מפנטז – שחקנים מומלצים לפנטזי פרמיירליג – מחזור 38

בימים האחרונים, התוצאות המדהימות מליגת האלופות קצת דוחקות הצידה ואולי בצדק יש לומר, את המאבקים שעדיין מתנהלים בליגה האנגלית ובעיקר בפנטזי. המרוץ הבלתי נגמר בין ליברפול ומנצ'סטר סיטי טרם הגיע לסיבוב האחרון והמכריע שלו ויש עוד כמה ליגות פנטזי צמודות לא פחות שצריך לטפל בהן.

Sergio Aguero
אגוארו נגד ק.פ.ר. האם נזכה לעוד סיום דרמטי כזה?
Credit: "Manchester City" Facebook page

לפני שאסיים את חלקי העונה, אני רוצה לנצל את הזדמנות כדי להגיד תודה לכל החבר'ה האדירים ב"הזווית" על העבודה הנפלאה שהם עושים ובמיוחד לנמרוד שכל מילה עליו מיותרת – מעריך אתכם מאוד. לאלעד שעזר לי כאילו הטורים התפרסמו תחת השם "משגל נסוג" (בדיחה מאוד פרטית שאני מתנצל עליה מראש). ובעיקר לכם מפנטזים יקרים: לכל מי שהשקיע וקרא אפילו מילה אחת מבליל המחשבות, הרגשות, העובדות, הסטטיסטיקות והפרשנויות שכתבתי כאן, ואם יצא שאפילו תרמתי לכם קצת נקודות הרי זה משובח. תודה רבה!

אבל לא נלך בלי לסיים את העבודה כמו שצריך, על מי נמליץ במחזור האחרון? בואו:

 

 

ג'ורדן פיקפורד – 4.9 – אברטון (VS טוטנהאם בחוץ)

Jordan Pickford ג'ורדן פיקפורד
Credit to "Sky Sports" Facebook page

השוער של אברטון בכושר נפלא, כמו כל הצד הכחול של ליברפול. הספרס יגיעו קצת עייפים והאמת שרק תסריט הזוי ימנע מהם העפלה לליגת האלופות גם בעונה הבאה. לא מן הנמנע ששחקני ההרכב שעוד נשארו לפוצ'טינו יקבלו מנוחה ויגדילו את הסיכויים של פיקפורד לסיים עונה בטעם טוב.

קאלום צ'יימברס – 4.2 – פולהאם (VS ניוקאסל בבית)

בשני משחקי הבית האחרונים, הקבוצה מקרייבן קוטג' לא סופגת ונראית משוחררת. כאילו הירידה שחררה את הלחץ הלא ייאמן שהיה סביבה ועכשיו כשהם נהנים מכדורגל הם נראים כמו הקבוצה שהיו אמורים להיות מתחילת השנה. גם המגן/בלם האנגלי נראה טוב ויכול בקלות לתת חומר למחשבה לקבוצות הפרמיירליג שיחפשו חיזוק לחלק האחורי בעונה הבאה.

 

נתן רדמונד – 5.5 – סאות'המפטון (VS האדרספילד בבית)

Nathen Redmond
Credit: "Nathen Redmond" Facebook page

הקשר/חלוץ האנגלי נמצא בעונה סבירה למדי מבחינתו, כאשר ברובה הוא היה המניה הבטוחה בהתקפה החלשה של סוטון. למעשה, היריבה הנוחה היא זאת שנותנת את הסיבה האמיתית לבחור בו.

קון אגוארו – 12.9 – מנצ'סטר סיטי (VS ברייטון בחוץ)

קון אגוארו
Credit to Fantasy Premier League Facebook Page

האיש שבנוי למשחקים גדולים, חיית המאני טיים. אם הוא לא ייתן אליפות לסיטי אז מי, קומפאני?

ג'יימי וארדי – 9 – לסטר (VS צ'לסי בבית)

ג'יימי וארדי
Credit to "Premier League" Facebook page

אין דבר שהוא טוב בו יותר מאשר להבקיע נגד הגדולות. אז משחק אחרון נגד קבוצה גדולה, ונוסיף למשוואה את האסון שעבר עליהם העונה, והמפנטזים יפנטזו על סיום מתקתק לעונה לא פשוטה.

 

בפעם האחרונה לעונה זו, חלון החילופים למחזור זה יינעל ביום ראשון, בשעה 16:00. כל המחזור האחרון משוחק באותה השעה וייפתח בשעה 17:00.

דבר העורך נמרוד קדוש: בהזדמנות זו אני רוצה להגיד תודה ענקית לניב, שלקח על עצמו אתגר קשה ומטורף (בתור מי שכתב את הטור השבועי בשנה שעברה, אני יכול להגיד לכם שלשמור על עקביות כל שבוע זה פשוט משוגע!), אבל הוא עמד בו בצורה מדהימה! אין לכם בכלל מושג כמה קשה הוא עבד רק כדי שלכם יהיה טור המלצות על בסיס שבועי. תודה כמובן לכולכם על ההשקעה בעמוד, הפרגון לטורים ולפעילויות שלנו וכמובן שנתראה עם טורי הכנה לקראת העונה הבאה.

מאחל חיצים ירוקים לכולם אך בעיקר לעומר ווייסברג, האיש שחשב שהוא מכבי ת"א וגמר את הליגה שלנו בפברואר אם לא לפני. תן בראש! כולנו (ליטרלי) מאחוריך!

פנטזי הזווית

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח