מפנטז – שחקנים מומלצים לפנטזי פרמיירליג – מחזור 8

מדהים איך כמעט הכול בחיים הוא עניין של זווית ראייה. אפס למשל (לפי ויקיפדיה) הוא המספר השלם שבא לפני אחת ואחרי מינוס אחת. אפס הוא המספר הסידורי הקטן ביותר, וכמציין כמות הוא מתייחס למספר האיברים בקבוצה הריקה.

בשבילי, כאוהד הפועל פתח תקוה, שפתחה את העונה במינוס אחת עשרה נקודות והגיעה אל היעד הנכסף של אפס – אפס היה מקום לשאוף אליו. מטרה. אולי זה מסוג הדברים שיכולים לקרות רק במקום כמו הליגה הלאומית, שההיגיון הוא ממנה והלאה, אבל שמחתי לראות את האפס המאופס הזה ולדעת שהפועל מציגה כדורגל מהנה ומלהיב.

 

הכל עניין של פרספקטיבה, אך בעולמנו המפונטז – שבו אנחנו שולטים במועדון שיצרנו ומיתגנו במו ידינו, שאליו וממנו אנו מעבירים שחקנים על בסיס שבועי כדי למקסם את כמות הנקודות שצברנו – לראות 0 ליד שחקן שלך זה רע, רע מאוד.

אז מה היה לנו בשבוע שעבר?

ניל אתרידג’ – טעם הרבה מהאפס הזה שדיברנו עליו.
0 הצלות, קיבל שני גולים – לא לזה פיללנו. נקודה אחת.

מאט דוהרטי – WOW, איזו הופעה של המגן.
CS, בישול ושלוש נקודות בונוס, יש מה להוסיף? 12 נקודות.

רישארליסון – זאת הייתה הופעה לא רעה בכלל של אברטון, שגם החמיצה פנדל. חבל שזה לא בא לידי ביטוי גם במספרים. ה-CS נתן לו עוד נקודה, גם זה משהו. שלוש נקודות.

ג’יימס מאדיסון – ממשיך להחזיר את ההשקעה עם עוד בישול ו-CS, לא היה רחוק בכלל מלתבל את זה עם נקודות בונוס. שש נקודות.

הארי קיין – הארי קיין הוא כרגע הכובש המוביל באצטדיון קירקליס (הבית של האדרספילד) עם ארבעה כיבושים בשני משחקים. ההוריקיין היה קטלני כמעט כמו "זורבה" ביוון והצונמי באינדונזיה.
צמד, שלוש נקודות בונוס, הכל היה שם. 13 נקודות והמון חומר למחשבה.

השבוע מחכה לנו עוד מחזור מרתק שבמרכזו כמובן יעמוד הביקור של סיטי באינפילד. אז מי נפנטז שיניב לנו נקודות השבוע? בואו נתחיל.

שוער: בן פוסטר –  4.5 מיליון – ווטפורד

ה-CS היחיד של ווטפורד העונה היה במחזור הראשון בבית. מול ההתקפה של בורנמות' במחזור הקרוב, שהוכיחה העונה שבבית ובחוץ היא קבוצה שונה לחלוטין, השוער הוותיק יהיה חייב להחזיק את ההגנה שלו במיטבה.

Ben Foster בן פוסטר
Credit to "West Bromwich Albion" Facebook page

מגן: קיירין טריפייר – 6.2 מיליון –  טוטנהאם

הספרס יארחו במחזור הקרוב את קארדיף שכבשה שער חוץ בודד העונה. בחלון ההזדמנויות שנוצר עקב הפציעה ותאריך החזרה הלא ידוע של אריקסן, טריפייר – מגן ששורף את הקו, מבצע מצבים נייחים ונמצא בכושר מעולה כנראה יורכב ב-11 של פוצ'טינו. נכון, תמיד קיים סיכוי שסרג' אורייה יחליף אותו מהספסל אם יתאושש מהפציעה שלו, אבל בתזמון הנוכחי לדעתי זה נראה כמו תרחיש פחות הגיוני.

 

קשרים:

יוהאן ברג גודמונסון – 5.9 מיליון – ברנלי

אם יש נקודת אור אחת במערך ההתקפי של ברנלי היא גודמונסון. לפעמים נדמה שהקשר הוא היחיד בברנלי שמנסה לשחק התקפי ולנצל את הצדדים הפחות צפויים של המשחק. האיסלנדי היה מעורב ביותר ממחצית השערים של ברנלי העונה וכמו שזה נראה הנתון הסטטיסטי הזה לא עומד  להשתנות בקרוב. קשר אופנסיבי כל כך דומיננטי בפחות משש מיליון פאונד זה לא משהו שכדאי לוותר עליו.

Jóhann Berg Guðmundsson יוהאן ברג גודמונדסון
Credit to "Burnley Football club" official Facebook page

מסוט אוזיל – 8.3 מיליון – ארסנל

עושה רושם שהקשר המושמץ מתחיל לאט לאט לחזור לעצמו תחת אונאי אמרי. זה סימן חיובי עבור ארסנל, כי כשאוזיל בכושר הוא שחקן שיכול בקלות לעשות לארסנל את ההבדל בין עונה טובה למצוינת.
אוזיל כבש פעמיים בשלושת המשחקים האחרונים ונראה כי הוא משתלב נהדר במערך ההתקפי של ארסנל. במחזור הקרוב התותחנים יפגשו את פולהאם, שממש משתדלת לשמור על מאזן הספיגה הנוראי שלה, ולדעתי הקשר הגרמני המוכשר עשוי לנצל זאת לטובתו.

Mesut Ozil מסוט אוזיל
Credit to "Mesut Ozil" official Facebook page

 

חלוץ: מרקו ארנטוביץ' – 7 מיליון – ווסטהאם

Marko Arnautovic מרקו ארנאוטוביץ'
Credit to "Marko Arnautovic" Facebook page

ארבעה שערים ובישול, זה המאזן הצנוע של ארנטוביץ' מששת המשחקים בהם שותף העונה. אם ההתעוררות של ווסטהאם תמשך זה יקרה כי מרקו ימשיך להבקיע. בארבע מתוך חמש השנים האחרונות, החלוץ סיים עונה עם מספר דו ספרתי של בישולים וכיבושים ביחד, והסטטיסטיקה הזאת כנראה לא משקרת. כשארנטוביץ חד הוא שווה גול בכל משחק, בטח מול ברייטון שעד כה ספגה שני שערים בכל משחק שאירחה באמקס.

 

—–

זהו, שיהיה בהצלחה – אל תפסיקו לפנטז!

שימו לב: חלון החילופים השבוע ייסגר ביום שישי בשעה 21:00 שעון ישראל! זה כמובן קורה כי המחזור מתחיל ביום שישי בשעה 22:00, במשחק המעניין בין ברייטון לווסטהאם.

פנטזי הזווית

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח