נבחרת אמני ישראל

בוקר יום שישי, אני בדרך למגרש האימונים של פתח תקווה אחרי שהוזמנתי לצפות ב"נבחרת הסלבס" של ישראל.
הפער בין מה שחשבתי שאראה לבין מה שראיתי בעיני היה ענק.

כששמעתי על נבחרת אמני ישראל בכדורגל, חשבתי לעצמי, כמו רוב האנשים אני מניח, על נבחרת “סלבס” שעושים כיף בצהריים ומשחקים כדורגל להנאתם כמו רבים מאיתנו.
אך כשהגעתי למגרש, כבר במבט הראשון הבנתי שאני ממש ממש לא בכיוון. הנבחרת אמנם מורכבת מידוענים רבים בישראל, אך מדובר במשהו אחר, גדול יותר. מדובר בנבחרת שמורכבת מאמנים רבים, שחקנים, מוסיקאים, יוצרים ועוד, צעירים ומבוגרים, מוכרים מאוד ומוכרים פחות שמתנהלת במקצועיות כמו גם במקצוענות, ממש רחוק מהתפיסה שלי של חבורת אנשים שבאים לשחק בשכונה.

נבחרת אמני ישראל בכדורגל
קרדיט לדף הרשמי של נבחרת אמני ישראל

השעה 09:30 בבוקר, מתייצבת חבורת שחקנים שלא מאחרת לאימון, כולם בתלבושת אחידה של קבוצה אירופית, עם צוות אימון של ממש, הבנוי מהמאמן אלי סודאי, יחד עם שני עוזרים (!) נאור לוזון וניב סידי ואיש הכושר סלומון. אני די בטוח שיש קבוצות בליגת העל עם צוות אימון קטן מזה או לפחות לא גדול מזה.
כאן כבר התחלתי להבין שאני ממש לא בכיוון בתפיסה הראשונית שלי והתחלתי להסתקרן באמת אז התחלתי במחקר קטן:

נבחרת אמני ישראל בכדורגל
קרדיט לדף הרשמי של נבחרת אמני ישראל

נבחרת האמנים בהגדרה היא נבחרת שמטרתה לקדם פעילות נושאת מסרים ערכיים וחינוכיים למען הקהילה, מסרים שמעודדים ספורט, סבלנות וסובלנות, נגד אלימות, נגד הסתה וגזענות, בעד שותפות ושוויון, נבחרת שמגשרת על פערים ויודעת לחבר בין כל הרבדים השונים שמאפיינים את החברה הישראלית, מעבר לכך יש כמובן מכנה אחד משותף, התשוקה לכדורגל.

בצד המקצועי – מדובר באנשים “חולי” כדורגל. ישנה הקפדה יתרה על נוכחות, על משמעת, משמעת טקטית, כושר גופני וכמובן יכולת אישית בכדורגל. מדובר בנבחרת בעלת סטנדרטים שלא היו מביישים קבוצה מובילה.

לצורך העניין, עוד נקודה שממחישה את הרמה הגבוהה של הנבחרת היא העובדה שמגרש הבית שלה הוא מגרש האימונים של מכבי פ”ת. מגרש סינטטי מוקף במצלמות שמצלמות את כל המגרש ומאפשרות למאמנים לצפות באימון לאחר מכן. מגרש שמכבי פ”ת השקיעה בו והוא אחד האיכותיים בישראל. כל הארגון הזה מכוון לתת כלים לנבחרת להתכונן למשימה האמיתית – מונדיאל האמנים ברוסיה בחודש יוני הקרוב.

נבחרת אמני ישראל בכדורגל
קרדיט לדף הרשמי של נבחרת אמני ישראל

גם בצד המנהלתי הנבחרת מסודרת מאד ומתנהלת כקבוצה מקצועית לכל דבר. הנבחרת מורכבת מ-7 חברי דירקטוריון – נשיא הקבוצה – אקי אבני, מנהלי הקבוצה – אלי פרי וגיל דסיאנו, אחראי לוגיסטיקה ותיאומים יון קצב, יועץ משפטי – מרטין אומנסקי, דובר ויועץ תקשורת – יאיר מרטון, יועץ מקצועי וסקאוטר – אנחל בונני.
סגל מקצועי – אלי סודאי מאמן ראשי, כמו גם מאמנה של קבוצת נערים ג' של הפועל ת”א, נאור לוזון וניב סידי עוזרי מאמנים, נאור מאמן את קבוצת נערים א של מכבי פ”ת וניב עוזר מאמן בקבוצת הנוער של הפועל ת”א.

מנהלי מדיה – רודריגו גונזלס וגל פרמן (להקת “טיפקס”).

אין ספק, הנבחרת הזאת הפתיעה אותי ברמת הרצינות והמקצועיות שבה היא מתנהלת והיא הרוויחה לפחות אוהד חדש אחד. אל אל ישראל! אנחנו מבטיחים לעקוב.

קישור לדף אינסטגרם – https://www.instagram.com/inatfootball/

דקה דומיה לזכרו של מאיר בנאי ז”ל –

תחילת האימון דקה לזכרו של מאיר בנאי ז"ל. יהי זכרו ברוך

A video posted by נא"מי – קבוצת כדורגל אומנותית (@inatfootball) on

סגל נבחרת האמנים (סדר אקראי) –

מאמנים: אלי סודאי, נאור לוזון וניב סידי.

שחקנים: אקי אבני, אנחל בונני, אושרי כהן, עמוס תמם, שלום מיכאלשווילי, דניאל ליטמן, אמירם טובים, מאיר תמם, גיל דסיאנו, אלי פרי, יאיר מרטון, מרטין אומנסקי, יון קצב, גל פרמן, קובי אפללו, רודריגו גונזלס, דני רופ, בועז רוזנברג, מוטי סויסה, איקו כהן, גבי מבורך, יניב זנבה, דין מירושניקוב, רוי מילר, רועי סנדלר, מן יהל, עופר פלדמן, רז מזרחי, בן בן ברוך, מני פלורנטין, גיא חלד, דניאל בן חיים, ליאור שוהם, שרון פרידמן, בר צברי, אמרי ביטון, ניר רווח, אורי סממה, חייקה מלכה.

שוערים: רפי כהן שוער נבחרת ישראל לשעבר, ליאור פרלה, אריאל גלר, איתי דוידיאן .

 

עף על עצמו @meirtamam1

A video posted by נא"מי – קבוצת כדורגל אומנותית (@inatfootball) on

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח