעונת 2016/17 אונג'נדה ניסה את מזלו בזוולה ההולנדית אבל לא הצליח להטביע את חותמו, וכרגע הוא ללא קבוצה. למען האמת, לא הייתי תופס את הראש אם הוא היה מגיע לקבוצה כמו מכבי פ"ת, שכבר החתימה שחקנים עם רזומה מרשים לא פחות. בליגה שלנו אונג'נדה יכול למצוא את מקומו, מכיוון שהתכונות הבולטות שלו הן דריבל וטכניקה. על המסירה עדיין צריך לעבוד.

https://www.transfermarkt.com/hervin-ongenda/profil/spieler/182910

מיקה, 26, שוער

הגיע הזמן לעשות כבוד גם לשוערים. מיקה הוא שוער פורטוגלי מצוין, שעבר בקבוצות כמו בואבישטה, בנפיקה וסנדרלנד, ממנה שוחרר לאחרונה. הוא גבוה מאוד (1.96 מ'), יש לו אינסטינקטים טובים, והוא שולט ברחבה ובכדורי גובה. הפרמייר ליג הייתה קפיצת מדרגה גבוהה מדי עבור השוער החביב, וראייה לכך היא העובדה שתיפקד כשוער שני בסנדרלנד. הייתי ממליץ לו לחזור לליגה הפורטוגלית, שם הראה את יכולתו, וגם כי.. בינינו ? אין כמו הבית.

https://www.transfermarkt.com/mika/profil/spieler/138285

Embed from Getty Images

ניקולה מוריס-בלאיי, 32, קשר שמאלי

אם אתם עוקבים אחרי הליגה הצרפתית, סביר להניח שאתם מכירים את השחקן. ניקולה מוריס-בלאיי הוא קשר שמשחק בצד שמאל, הוא פיזי מאוד (גם ביחס לליגות אירופיות), מהיר, יש לו טכניקה טובה ובעיטה לא רעה בכלל. את מרבית הקריירה שלו ניקולה העביר בבורדו, שם היה לכל הפחות שחקן ליגה טוב. לא פחות מ-314 הופעות היו למוריס-בלאיי, בהן הצליח להבקיע 14 שערים, ולבשל 37 פעמים. הרזומה שלו מזכיר לי קצת את זה של יוהאן אודל, ששיחק בבית"ר ירושלים ולא היה הצלחה גדולה, בלשון המעטה. ההבדל הוא שמוריס-בלאיי עדיין לא אמר את המילה האחרונה, והוא יעד ריאלי לחלוטין עבור קבוצות ליגת העל.

https://www.transfermarkt.com/nicolas-maurice-belay/profil/spieler/16591

סבסטיאן באסונג, 31, בלם

עוד דובר צרפתית ברשימה. באסונג הוא בלם נבחרת קמרון, יליד העיר פריז, גדל במץ, ועשה את רוב הקריירה שלו בפרמייר ליג. טוטנהאם, ניוקאסל, וולבס ונוריץ' הן הקבוצות שנהנו משירותיו של באסונג, שבשיאו הציג משחק פיזי, מהירות מפתיעה יחסית לבלם ומשחק ראש טוב. 177 הופעות בליגה הטובה בעולם, 6 שערים ו-2 בישולים היו מנת חלקו של באסונג, שמחפש קבוצה ואולי הצ'מפיונשיפ יכולה להיות הליגה הכי מתאימה עבורו.

https://www.transfermarkt.com/sebastien-bassong/profil/spieler/33951



איונג אנו, 31, קשר אחורי

קצת מפתיע לגלות שהבחור הזה הוא שחקן חופשי, בהתחשב ברזומה שלו. אייאקס, פולהאם וסטנדרד ליאז' הן חלק מהקבוצות בהן שיחק בהצלחה. לפני כמה שנים הוא היה מועמד למכבי חיפה, שבסופו של דבר לא החתימה אותו, אנו הגיע בסופו של דבר לאייאקס וההמשך ידוע. בשנים האחרונות אנו איבד את מקומו בהרכב של סטנדרד ליאז', שהגדילה לעשות ושחררה אותו מהקבוצה. הקשר האחורי הדרום אפריקאי בחיפושים אחר קבוצה כרגע, ואני בדעה שהוא תפור לקבוצות ליגת העל. יש לא מעט קבוצות שמחפשות קשר אחורי בדמותו של אנו, אז קדימה, הוא מחכה לכם.

https://www.transfermarkt.com/eyong-enoh/profil/spieler/47344

לוקמן הרונה, 27, קשר מרכזי

עוד קשר שיכול להתאים לקבוצות בליגת העל. את לוקמן הרונה הכרתי לראשונה במשחק של מכבי תל אביב מול דינמו קייב במסגרת הליגה האירופית. הוא שחקן מרכז קישור קלאסי שכיכב בדינמו קייב, וקצת מוזר שהוא שחקן חופשי כרגע. יש לו יכולת טכנית נהדרת, הוא יודע לאיים על השער, וגם הגנתית הוא לא רע בכלל. דינמו קייב החליטה לשחרר אותו בתחילת החודש מסיבות לא ברורות. חלק מהדיווחים היו על חילוקי דעות לגבי גובה החוזה, חלק על התנהלות לא ספורטיבית של לוקמן, אבל את האמת כנראה שלא נגלה. בכל מקרה, השחקן מחפש קבוצה והוא יכול להיות רכש אדיר עבור קבוצה ישראלית. מכבי תל אביב מחפשת קשר אחורי כבר זמן רב, אולי הרונה יכול להיות הפתרון.

https://www.transfermarkt.com/lukman-haruna/profil/spieler/104331

דניאל סובוטיץ', 28, חלוץ

את השחקן הזה הכרתי מצפייה אקראית במשחק של שריף טירספול במוקדמות ליגת האלופות. סובוטיץ' הוא חלוץ פיזי וגבוה מאוד, שגדל בבאזל השוויצרית ומאז עבר בלא מעט קבוצות. הוא הצליח בעיקר בליגה האזרית, המולדבית והרומנית, והעמיד שם ממוצעים יפים. סובוטיץ' חזק בעיקר במשחק הראש ובניצול מצבים ברחבה, אל תצפו ממנו לדברים מדהימים עם הכדור. בשביל שהוא יכבוש, צריך שחקני כנף ומגנים שיזינו אותו בכדורים. אז מה היעד הבא ? האמת שגם סובוטיץ' עצמו לא יודע. הוא עדיין מחפש קבוצה שתתאים למידותיו. הליגה הישראלית יכולה להיות אופציה מעניינת, אך החלוץ ששוחרר מאולסן היפנית, ינסה למצוא את מקומו בליגה אירופאית.

https://www.transfermarkt.com/danijel-subotic/profil/spieler/65297

מגנוס אקרם, 27, קשר מרכזי

הקשר הנורבגי הזה הוא סחורה חמה בליגות הסקנדינביות, ולא רק בחלון הנוכחי. מגנוס גדל במולדה הנורבגית, והיה כישרון גדול. משם יצא למנצ'סטר יונייטד אבל לא קיבל הזדמנות בקבוצה הבוגרת ואת הקריירה שלו העביר במולדה, הירנביין ומאלמו. מאלמו הייתה הקבוצה בה הגיע לשיאו, 12 כיבושים ו-28 בישולים היו לו ב-66, מספרים יפים לקשר מרכזי. אקרם הגיע גם לנבחרת נורבגיה ורשם 17 הופעות, ולמרות כל זאת, והעובדה שהיה אחד השחקנים האהובים על ידי הקהל במאלמו, הוא שחקן חופשי כרגע. הדיווחים החלו לזרום מיד עם שחרורו ממאלמו, ואחת המועמדות לקלוט אותו היא מולדה הנורבגית, הקבוצה בה גדל. הרווח יהיה כולו שלה.

https://www.transfermarkt.com/magnus-wolff-eikrem/profil/spieler/54775


חוסה אנטוניו רייס, 34, קיצוני ימני

את השחקן הזה אין צורך להציג בפניכם. חוסה אנטוניו רייס מוכר לכולנו מהתקופה בארסנל, ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד וסביליה. כשקוראים את השמות האלה, זה לא מסתדר בראש עם העובדה שהוא שחקן חופשי. אבל רייס כבר בן 34, והוא לא זריז כמו פעם, ואספניול, הקבוצה האחרונה בה שיחק, החליטה שהוא לא מספיק טוב בשבילה. רייס כמובן לא מוותר ולא חושב על פרישה. בתקשורת הספרדית מדווחים שהספרדי מחפש קבוצה ומוכן לשחק בכל קבוצה בליגה הספרדית. לטעמי עדיין יש לו מקום בליגה הספרדית הראשונה, ולקבוצות אמצע טבלה ומטה שווה להחתים אותו. הסיכון כאן הוא נמוך והתועלת עשויה להיות גדולה.

https://www.transfermarkt.com/jose-antonio-reyes/profil/spieler/7717

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח