מפנטז – שחקנים מומלצים לפנטזי פרמיירליג – מחזור 28

שלושה מחזורים בשבוע אחד. הקצב המטורף לקראת סוף הליגה הופך את המשימה שלי ליותר ויותר מאתגרת, על אחת כמה וכמה במחזור הקרוב שייפתח יום אחד בלבד אחרי גמר גביע הליגה והמשחק המסקרן בין ליברפול ומנצ'סטר יונייטד. לא בכל יום אנחנו זוכים לשני מפגשי ראש בראש בין ארבע מתוך ששת הגדולות של הליגה האנגלית. מכיוון שהזמנים לוחצים, טור זה נכתב עוד לפני שנגמר המחזור, אז קחו זאת בחשבון בכל הנוגע לפציעות או התפוצצויות אשר התפספסו.

Gerard Deulofeu ג'רארד דאולפאו
Credit to "Gerard Deulofeu" Facebook page

אך לפני שנתחיל לדבר על המחזור הקרוב, בואו נסכם את המחזור הקודם:

מרטין דוברובקה, ניוקאסל – שער נקי זה כל מה שצריך משוער, בטח במחזור כזה. שש נקודות.

סיאד קולאסינאץ', ארסנל – עוד פגיעה בול. שער נקי לארסנל ושתי נקודות בונוס לו מסדרות יבול יפה של שמונה נקודות.

ריקרדו פריירה, לסטר – לסטר התעוררה על הצד הלא נכון. הקבוצה ספגה לא פחות מארבעה שערים מה שהותיר אותנו עם אפס נקודות מפריירה.

פליפה אנדרסון, ווסטהאם – לא באמת הגיע למשחק ואם לא שתי הנקודות בפנטזי אולי היינו חושבים שבכלל לא שיחק.

אשלי בארנס, בארנלי – המשיך את כושר ההבקעה והוא עומד כבר על ארבעה שערים בארבעת המשחקים האחרונים. תוסיפו לזה נקודת בונוס אחת וקיבלתם שבע נקודות.

 

שוער: טום היטון – 4.8 מיליון – בארנלי (VS ניוקאסל)

טום היטון - Tom Heaton
Credit to "Everton Football Club" Facebook page

השוער המעולה של בארנלי חזר לשער ומאז הקבוצה לא רושמת הפסד. בארנלי מגיעה בכושר מעולה ופוגשת את הקבוצה של רפא בניטז, בעלת ההתקפה הכמעט הכי חלשה בליגה. לדעתי, שווה לתת להיטון את המפתחות בשער, בתקווה שזה ישתלם.

הגנה: מאט דוהרטי – 5.4 מיליון – וולבס (VS האדרספילד)

מההתקפה הכמעט הכי חלשה בליגה נעבור להתקפה החלשה בליגה ללא ספק, האדרספילד. הטריירס רשמו רק  14 (!) שערים העונה ב-27 משחקים. נוסיף למשוואה את דוהרטי שהוא בעצם קשר וכבר סיפק  שלושה שערים ושישה בישולים העונה ותקבלו נוסחה מושלמת למחזור הקרוב.

קישור: ראיין באבל – 5.5 מיליון – פולהאם (VS סוטון)

Ryan Babel - ריאן באבל
Credit to "Ryan Babel" Facebook page

מאז הגעתו, יש לבאבל כבר שני בישולים ושער. כל ההתקפה של פולהאם בעצם תלויה בו כרגע. כשהוא משחק נגד קבוצה שלא מצטיינת בהגנה, בטח לא בבית (סוטון שמרה העונה על יותר שערים נקיים בחוץ מאשר בבית), הוא חייב להיות במיטבו כדי להשאיר לראניירי סיכוי להישאר בליגה.

 

לירוי סאנה – 9.5 מיליון – מנצ׳סטר סיטי (VS ווסטהאם)

הקשר המושמץ לקח את ההזדמנות שקיבל במגרש נעוריו בגלזנקירשן בשתי ידיים. כשסאנה בכושר אין מגינים בליגה שיכולים לעצור אותו ואם יש כאלה הם בטח לא חתומים אצל הפטישים. הסכנה היחידה, כרגיל, היא הרוטציה בסיטי.

התקפה: ג'יימי וארדי – 8.8 מיליון – לסטר (VS  ברייטון)

ג'יימי וארדי
Credit to "Premier League" Facebook page

ג'יימי וארדי בעונה קצת מוזרה, לא מתבלט וגם לא משחק בצורה סדירה, ובכל זאת היה מעורב בשניים עשר שערים עד כה. נכון שלסטר בתקופה נוראית, אבל מתישהו היא תסתיים ואין כמו משחק בית נגד קבוצה בכושר גרוע לפחות כמו שלך כדי להחזיר קצת צבע ללחיים. בטח ובטח כשלוקחים בחשבון את פיטוריו של קלוד פואל השבוע.

 

שימו לב! אם פספסתם את זה עד עכשיו, הדדליין למחזור הזה הוא יום שלישי בשעה 20:45! שלושה משחקים שונים יפתחו את המשחק בשעה 21:45, כשעוד אחד יתחיל בשעה 22:00 ויסדר לנו נחת פרמיירליג של אמצע השבוע.

בהצלחה לכולם וניפגש פה בקרוב כי עוד מחזור מתחיל בשבת.

פנטזי הזווית

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח