קולולם והקשר לאוהדי כדורגל

אז אחרי ששכחה סערת ״תוציאו רגע טלפונים, תפתחו ת׳סטורייי״, אחרי שאפילו פרשת יאיר נתניהו התחילה לרדת מהכותרות, הגיע הטרנד החדש שסוחף את המדינה – כמובן שאני מדבר על ה״קולולם״. מאות אלפי צפיות לכל סרטונים, תיוגים הדדיים בפייסבוק, נושא בכל שיחת חולין, אם זה בתיכון, בפינת עישון בצבא או בבית קפה השכונתי, כולם מוקסמים מהפלא הזה שנקרא ״קולולם״

קולולם
קרדיט ל"קולולם – Koolulam"

למי מאיתנו שאיכשהוא לא מכיר אני אתמצת: אלפי אנשים, משפחות, זוגות, רווקים, זקנים ונערים, דתיים וחילוניים, נפגשים במטרה אחת: לשיר ביחד. רגע רגע רגע, לא מוכר לנו מאיפה שהוא הקונספט הזה? האם אנחנו, אוהדי הכדורגל, לא נפגשים על בסיס שבועי עם אלפי אנשים שאנחנו לא מכירים, מכל הסוגים, כדי להתאחד סביב מטרה אחת: לשיר ביחד?

״תוך כדי ששרנו, הרגשתי ממש בחוויה דתית״, שמעתי בחור אחד טוען, בכתבה שעשו בחדשות על ״קולולם״. אדוני היקר, אני חלילה לא טוען שאתה גנב תחושות, פשוט זה משפט שאני שומע תדיר כבר 20 שנה, כל סוף משחק במדרגות של טדי.

Spanish League - טיק טיק

״זה פשוט מדהים, באתי עם הילד שלי ועם אבא שלי, שלושה דורות עבור אותה מטרה״  בחור אחר אמר בכתבה. אז אני עדיין נזהר בלשוני, ולא קורא לחובבי הקולולם גנבי רעיונות, אבל שלושה דורות שמתאחדים עבור אותה מטרה? לכו שבוע אחר שבוע ליציע המשפחות בסמי עופר, במשחקים של מכבי חיפה, ותראו מה זה שלושה דורות שמתאחדים עבור אותה מטרה (הישארות בליגה).

והמנצח, הבחור החמוד הזה עם הראסטות? בשפה שלנו פשוט קוראים לו ״איש גדר״. בביצוע של קולולם לשיר ״מחוזקים לעולם״ של אברהם טל (ביצוע אש!) אפילו הוסיפו מתופפים באמצע, כאילו ברצינות? אתם רוצים להעתיק את ההצלחה ממגרשי הכדורגל, אבל לפחות תהיו טיפה מקוריים. אולי פשוט בביצוע הבא תוסיפו גם דגלי פריסה וכמה אבוקות?

אז אני רוצה להכריז פה קבל עם ועדה, קולולם לקחו (בגאונות רבה) את התת נושא הכי מרגש בעולם הכדורגל, האוהדים ושירי האוהדים ופשוט הנגישו אותו לקהל הרחב. אז ״קולולם״ היקרים, לפני שנצטרך להיפגש בבית המשפט, אני נותן לכם כרטיס יציאה מהמצב המסובך אליו נקלעתם: אנחנו, אוהדי הכדורגל, שגנבתם להם את הרעיון, לא דורשים אחוזים ממכירת כרטיסים, לא דורשים התנצלות ואפילו לא דורשים שהמנצח יסתפר (הולם אותו מאוד דווקא)

יש לנו רק בקשה אחת: ערב שירי אוהדים.

בית"ר ירושלים, קהל
קרדיט לדף הפייסבוק "מנהלת הליגות בכדורגל"
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח