נבחרת העונה באנגליה ללא ליברפול וסיטי

העונה באנגליה נגמרה וזה הזמן לבחור את הרכב העונה, אבל עם טוויסט אחד קטן – בלי לבחור נציגים מהאלופה ליברפול ומסגניתה מנצ'סטר סיטי. על הדרך נבחר גם את המאמן המצטיין ואת הקבוצה המאכזבת של העונה. מתחילים.

שוער- דין הנדרסון (שפילד יונייטד)

תכירו את שוער העתיד של נבחרת אנגליה. בן 23 ומושאל ממנצ'סטר יונייטד, הנדרסון הצעיר עבר עונה טובה במדי העולה החדשה שרק בגלל כמה תוצאות מאכזבות בסיום לא תשחק באירופה בעונה הבאה, אבל רשם 13 שערים נקיים וזוכה לשבחים בממלכה. לאור היכולת של דוד דה חאה, הנדרסון עשוי לחזור לאולד טראפורד ולהיזרק ישר למים העמוקים.

דין הנדרסון, שפילד יונייטד
דין הנדרסון. השוער הבא של שלושת האריות? קרדיט לדף הפייסבוק "Dean Henderson"

מגן ימני- ארון וואן ביסאקה (מנצ'סטר יונייטד)

האנגלי הצעיר בישל בעונת הבכורה באדום 4 פעמים והיה חלק מחוליית ההגנה ששיפרה לאין שיעור את מאזן הספיגות של מנצ'סטר יונייטד ביחס לעונה שעברה (54 שנה שעברה לעומת 36 העונה). הוא עדיין לא טוב כמו טרנט אלכסנדר-ארנולד, אבל יש לוואן ביסאקה ניצוצות של כדורגל.

בלם- ג'וני אוונס (לסטר סיטי)

מעוז ההגנה של השועלים. הצפון אירי הוותיק, שזכה ב-3 אליפויות עם מנצ'סטר יונייטד, מצליח להישאר בעניינים גם בגיל 32 וזה כנראה הרבה בזכות המאמן בן ארצו, ברנדן רוג'רס. לסטר רשמה את עונתה הטובה ביותר מאז האליפות המפתיעה, וזה הרבה בזכות אוונס.

בלם- קונור קודי (וולבס)

הזאבים, בדומה לשועלים, עברו עונה טובה והם מפתיעים את אנגליה עונה שנייה ברציפות. אם הגביע ילך לצ'לסי, וולבס תעפיל לאירופה. הקפטן הכתום אמון על ההגנה הקשוחה שלא מפחדת לנשוך כל התקפה, ואם רק היו מאבדים פחות נקודות היו יכולים למצוא עצמם בליגת האלופות.

מגן שמאלי- בן צ'ילוול (לסטר סיטי)

צ'לסי ומנצ'סטר סיטי כבר בעקבות היהלום של רוג'רס. צ'ילוול בן ה-23 בישל השנה 3 שערים וכבש כמות זהה, כמות נאה של מעורבות בשערים למגן (שוב, אם אתה לא משחק בליברפול), וכבר תפס מקום של קבע בנבחרת אנגליה. לסטר עשויה להדביק לו תו מחיר של 75 מיליון אירו במטרה להשאירו לעוד שנים בקבוצה.

בן צ'ילוול לסטר
בן צ'ילוול. האימפריות כבר לוטשות עיניים. קרדיט לדף הפייסבוק "Leicester City Football Club"

קשר אמצע- ז'ואאו מוטיניו (וולבס)

מוטיניו נושק לגיל 34 אך הוא ממשיך לפרוח. במושבה הפורטוגלית ליד בירמינגהאם שבנה המאמן בן ארצו נונו אספיריטו סנטו, מוטיניו מחזיק את הקישור ומחלק כדורים לכל מקום במגרש. 6 בישולים (הכי הרבה לקשר אמצע בליגה יחד עם יורי טיילמאנס) הם הוכחה שלא נס לחו גם בשלב מאוחר בקריירה.

קשר אמצע- יורי טיילמאנס (לסטר סיטי)

כשהגיע למונאקו לפני 3 שנים שילמו עליו 25 מיליון אירו. כשנרכש על ידי לסטר בתחילת העונה סכון ההעברה היה 45 מיליון. הבלגי בן ה-23 סיפק 3 שערים וכמות כפולה של בישולים והיה חלק מהמועמדת להפתעת העונה, שחבל שלא הצליחה להעפיל לליגת האלופות.

קשר התקפי- ברונו פרננדש (מנצ'סטר יונייטד)

איזה רכש בינגו של השדים. בסך הכל חצי עונה הספיק ברונו להעביר וכבר כבש 8 ובישל 7. ב-14 הופעות הליגה שלו יונייטד לא הפסידה וניצחה ב-9 משחקים. זכה בתואר שחקן החודש בפברואר וביוני, והרבה בזכותו חוזרים השדים לצ'מפיונס ליג. עכשיו תארו מה הוא יכול לעשות בעונה מלאה.

סולשיאר, ברונו פרננדש, מנצסטר יונייטד
ברונו פרננדש ואולה גונאר סולשיאר. צמד מנצח. קרדיט לדף הפייסבוק "Manchester United"

קיצוני ימני- וויליאן (צ'לסי)

בעוד שבועיים יציין את יום הולדתו ה-32, והוא רלוונטי מתמיד עבור הבלוז. זוהי עונת השיא שלו במערב לונדון עם 9 כיבושים ו-7 בישולים כשתחת פרנק למפארד הוא פשוט פורח. נשאר מהיר למרות הגיל הלא כל כך צעיר, דבר הכרחי עבור שחקן בעמדה שלו.

קיצוני שמאלי- מרקוס רשפורד (מנצ'סטר יונייטד)

עונת השיא של יליד העיר עם 17 שערים ו-8 בישולים כל הדרך בחזרה לצ'מפיונס ליג. כל הכישרון שלא ממש בא לידי ביטוי בימי ז'וזה מוריניו מתפוצץ על הדשא תחת אולה גונאר סולשיאר, ונראה שההתקפה של השדים חזרה להיות קטלנית. האם יש סיכוי שנראה את הכתר חוזר לאולד טראפורד?

חלוץ- ג'יימי וארדי (לסטר סיטי)

זכייה ראשונה לחלוץ השועלים בנעל הזהב (מלכות השערים) האנגלית עם 23 כיבושים. סיפור הסינדרלה שלו (התחלת קריירה בליגות הנמוכות ועבר פלילי) ידוע ומוכר לכולם, אבל העובדה שגם בגיל 33 הוא נשאר אחד החלוצים הטובים באנגליה מרשימה לא פחות.

 

Jamie Vardy ג'יימי וארדי
ג'יימי וארדי. ממשיך לכבוש גם בגיל 33. קדריט לדף הפייסבוק "Jamie Vardy"

***

מאמן- כריס וילדר (שפילד יונייטד)

וילדר הוביל את החבורה החביבה שלו (כעולה חדשה לליגה) אל המקום ה-9, ואלמלא כמה נקודות שאיבדו בדרך היו מגיעים גם לאירופה. בהשוואה לשתי העולות האחרות (נוריץ' ירדה במהרה ואסטון וילה שרדה בקושי), בהשוואה לקבוצות של צפון לונדון המאכזבות ובהשוואה לקבוצות המרכז-תחתית המנוסות יותר, שפילד יונייטד של וילדר עברה טבילת אש מוצלחת בעונה ראשונה בליגה הבכירה מאז 2007.

הקבוצה המאכזבת- ארסנל

פיטורי מאמנים שלא הביאו לשינוי דרסטי, ניקולס פפה שמעלה תהיות על המחיר מוגזם ששולם עליו, הגנה מביכה להחריד ורק פייר-אמריק אובאמיינג שפוגע, ארסנל צללה כל הדרך למקום ה-8, הכי נמוך מאז 1995. עכשיו כבר ברור- ארסן ונגר לא היה האשם היחידי בהתדרדרות האיטית והכואבת של התותחנים וברור שמשהו רקוב כבר שנים בצפון לונדון.

ארסנל
תמונות נדירות יחסית לעונה זו של ארסנל. קרדיט לדף הפייסבוק "Premier League"
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח