מפנטז – שחקנים מומלצים לפנטזי פרמיירליג – מחזור 3

אין כמו נסיעה ארוכה לחצי גמר גביע הטוטו בליגה הלאומית כדי להרהר במחזור שהיה. לצאת מהמישור התל אביבי אל בירתנו ההררית, להביט בנוף ולפנטז. זה גורם לי לחשוב על פסגות ועל זה שזה זמן מצוין לקנות שחקנים מארסנל, צ'לסי וסיטי. נכון, שלושתן חלק מהטופ 6 וזו לא חוכמה (ונכון שהשתמשתי בהרי ירושלים כמטאפורה צ'יזית לפסגת הפרמיירליג) אבל מבט חטוף בלוח המשחקים שלהן יבהיר שמדובר ברכישה נבונה.

נפתח במשפט אחד על מנדי – המלצתי עליו בשבוע שעבר ואני חוזר ואומר – במחיר הנוכחי שלו ועם הנתונים הסטטיסטיים המפלצתיים שלו עד כה (16 הכנסות כדור לרחבה!) לא פלא שהוא מגנט של נקודות.
6.2 מיליון למגן שהוא בעצם קיצוני שמאלי ומשחק בהתקפה כ"כ פוריה, זאת מציאה. כמו כל שחקן סיטי הוא סובל מחשש לרוטצייה, אבל במקרה שלו ועד החזרה של דנילו, החשש הוא מופחת.



איך עבר עליכם המחזור? קפטנתם את קון או לא? אם היו חיצים אדומים אולי זה הזמן הנכון לעשות איזה חילוף או שניים (או אפילו ווילדקארד אם יש צורך) על מנת שהליגה לא תברח לכם. כדי לעזור לכם עם קבלת ההחלטות, בואו נתקדם למומלצים של השבוע:

שון מוריסון – בלם – 5.0 מיליון – קארדיף

Sean Morrison שון מוריסון
Credit to "Cardiff City Football Club" Facebook page

קארדיף עושה רושם של קבוצה עם חלק התקפי אנמי וחוסר המחץ שלה הוא בעיה גדולה מאוד לקבוצה שנלחמת בתחתית. במחזור הקרוב, קארדיף תמשיך לחפש את הגול הראשון שלה ואם זה יקרה אל תתפלאו אם למוריסון יהיה קשר ישיר לזה. הבלם, שהוא הקפטן והעוגן של קארדיף, הוא מפלצת שערים ואחראי על לא פחות מ-7 (!) שערים בעונה שעברה. ככל שיעבור הזמן בקארדיף, הקבוצה תצטרך את המצבים הנייחים שיפתחו להם את הסכר בהתקפה. מוריסון הוא האיש שעשוי לעשות זאת.

 

פדרו – קשר – 6.6 מיליון – צ'לסי

Pedro
Credit to "Chelsea Football Club" Facebook page

שני שערים בשני משחקים, קשר שמתפקד כחצי חלוץ, לוח משחקים נח ומאמן התקפי – כל אלה הופכים את הספרדי למטרה נוחה המאפשרת כיסוי להתקפה של צ'לסי, שנראית נהדר בינתיים, מבלי לשבור את הכיס ולוותר על אחד "התותחים הכבדים" שברשותכם. נכון, חשוב לקחת בחשבון שהוא פתח בשני המשחקים האחרונים אך המקום שלו בהרכב לא מובטח, אבל האיומים על השער ובעיקר התנועה שחותכת את ההגנה גורמים לכך שפדרו יהווה איום מתמיד על שער היריבה.

 

הנריך מחטריאן – קשר – 7.0 מיליון – ארסנל

Henrikh Mkhitaryan הנריך מחטריאן
Credit to "Henrikh Mkhitaryan" Facebook page

כמה כשרון יש להנריך, לא יאמן. ברבע שעה הוא החזיר את ארסנל למשחק בסטמפורד ברידג' ולא היה רחוק מלנצח אותו כמעט לבד. עד כה ארסנל שיחקה מול שתיים מהקבוצות החזקות בליגה – עכשיו זה בדיוק הזמן להיכנס ולנסות להרוויח מהפוטנציאל הגלום בהתקפה שלה, וכשהפטונציאל הזה יתממש אתם בהחלט תרצו את מחטריאן בסגל שלכם.

 

אלכסנדר מיטרוביץ' – חלוץ – 6.5 מיליון – פולהאם

Aleksandar Mitrović אלכסנדר מיטרוביץ'
Credit to "Aleksandar Mitrović" Facebook page

אחת הבעיות של קבוצות אנגליות מהדרג השני היא שהן לא מתורגלות לשחק פעמיים בשבוע. תוסיפו לזה שני שוערים מעולים שהיו עוגנים אבל לא משחקים בגלל פציעות, ותקבלו ברנלי עייפה שזה זמן מצוין לפגוש אותה. מול קבוצה כזאת תתייצב פולהאם, שעל הנייר היא נראית אולי כמנצחת הגדולה של חלון ההעברות, כשבחוד החנית שלה נמצא מיטרוביץ'.

הסרבי הוא חלוץ קלאסי, חזק ומריח שערים מקילומטרים. הוא משחק שם מהשנה שעברה, והקיץ – המעבר שהיה טוב לשני הצדדים הפך לקבוע. במחזור הקרוב יש לפולהאם הזדמנות טובה לקטוף 3 נקודות בקרייבן קוטג' ולהתחיל לאסוף נקודות ולא רק מחמאות.



***************************************

עד כאן לשבוע זה. חלון החילופים למחזור הקרוב יינעל ביום שבת הקרוב, בשעה 13:30. המשחק המאוד מעניין בין וולבס למנצ'סטר סיטי יפתח את המחזור בשעה 14:30.

אם בא לכם להתייעץ איתי בנושאי פנטזי אתם מוזמנים בשמחה, הטוויטר שלי זמין לכולכם.
תהיו חזקים ומי יתן ותבחרו את הקפטן שלכם בחוכמה.

פנטזי הזווית

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח