מפנטז – שחקנים מומלצים לפנטזי פרמיירליג – מחזור 34

לפני שניגש לענייננו, ברצוני להתנצל על כך שלא פרסמתי טור בשבוע שעבר ומקווה שאף אחד מהמנג'רים לא נפגע מזה. כעת, אני רוצה לדבר איתכם על בחירות. רגע, אל תברחו! מבטיח לא לדבר על ביבי, גנץ או גושים למיניהם. פשוט יש עניין לא ברור עם הקונספט – כולנו עוסקים בבחירות כל היום, כל החיים, ופרט לכמה צמתים מרכזיים בחיים – אנחנו עושים אותן בלי לחשוב על זה יותר מדי. ובכל זאת, כשמגיע יום שבתון שלם שמוקדש לבחירות, קשה להתעלם מכמה שהחלק הזה מהותי בחיים שלנו. לאיזה כיוון שלא נשחק אותם.

Hary Kane - הארי קיין
Credit to "Harry Kane" Facebook page

למשל, הבחירה מתי ואיך להשתמש בצ'יפים שלנו היא בעיני מהחשובות במשחק, אולי אפילו מה שמפריד בין שחקנים ממוצעים לטובים באמת. אבל גם אם אתם אנשים שמוצאים תשובות בכתבי הקודש, או סוגדים לרציונל ולהגיון הבריא או אולי אפילו כאלה שמקבלים החלטות על ידי הטלת קובייה (אתנחתא ספרותית: הרשו לי להמליץ לכם בחום על הספר "איש הקובייה" של לוק ריינהרט) אתם ודאי יודעים שאין ערובות. 100% לא תמצאו פה. גם אם עשיתם בחירה מושכלת לא בטוח שהתוצאה תתאים למה שציפיתם. או במילים אחרות – פאק דה בחירות, מי בא להמר איתי? בכל אופן, זה מה שהכנתי לכם השבוע:

 

מאט ראיין – 4.4 מיליון – ברייטון (בורנמות' בבית, קארדיף בבית)

Matt Ryan מאט ריאן
Credit to "Brighton & Hove Albion" Facebook page

ברייטון עדיין נלחמת על חייה ותנסה לנצל את המשחקים החסרים שלה כדי להבטיח את הישארותה בליגה ויפה שעה אחת קודם. שני משחקי בית רצופים, אחד מול יריבה ישירה כנגד ירידה, יכולים להוות כר פורה לאיסוף נקודות. כידוע אצל ברייטון, בעיקר בבית, זה חייב להתחיל במשחק ההגנה והשוער פשוט "נקלע לסיטואציה".

*לא תהיה המלצה על שחקן הגנה השבוע


ויקטור קמארסה – 4.5 מיליון – קארדיף (בארנלי בחוץ, ברייטון בחוץ)

עושה רושם שהקשר של קארדיף הופך להיות הברומטר שלה בתקופה האחרונה. עם שני שערים בשלושת המשחקים האחרונים, קמראסה מצליח להפיח רוח חיים בהתקפה האנמית של הקבוצה הוולשית. בכנות, אלמלא המחזורים הכפולים לא הייתי ממהר להמליץ עליו, בטח כששני המשחקים הם בחוץ, אבל אנחנו בישורת האחרונה וחשוב לנסות לתת פוש גדול ככל הניתן. בעיני יש כאן הזדמנות לא שגרתית לצבור נקודות.

 

סון יונג-מין – 8.6 – טוטנהאם (האדרספילד בבית)

סון
Via Tottenham Hotspur Facebook page

כשתכננתי את המחזורים שלי עד סוף העונה – זה היה המשחק שחיכיתי לו כדי להשתמש ב-TC שלי.
ואז הגיע פביאן דלף, טרף את הקלפים והאמת שגם פתח המון הזדמנויות (תלוי אם אתם אחרי או לפני ה-WC). ההיעדרות של קיין במשחק הזה כמעט ודאית כמו הירידה של האדרספילד. באצטדיון החדש הספרס עם שני נצחונות משני משחקים ולא נראה שמשהו ישתנה במשחק הזה. עכשיו השאלה היחידה שנותרה היא האם הוא שווה TC או לא.. אני עוד לא בחרתי.

אדן הזאר – 11.1 מיליון – צ'לסי (ליברפול בחוץ)

הזאר, צ'לסי
Credit to "Chelsea Football Club" Facebook page

הבלגי הנפלא של צ'לסי נראה היום כמו שחקן שאי אפשר לוותר עליו, גם במשחק נגד ליברפול בחוץ.
הוא מעורב בכל מהלך, נראה חד מאוד ובהעדר מוציאים אחרים לפועל נראה שבצ'לסי משחקים עליו ומקווים לטוב. ליברפול שעדיין פעילה בכל החזיתות עשויה להגיע עייפה ואולי אף בהרכב שעבר רוטציה, מה שיעניק עוד יתרון להזאר וחבריו.


ג'יימי וארדי – 9.2 מיליון – לסטר (ניוקאסל בבית)

Jamie Vardy ג'יימי וארדי
Credit to "Jamie Vardy" Facebook page

עם שבעה שערים בששת המשחקים האחרונים, קשה להתעלם מהיכולת של החלוץ שמוכיח את עצמו כל פעם מחדש. מאז המינוי של רוג'רס משהו טוב עובר על לסטר ואם זה יקרה גם בשבת תסמכו על וארדי שידע לחגוג כמו שרק הוא יודע.

 

***********************************

שימו לב שימו לב! חלון החילופים יינעל השבוע ביום שישי בשעה 21:00 שעון ישראל. המחזור ייפתח בשעה 22:00, כשניוקאסל תנסה להבטיח סופית את ההישארות שלה מול לסטר בחוץ.

ים חיצים ירוקים לכולם ומיני דאבל מוצלח!

פנטזי הזווית

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח