שוערים אמיתיים לא לובשים טרנינג

כל מי שנולד בשנות ה-80 מתגעגע לכדורגל של שנות ה-90. איצטדיונים מפוצצים, יריבות ספורטיבית גדולה בין קבוצות, המון שערים ואפילו נבחרת ראויה.
אבל לצד הנוסטלגיה והרגעים הבלתי נשכחים, משהו תמיד הפריע לי בכדורגל של שנות ה 90. לקח זמן עד שהצלחתי לשים על זה את האצבע ולהבין למה יש לי סלידה לכמה מהשוערים מהתקופה הזאת. אבל אחרי זמן מה של מחשבה זה סוף סוף הכה בי – אני לא יכול לראות שוערים שלובשים טרנינג!

 

כן, אני יודע ששוער רוצה להגן על גופו בצורה מיטבית מפגיעות הכדורים ויש שיגידו שזה יתרון שלשוער יהיו כמה שפחות צבעים על גופו כדי שהחלוץ יבעט עליו במקום לצדדים, אבל צריך להסתכל למציאות בעיניים – אין שום זכות קיום לספורטאי או מישהו שעושה ספורט ללבוש מכנס טרנינג! לא בשכונה, לא בפעילות בבית ספר ובטח שלא בספורט מקצועני!

אתם בטח חושבים שאני מגזים או מתריס, אבל אני לא. זו נקודה כואבת שיש להגביר את המודעות אליה וכדי לנסות להבהיר את הנקודה ואולי למנוע שערוריות כאלה בעתיד, אני מציג לכם מדגם מייצג של זוועות שנות ה-90:
* אזהרה – התמונות קשות לצפיה.

ירוסלאב באקו – מהשוערים המעצבנים של שנות ה 90. בינואר 1994 הגיע באקו הפולני לישראל, והוחתם בהפועל תל אביב. כבר באותה עונה הגיע עם הקבוצה עד גמר גביע המדינה, אך חשוב וזכור יותר – הקפיד לשחק עם טרנינג בכל משחק.

שולי גילארדי – השוער הישראלי ששיחק במספר קבוצות בליגת העל ואף עמד בשערה של נבחרת ישראל, הוכיח שלא רק דברים חיוביים למדנו מהאירופאים כשהתאמן ושיחק ככה:

אלכנסדר פוצ'יבלוב – שוער הפועל חיפה בשנת 93/94. למה לדבר? אפשר פשוט לראות מה טרנינג גורם לך לעשות:

לירן שטראובר – עבר בכל קבוצות הליגה, בחלקן לבש טרנינג, בחלקן לא, פה הוא חוטף שער מיורי שוקאנוב ממכבי תל אביב. מה שבטוח הטרנינג לא עזר לו.

אלכסנדר ז'ידקוב – ז'ידקוב שיחק שיחק שש עונות בקבוצת הפועל צפרירים חולון האגדתית והקפיד ללבוש את הדבר המזעזע הזה:



אבל מסתבר שלא רק בארץ הטרנד הלא יעיל הזה תפס תאוצה. הנה כמה דוגמאות לשוערים מעבר לים שהחליטו שהקריירה שלהם פחות חשובה להם מאשר חימום לשרירי התאומים:
דימטרי חארין – השוער הרוסי שזכור בעיקר מתקופתו בצ'לסי והיה זכור יותר לולא המפגע האופנתי הזה:

ברנארד לאמה – שחטף מראובן עטר ונבחרת ישראל את ה 3-2  כמובן, לבש טרנינג לצהלותיו של מאיר איינשטיין ז"ל

Embed from Getty Images

 

אבל אפשר גם אחרת. הנה שורה אובארוב, אכבר גבר, לא נכנע לתכתיבי התקופה (והמוצא) ושיחק עם מכנסיים קצרים. סחטיין!
שורה אובארוב בלי טרנינג

תצאו לרחובות, תפגינו, רק אל תתנו לשוער שלכם לשחק עם טרנינג!
דרגו ותייגו אנשים מעצבנים שלובשים טרנינג כשהם משחקים בכדורגל.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח