סופ"ש לא רגוע – 10 המלצות למשחקי סוף השבוע

הנה 10 המלצות למשחקים מעניינים שיתרחשו בסוף השבוע הקרוב. זה לא המשחקים הכי גדולים או הכי חשובים, רק כאלה שכדאי לשים לב אליהם, אולי הסיפור הבא יצא מכאן.

לוקומוטיב לייפציג, קהל
Credit to "1. FC Lokomotive Leipzig" Facebook page

 

הפועל רמת גן – בני סכנין (14/02, 15:00, אצטדיון רמת גן)

ליגה לאומית, מחזור 24

העונה הראשונה של בני סכנין בלאומית מזה זמן רב התחילה בצורה מאוד לא טובה עם תחלופה של שלושה מאמנים, אבל בשבועות האחרונים נראה שסכנין מתאזנת ועם 7 נקודות מ-9 האחרונות היא מסתכל כבר לכיוון מאבקי העלייה. לעומתה, הפועל רמת גן בונה בכל שנה ציפיות בשמיים עם שחקנים גדולים בסדר הגודל של הלאומית, רק כדי לנחות למציאות בליגה הבלתי צפויה הזאת. אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון היא חייבת לנצח כדי לשמור על קשר עין עם הצמרת.

בשורה התחתונה: סכנין במומנטום טוב לקחת את הנקודות ולהסתכל למעלה.

 

רד בול זלצבורג – לאסק לינץ (14/02, 20:00, רד בול ארנה)

הבונדסליגה האוסטרית, מחזור 19

כבר מזמן לקבוצה של תאגיד משקאות האנרגיה העולמית לא הייתה כזאת תחרות בליגה האוסטרית. משחק העונה יפגיש אותם עם לאסק לינץ, עד לפני כמה שנים קבוצה אלמונית למדי. בעונות האחרונות היא עושה חיל גם באירופה ועכשיו הגיע המבחן שלה לאתגר את הדומיננטיות של השוורים. רד בול, שכבר נפרדה מזמן ממינאמינו והולנד, תרצה לשמור על הדומיננטיות שלה באוסטריה, אחרי ההדחה המאכזבת בליגת האלופות ולפני המפגש בשבוע הבא מול פרנקפורט בליגה האירופית.

בשורה התחתונה: רד בול זלצבורג. בלי קשר, ממליץ לשים עין על פאטסון דאקה, החלוץ הזמבי בן ה21 של רד בול. הוא לא יהיה שם הרבה זמן.

 

אל אהלי – אל מסרי (14/02, 20:15, חראס אל חודוד)

הליגה המצרית, משחק השלמה מהמחזור השישי

בהיסטוריה של הכדורגל במצרים לא היה משחק טעון ומדמם כמו אתו משחק בין אל מסרי לאל אהלי ב1 בפברואר 2012. הטבח שביצעו אוהדי אל מסרי באוהדי ושחקני אל אהלי (בעידוד השוטרים), שבו נהרגו 74 אנשים, השבית את הליגה לשנתיים והפך לסמל לתקופה המדממת בה השתלט הצבא שוב על המדינה והדיח את שלטון האחים המוסלמים (שאל אהלי מזוהים איתם). מאז, כל משחק בין שתי הקבוצות האלה הוא בלגן שלם, ומכיוון שאי אפשר היה לערוב לשלומם של אוהדי אל מסרי בקהיר, המשחק יתקיים במגרש ניטרלי באלכסנדריה. יהיה לוהט.

בשורה התחתונה: אל אהלי נמצאת בתקופה מצוינת ומוליכה בבטחה את הליגה. כל עוד המשחק יתקיים כשורה, אין סיבה שהיא לא תנצח.

 

בורוסיה דורטמונד – איינטרכט פרנקפורט (14/02, 21:30, וסטפאלנשטדיון)

הבונדסליגה הגרמנית, מחזור 22

בורוסיה דורטמונד של העונה ממשיכה לסחרר את עולם הכדורגל. עם הגנה פריכה עד מוות והתקפה שלא מפסיקה לכבוש, ועם שחקני על כמו ג'יידון סאנצ'ו, מרקו רויס, יוליאן בראנדט, ות'ורגן הזאר, כבר הייתה לדורטמונד התקפה מפחידה. אליה נכנס בינואר השחקן שלא מסוגל שלא לכבוש בקצב מסחרר, ארלינג הולנד הנורבגי. לקראת מפגש פוטנציאלי במרץ עם נבחרת ישראל (שלא יקרה) הוא מקבל משחק מול עוד הגנה חלשה מאוד ופוטנציאל התקפי גבוה. רוצים משחק לקחת בו אובר שערים? אפשרי בהחלט.

בשורה התחתונה: דורטמונד רוצה להיצמד לבאיירן ולייפציג, ואחרי שני הפסדים רצופים בחוץ הם ינצחו את זה.

אוהדי דורטמונד
Credit to Borussia Dortmund Facebook page.

 

בני זלפה – הפועל כאוכב (15/02, 14:30, גוש יעל)

ליגה א' צפון, מחזור 20

שתי הקבוצות האלה עלו לפני שנתיים מליגה ב' לליגה א' צפון, ונראה שהשנה יש לכאוכב את כל הכלים כדי ללכת עד הסוף. העונה המחוז הצפוני שייך לקבוצות מהמגזר שמשקיעות תקציבים גדולים בהיעדר פייבוריטית ברורה לעלייה. זלפה, שהחתימה השבוע את איימן חמזה, מגנה לשעבר של בני סכנין, מכוונת יותר גבוה ואחרי 5 ניצחונות רצופים נעצרה שבוע שעבר מול טירה. כאוכב, שחילצה תיקו בחוץ מול הפועל רובי, רוצה לבסס את עצמה במקום הראשון.

בשורה התחתונה: תיקו מותח.

 

ברצלונה – חטאפה (15/02, 17:00, קאמפ נואו)

לה ליגה, מחזור 24

חטאפה היא לא רק ההפתעה הגדולה עד כה בליגות הגדולות של אירופה, היא גם תופעה הגנתית מדהימה. מאז ההפסד לריאל מדריד בתחילת ינואר היא ללא ספיגה בליגה ועם ארבעה ניצחונות רצופים כולל 3-0 על ולנסיה בשבוע שעבר, הם מגיעים לקאמפ נואו מהמקום השלישי. ברצלונה אמנם מקום מעליהם, אבל לא יציבה והשחקנים עוד מנסים להתרגל לשיטה ההתקפית של קיקה סטיין. מסי אמנם כובש פחות מבדרך כלל, אבל כרגע, בהיעדרם של דמבלה וסוארז (וההיחלשות ביכולת של גריזמן), הכול, כרגיל, תלוי בו.

בשורה התחתונה: בקאמפ נואו יישבר רצף אי הספיגות החריג של חטאפה.

ליאו מסי
Credit to "FC Barcelona" facebook page

 

מכבי חיפה – הפועל חדרה (15/02, 19:50, סמי עופר)

ליגת העל, מחזור 24

ההפסד העצבני בכפור של טדי הכניס שוב את הירוקים ללחץ שהזין אותם בשנים האחרונות, ועכשיו הם מגיעים חזרה לסמי עופר כדי לקחת בחזרה את עתידם בידיהם. לעומתם, הפועל חדרה, מועדון שלפני שלוש שנים נלחם עם הפועל רובי שפירא על העליה מליגה א' וכמעט פיספס, מוצא את עצמו קרוב קרוב לפלייאוף העליון שנה שנייה ברציפות, ועם כישרונות אדירים כמו אבו פאני, לוסיו ואליאל פרץ, יוצרת קבוצת מרכז טבלה חדשה בליגה שלנו.

בשורה התחתונה: מכבי חיפה, חסר לה שלא.

 

ריבר פלייט – באנפילד (17/02, 00:40, המונומנטאל)

הליגה הארגנטינאית, מחזור 20

כבר הרבה שנים לא הייתה קבוצה כל כך דומיננטית בארגנטינה כמו ריבר פלייט. גם אחרי עונה חלשה בליגה בשנה שעברה, סגנית אלופת דרום אמריקה (והאלופה בשנה שלפני כן) מציגה סגל אדיר (באופן יחסי כמובן לחולשה הכלכלית של מדינות דרום אמריקה), עם שחקנים כמו קינטרו, אנזו פרז, ארמאני השוער, פינולה, מתיאס סווארז ובעיקר החלוץ הקולומביאני אקס ויאריאל רפאל בורה שלא מפסיק להפציץ. באנפילד מפרברי בואנוס איירס שלא זכתה כמעט בכלום בתולדותיה ועוברת עונה לא פשוטה לא אמורה להיות מוקש עבור המיליונרים מהמונומנטאל.

בשורה התחתונה: אמנם הכל יכול לקרות בארגנטינה, אבל ניצחון של באנפילד יהיה מאוד מפתיע.

אוהדי ריבר
Via Club Atletico River Plate Facebook page

 

אל אהלי ג'דה – אסטגלאל (17/02, 17:30, ג'אבר אל אחמד)

ליגת האלופות של אסיה, מחזור 2

משחק בין הקבוצה הפופולארית ביותר בסעודיה לבין קבוצת המשטר האיראני והאלופה הנצחית הוא אף פעם לא משחק שקט. עכשיו, על רקע המשברים המתמשכים של איראן ביחסים הבינלאומיים שלה, כולל עם סעודיה ומדינות המפרץ, זה משחק שהוא פצצה מתקתקת, למרות שהוא בסך הכל המשחק השני בבית א' בליגת האלופות של אסיה. שימו לב למהדי ג'האדי מאסטגלאל, שחקן הנבחרת האיראנית הצעירה שנמצא בכושר פנטסטי, ואפילו יותר ממנו, עומאר אל סומה הסורי של אל אהלי, עם 7 שערים בחמשת המשחקים האחרונים. עקב המתיחות בין המדינות המשחק הועתק לכווית.

בשורה התחתונה: תיקו רב שערים נשמע הגיוני.

 

צ'לסי – מנצ'סטר יונייטד (17/02, 22:00, סטמפורד ברידג')

הפרמיירליג, מחזור 26

מפגש ענק בין שתי האימפריות ששלטו ביד רמה בפרמיירליג בתחילת המילניום. זאת דרך אחת להסתכל על המפגש הזה. עוד דרך היא שתי קבוצות שלא ניצחו בליגה יותר מחודש. כשסיטי וליברפול משתלטות על הליגה והופכות את מאבק האליפות למשחק סגור ביניהן, כל מה שנשאר הוא להיאבק על כרטיס לצ'מפיונס בעונה הבאה. צ'לסי כרגע שם, יונייטד אפילו לא בכיוון. על המגרש עמדו שם פעם למפארד וסולישאר, עכשיו הם יצפו מהקווים בצעירים שלהם מנסים להחיות משהו מהעונה הזאת.

בשורה התחתונה: יונייטד לא תצא מפה עם נקודה.

מנצ'סטר יונייטד, ראשפורד
Credit to "Manchester United" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח