נבחרת גרמניה – הדור הבא

שנתיים לאחר שזכתה באליפות אירופה עד גיל 21, גרמניה מגיע לטורניר שייחל באיטליה בעוד כ-10 ימים במטרה לשחזר את ההישג, אולם כמיטב המסורת של הנבחרות הצעירות, הסגל שונה בתכלית מזה שזכה בתואר ב-2017.

נבחרת גרמניה ידועה בכך שרבים משחקני הנבחרת הצעירה מתקדמים מהר מאוד לנבחרת הבוגרת ומשתלבים כבר בגיל צעיר בקבוצות גדולות בבונדסליגה. בין השחקנים שהניפו את הגביע בפולין לפני שנתיים ניתן לראות את סרג' גנאברי, שנתן עונה מצוינת בבאיירן, מקסימיליאן ארנולד, אחד השחקנים המרכזיים בוולפסבורג, מיטשל וויזר, שהוא בורג חשוב בהגנה של לברקוזן ונדים אמירי שמככב בהופנהיים.

נבחרת גרמניה עד 21
לפני שנתיים הצעירים עשו את העבודה
Credit to Germany Football Team – Die Mannschaft Facebook Page

יחד עם זאת, ישנם כמה וכמה שחקנים שלכאורה היו יכולים לקחת חלק בטורניר הצעירות הקרוב, אך הם כבר טובים מדי לנבחרת הצעירה וזומנו לנבחרת הבוגרת לקראת משחקי מוקדמות היורו. שמות כמו קאי האברץ, יוליאן ברנדט, תילו קהרר וטימו ורנר כבר רשמו להם מספר הופעות במדי הנבחרת הבוגרת, וזה רק מוכיח כמה שחקנים צעירים משתלבים ומובילים כבר בגיל מוקדם את הנבחרת הבוגרת ושלמעשה הנבחרת עד גיל 21 היא הבסיס שעליו נבנית הנבחרת הבוגרת.

גם בטורניר בהמשך החודש אנחנו פוגשים כמה שמות גרמנים שהם כבר שחקנים בולטים בבונדסליגה ומובילים את הקבוצות שלהם. נעבור על כמה שמות ששווה מאוד לשים עליהם את העין באליפות באיטליה:

פלוריאן מולר ואלכסנדר נובל – השוערים של מיינץ ושאלקה בהתאמה הם שניים מהשוערים המבטיחים ביותר שיש לגרמניה להציע כעת. שניהם נתנו עונה מצוינת בקבוצה שלהם ומבוקשים כבר על ידי הקבוצות הגדולות. במדינה שמייצרת שוערים כל כך גדולים בעת האחרונה כמו נוייר, טר שטגן, לנו, באומן, טראפ, הורן ועוד רבים אחרים, קשה מאוד להגיע לרמה של זימון לנבחרת, אולם סביר מאוד להניח שבשנים הקרובות אנחנו נראה אותם משחקים גם בנבחרת הבוגרת.

 

לוקאס קלוסטרמן – המגן המצוין של לייפציג נמצא במצב קצת לחוץ, כאשר הוא זומן גם לסגל הנבחרת הבוגרת למשחקים מול בלארוס ואסטוניה בסוף השבוע הקרוב, ומיד לאחר מכן הוא מצטרף לנבחרת הצעירה לאליפות באיטליה. השחקן שחגג השבוע יום הולדת 23 הוא פשוט כל כך טוב שאף אחת מהנבחרות לא רוצה לוותר על שירותיו.

מקסימיליאן אגשטיין – הקשר הגרמני הצעיר של ורדר ברמן נתן העונה את עונת הפריצה שלו. הוא שיחק בכל המשחקים של ברמן העונה בבונדסליגה, כבש 5 שערים ובישל אותו מספר. מדובר בשחקן עם יכולות הגנתיות והתקפיות כאחד, וסביר מאוד שנראה אותו בשנים הקרובות מקבל מקום גם בנבחרת הבוגרת. גם אחיו הצעיר, יוהאנס, שמשחק איתו כחלוץ בברמן, זומן לאליפות.

נדים אמירי – כאמור הקשר של הופנהיים הוא אחד מהבודדים שזכה עם הנבחרת בטורניר הקודם ולוקח חלק גם באליפות הנוכחית. פציעה קשה השביתה אותו בחצי הראשון של העונה, אבל בחצי השני שלה הוא כבש ב-13 הופעות 3 שערים ובישל שניים נוספים, והוא אחד השחקנים המוכשרים והמבטיחים שיש להופנהיים בפרט וגרמניה בכלל.

Credit to "Nadiem Amiri" Facebook page


ג'ונתן טה ובנג'מין הנריכס
– הבלם של לברקוזן והמגן אקס לברקוזן ושחקן מונאקו גם הם כבר זומנו בעבר לנבחרת הבוגרת, וינסו עם הניסיון שלהם לסייע לנבחרת הצעירה להניף שוב את הגביע באיטליה. טה שיחק כמעט את כל הדקות בהרכב של לברקוזן העונה ותרם להעפלה של הקבוצה לליגת האלופות בעונה הבאה. הנריכס לעומתו שותף בערך בחצי מהמשחקים של מונאקו העונה, שנתנה עונה מזעזעת וניצלה ברגע האחרון מירידה לליגה השנייה.

פלוריאן נויהאוס – הקשר הצעיר של בורוסיה מנשנגלדבאך נתן עונה לא רעה בכלל כאשר הוא כובש 3 שערים ומבשל 9 ב-32 הופעות במדי הקבוצה. הוא שיחק כמעט בכל המשחקים של גלדבאך העונה, דבר לא מובן מאליו כשמדובר בשחקן בן 22 בלבד. לנויהאוס 12 הופעות בנבחרת הצעירה, ושער בודד אותו הוא כבש במוקדמות הטורניר הנוכחי מול לא אחרת מאשר נבחרת ישראל באצטדיון רמת גן.

לוקה ואלדשמידט – בגזרת ההתקפה שווה לתת תשומת לב לחלוץ הצעיר של פרייבורג. ואלדשמידט הוביל יחד עם נילס פטרסן את ההתקפה של פרייבורג העונה, והיה הכובש השני בטיבו של המועדון עם 9 שערים ו-3 בישולים ב-30 הופעות במדי הקבוצה. החלוץ הגרמני נחשב לכישרון גדול וכבר מחוזר על ידי כמה מהמועדונים הגדולים בבונדסליגה.

 

ואם כל זה לא נתן לכם תירוץ מספק כדי לצפות במשחקי אליפות אירופה עד גיל 21, הנה עוד כמה מהכוכבים שצפויים להתרוצץ על הדשא באיטליה החל מהשבוע הבא: לוקה יוביץ' (סרביה), הוסם אאואר, אבראהימה קונאטה (צרפת), רודרי, פביאן רואיז (ספרד), ג'יימס מאדיסון, ראיין ססניון, אארון ואן-ביסאקה (אנגליה) ועוד רבים וטובים אחרים!

לוקה ואלדשמידט. Credit to "SC Freiburg" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

4 תגובות

  1. יפה מאוד תותח אח שלי הבווארי היקר

  2. יפה מאוד תותח אח שלי הבווארי היקר

  3. צודק!!! איזה כתבה מעולה!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח