מכבי חיפה – שטרסבורג – יומנו של אוהד ואחד שפחות

הטור נכתב בלייב תוך כדי המשחק.

ברק קורן – Barak Koren – אוהד מכבי חיפה מילדות – מגיע אופטימי למשחק, אבל לא יותר מדי

טמיר זוארץ – Tamir Zuaretz – אוהד מכבי תל אביב – לראשונה במשחק של מכבי חיפה בסמי עופר, מגיע לתת פרופרוציות

מכבי חיפה - שטרסבורג

מחצית ראשונה

ברק: הרכב – קצת קשה לי להבין את בלבול ואי הכללתו של מאבוקה בהרכב. החתמה של המאמן בקיץ של שחקן זר, שלא משחק במשחק הכי חשוב העונה (שרק התחילה) חייב במינימום להדליק כמה נורות ושאלות אצל מקבלי ההחלטות.

טמיר: איזו אווירה. באמת כיף לשמוע את הקהל דוחף את השחקנים. כל חילוץ כדור אש, חטיפה והקהל צורח לשמיים. והנה מתחילים השירים נגד מכבי תל אביב. מעניין אם הקארמה תעשה את הקסם שלה פתאום…

ברק: גול לשטרסבורג – קל מדי, אין מה להגיד. מה שנשאר להשיג מהמשחק הזה זה לתרגל את השיטה והשחקנים שהולכים לשחק העונה בליגה. אני מקווה מאד שזה לא מה שאנחנו רואים עכשיו. לא באתי עם תחושות אופריה למשחק הזה, אבל אין מה להגיד, זה היה קל מדי ויותר גרוע, נראה שכלום לא השתנה מהעונה הקודמת (כי תכלס, לא הרבה השתנה)

טמיר: דיי מבאס שאיבדנו עדיין מקצועי כל כך מוקדם, אבל היתרון הוא שאפשר להתעסק בנתיים בדברים אחרים כמו העובדה שהמאמן של הצרפתים בחר, במודע, לעלות למשחק בליגה האירופית עם מכנסיים קצרים. אם המשחק היה משוחק בנתניה הייתי מאמין שזה תייר מזדמן שנופש בעיר, אבל פה בהיכל הכדורגל בחיפה זה קצת לא מקובל. פתאום בא לי שהקארמה שוב תתהפך

מכבי חיפה - שטרסבורג - מאמן צרפתי

ברק: גול!! חשוב מאד!! לא יודע כמה זה חשוב להתמודדות עצמה, אבל כל כך חשוב לעונה שלנו. שועה מראה שהוא באמת מיוחד כמו שאנחנו חושבים ומצפים ממנו. קור רוח, איכות בסיום וחוסר פחד מוחלט בגיל כל כך צעיר נותן תקווה שגודל פה שחקן באמת מיוחד. בוא נקווה ש"אפקט חיפה" יישבר סוף סוף וגדל לנו פה כוכב בסדר גודל שראוי למועדון.

דקה 29 – תשרוק שופט תשרוק!!! תן לנו את זה, מה ביקשנו? קצת תקווה, עוד גול אחד ואנחנו בטוח נעלה (מה לא ככה?)

טמיר: מומנטום זה דבר סופר חשוב במשחק ביתי וזה הזמן של הישראלים לשים את השני. שועה זה כוכב כדורגל, אם משהו טוב יגיע זה כנראה ממנו. מצד שני ההגנה של חיפה לחוצה פלוס שוער שבכל נגיעה רואים שהוא חסר בטחון מביאים למסקנה מטרידה – יהיו פה עוד גולים.

דקה 40 – גולללללל!!!!
ברק: רוקאביצה משאיר את ההתמודדות בחיים! לא משנה מה יקרה, המחצית הזאת משאירה אותי אופטימי שבעזרת הקהל המדהים אפשר לעשות משהו העונה. הגול המוקדם של הצרפתי יכל לגמור את המשחק, הקהל ואפילו העונה. העובדה שהמשכנו להלחם ולחזור מעודדת אותי מאד וצריכה להוציא כל אוהד פה אופטימי לא משנה מה יקרה במשחק הזה.

מחצית – הזדמנות גדולה לעשות ערב בלתי נשכח
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

מכבי חיפה שטרסבורג - מתחממים

מחצית שנייה

דקה 59 – ברק: המשחק נעצר קצת, גם הקהל הוריד הילוך בהתאם. שועה חזר לעשות תנועות ידיים לשחקנים של הקבוצה שלו. אין דבר שאני שונא יותר מהדבר הזה.

דקה 64 – ברק: חזיזה במקום רוקאביצה. מה?????????? אני באמת לא מבין את בלבול, מנסה, לא מבין. או טוב לו לנצח 2–1 ולהגיד ששיחקנו טוב וניצחנו, אף אחד לא יגיד לו כלום, או שהוא פשוט לא אוהב לראות את הכדור בצד של היריבה.

טמיר: אני דווקא לא בטוח שמדובר בחילוף רע. עוד שחקן שילחץ גבוה, אנרגיות, לא רע. זה לא כאילו החליפו את שועה

דקה 66 – ברק: אני לא מאמין שהוא החליף את שועה….(יאללה עוואד)

דקה 72 – טמיר: אני לא יודע איך המשחק הזה יגמר, אבל חילופים של בלבול פשוט מדכאים. 20 דקות, אתה חייב שער, למה לא את ווילדסחוט שיעשה קצת בלאגן? למה לא מאבוקה שיתן אופציה מימין? מה יש פה להפסיד בשלב הזה?

דקה 82 – ברק: החמצה מ 3 מטר. לא יאמן. מתפלל לאלוהי הבלבול שהוא יודע מה הוא עושה וזה ייגמר בנס… יש מניין?

דקה 90 עם 5 דקות זמן פציעות – טמיר: החום ירד, הקהל מעודד, זמן לקסם אחרון.

סיכום המשחק:

ברק – למרות הכל אני חושב שאי אפשר לצאת מאוכזב ממשחק כזה. המשחק כן צריך להדליק נורות אדומות שהסגל לא מוכן, הזרים לא דומיננטיים (או לא משחקים) ועמדת המאמן (מבחינתי) עדיין טעונה הוכחה. קדימה אל הליגה, ירוק עולה!

טמיר – אחלה משחק, אחלה אווירה, משונה לראות משחק כשאתה פחות או יותר נייטרלי, אבל נהנתי מכדורגל באוגוסט וזה כבר מרענן.
חבל שהישראליות בדרך כלל בצד של ההדחה בכבוד, אבל מכבי חיפה יכולה לקחת כמה דברים מהמשחק הזה. מה היא תעשה איתם? נקווה שקודם היא תשלים את הסגל.

מרקו בלבול, מכבי חיפה
קרדיט לדף הפייסבוק של מכבי חיפה
Print Friendly, PDF & Email

תגובה אחת

  1. הייתי במשחק והאווירה הייתה מטריפה, ואשכרה ראו שהדחיפה של הקהל משפיעה על חיפה ומפחידה את הצרפתיים.

    מאוד נהניתי מהמשחק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח