מפנטז – שחקנים מומלצים לפנטזי פרמיירליג – מחזור 11

כל מי שקורא את השורות האלה ודאי יסכים שיש משהו בספורט ככלל ובכדורגל בפרט שהוא מהפנט. יחד עם זאת, מביני עניין יודעים שעם כל הכבוד לכדורגל, יש כדורגל ויש כדורגל. אז מה הופך למשל את הפרמיירליג לליגה שראוי שיפנטזו עליה? האוהדים? בטוח שכן, למרות שגם פה בארץ יש אחלה קהלים (להפועל הכחולה). הפדנטיות האנגלית? לא צריך להיות גאון כדי לומר שכן. אולי זה הכסף שלא נגמר? ברור שכן, אבל האם זה הכל? לא.

פרמייר ליג צ'לסי אלופה
Credit to the official Premier League Facebook page

הערך המוסף הזה שאני מדבר עליו, וכאן בישראל זה עדיין חלום רחוק, הוא הקהילה שנוצרת מסביב למועדון והיכולת של שניהם לכלכל זה את זה. ברור שזה נושא מורכב וראוי להרחיב בו את הדיבור, אבל האמת שאני מעלה את זה כי השבוע איבדה הליגה כולה ובמיוחד לסטר, את אחד מבעלי המועדונים היותר טובים שעברו בה.

ויצ'אי סריבאדהראנפראבה היה נדבן שלקח את העיר לסטר תחת חסותו – מהאוניברסיטה, דרך בתי החולים ועד מועדון הכדורגל המקומי. ואפילו מתוך הכר הפורה של הליגה האנגלית, אין הרבה אנשים שאפשר לומר שהם הצליחו להכניס אמונה בענף שלם, בטח בכזה שבו הכסף משחק תפקיד כל כך חשוב. סריבאדהראנפראבה הפך להיות מהאנשים האלה שגורמים לכולנו להאמין בניסים. יהי זכרו ברוך.

 

ובמעבר חד מדי, בואו נראה מה היה לנו בשבוע שעבר –

מאט ראיןעשר נקודות! אין מה להוסיף על זה, נכון?

הקטור ביירין – רשם 45 דקות על הדשא וסיים את המשחק עם חשש לפציעה. אני בכנות שוקל להפסיק להמליץ על שחקני ארסנל. נקודה אחת.

אנתוני מרסיאל – המשיך במומנטום החיובי בכל הכוח. תשע נקודות.

דיוויד ברוקס – כבש ושמר על שער נקי. שמונה נקודות.

דני אינגס – שבוע שני ברציפות שהקבוצה שלו מסיימת בתיקו אפס. שתי נקודות.

 

אז על מי נפנטז השבוע? קבלו כמה הצעות בנוהל –

שוער: לוקאס פביאנסקי – ווסטהאם – 4.5 מיליון (נגד ברנלי בבית)

Łukasz Fabiański - לוקאש פאביאנסקי
Credit to "Łukasz Fabiański" Facebook page

השוער של הפטישים הוא בעל מספר ההצלות הרב ביותר בליגה עד כה (חולק את התואר עם ג'ו הארט). הוא אמנם ספג בלסטר, אבל אי אפשר להתעלם מהיכולת המרשימה שהציג.
במשחק הקרוב הוא יפגוש את בבית את בארנלי, שמצידה לא כבשה בשני המשחקים האחרונים מול סיטי וצ'לסי, וזאת הזדמנות מצוינת לתת לנו ולקבוצתו את הנקודות שהיא כל כך צריכה.

 

הגנה: איימריק לאפורט – מנצ'סטר סיטי – 5.8 מיליון (נגד סאות'המפטון בבית)

הוא ללא ספק העוגן שמחזיק את ההגנה הנפלאה של סיטי, שכבר הספיקה לשכוח איך זה מרגיש לספוג. לא פספס דקת משחק אחת העונה והמחיר שלו עדיין זול ביחס לתמורה – להתנפל.

קישור: אנדרי שורלה – פולהאם – 6 מיליון (נגד האדרספילד בחוץ)

André Schürrle - אנדרי שורלה
Credit to "André Schürrle" Facebook page

פולהאם נמצאת בכושר נוראי ונקודת האור היחידה שלה בשבועות האחרונים היא חזרתו של שורלה לכושר, אשר מתרחשת במקביל לדעיכה של מיטרוביץ'. כדי להשאיר לעצמם סיכוי להיות קבוצה לגיטימית בליגה, הקבוצה של יוקאנוביץ' חייבת להוציא תוצאה טובה בהאדרספילד, וזה תלוי בעיקר בקשר הגרמני המצוין.

קישור: רוס בארקלי –  צ'לסי – 5.9 מיליון (נגד קריסטל פאלאס בבית)

הקשר הנהדר של צ'לסי היה המרוויח העיקרי מהיעדרותו של הזאר בשבוע שעבר והוא נמצא בכושר פשוט נפלא עם שלושה שערים ובישול בשלושת המשחקים האחרונים. נוסיף למשוואה הזאת גם את הכושר הלא טוב שהגנת פאלאס נמצאת בו ונקבל הזדמנות מעולה לעשות נקודות מתחת לרדאר.

חלוץ: ג'יימי וארדי – לסטר – 9 מיליון (נגד קארדיף בחוץ)

Jamie Vardy ג'יימי וארדי
Credit to "Jamie Vardy" Facebook page

משחק מרגש מאוד צפוי להתארח בקארדיף השבוע. אוהדי לסטר יגיעו כדי לכבד את מי שהיה הבעלים שלהם ולדעתי ג'יימי וארדי יעשה הכל כדי לערוך "מסיבת פרידה" מכובדת לבעלים המנוח.
זה מסוג הרגעים שבהם נמדדים שחקנים בעלי אופי ו-וארדי הוכיח פעמים רבות בעבר שיש לו את זה.

זהו, תודה ושהחיצים הירוקים ילוו אתכם כל הסופ"ש!

*************************************

חלון החילופים של השבוע ייסגר ביום שבת בשעה 13:30 שעון ישראל. המחזור יתחיל בשעה 14:30 במשחק המאוד מסקרן בין בורנמות' למנצ'סטר יונייטד (האם ווילסון ופרייז'ר יפטרו את מוריניו???)

אם איכשהו עדיין לא הצטרפתם לליגה שלנו, קוד הכניסה מופיע בבאנר בתחתית העמוד. אם עוד לא הצטרפתם לקבוצת הפייסבוק מספר אחת בישראל לענייני פנטזי, חפשו בפייסבוק "פנטזי ישראל" ותתחילו להתמכר!
פנטזי הזווית

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח