מפנטז – שחקנים מומלצים לפנטזי פרמיירליג – מחזור 7

כשהייתי קטן, חג סוכות היה נראה כמו אחלה חג בעיניי. ארוך, עם מנהגים נחמדים ולא חופרים מדי, ובעיקר לבנות את הסוכה היה כיף ומאתגר. לוקחים פטיש, מסמרים, שמיכות ישנות וקורות עץ, והולכים על זה. קיבלנו את כל החוויה – לא כמו סוכות המתכת הלבנות, הקומפקטיות והנוחות שיש היום. לפני החג, אמא שלי הייתה הולכת לשוק ארבעת המינים בפתח תקווה ומביאה לנו אתרוג, לולב, הדס וערבה כדי להרים את אווירת החג. בחירת ארבעת המינים, למי שלא בקיא בהלכות החג, היא תהליך לא פשוט. כמעט קשה כמו לבחור את הקפטן שלכם. אז עכשיו, אחרי שכולנו כבר לגמרי אושפיזין בתוך המטאפורה החגיגית שבחרתי בשבילכם, בואו נתחיל ונדבר על ארבעת המינים שבחרנו בשבוע שעבר.

 

ווין הנסי – עשה עבודה נפלאה עם CS, שלוש הצלות ונקודת בונוס. יום מעולה למי שהרכיב אותו ב-11 שלו. 8 נקודות.
בנג'מין צ'ילוול – משחק יחסית טוב שלו לא הוביל לתפוקה משמעותית. 2 נקודות.
אנתוני נוקארט – שיחק טוב ואפילו כבש לקראת הסיום. הימור שהשתלם! 7 נקודות.
אדן האזר – עד לפתיחת המחזור הוא היה היחיד שנתן תפוקה התקפית בכל אחד מהמחזורים העונה. חבל שזה נעצר דווקא במשחק הזה. 3 נקודות.
טרוי דיני – משחק טוב של חלוץ חייב להסתיים בתרומה התקפית, על אחת כמה וכמה כשאנחנו מדברים על פנטזי. היה יכול לתת יותר. 2 נקודות.

אדן הזאר
מצא זמן לא טוב לעצור. Credit to "Chelsea Football Club Facebook" Page.

אפשר להגיד שיש מקום לשיפור. אין מחזור טוב לזה מהמחזור הקרוב, בואו נתחיל:

שוער – ניל אתרידג' – 4.6 מיליון – קארדיף סיטי

השוער של קארדיף פתח את העונה בצורה מצוינת, אך לאחרונה קצב צבירת הנקודות שלו ירד. במחזור האחרון היה גרוע במיוחד, כשקארדיף ספגה את כל התסכול שסיטי סחבה מההפסד המאכזב לליון בצ'מפיונס. ועדיין, הקבוצה המקומית הוכיחה שהיא ביתית מאוד, בטח מול מועדונים שהם מחוץ לטופ-6. ברנלי, שתתארח בקארדיף במחזור הקרוב, אמנם התפוצצה על בורנמות' במחזור האחרון, אבל בכל זאת מדובר באחת מקבוצות ההתקפה הגרועות בליגה – במיוחד בחוץ, שם ממוצע הכיבושים שלה עומד על פחות משער למשחק. אתרידג' יצטרך להיות חד כדי לעזור לקבוצתו לחזור לעניינים ולתת כמה הצלות ו-CS, משימה שהוא בהחלט יכול לעמוד בה.

ניל אתרידג' קארדיף סיטי
Credit to "Premier League" Facebook page.

מגן – מאט דוהרטי – 4.4 מיליון – וולבס

וולבס נמצאת בכושר פשוט נפלא עם 4 משחקים ללא הפסד, אחד מהם באולד טרפורד, מה שמראה את העוצמה שחבויה בקבוצה הזאת. אחד העוגנים שלה הוא האירי הוותיק, מאט דוהרטי, המגן הורסטילי שיכול לשחק גם בשמאל וגם בימין. הוא לא רק מגן מצוין, אלא גם איום מתמיד על היריבה ועולה בכל הזדמנות שיש. בשנה שעברה דוהורטי פרח עם 4 שערים ו-4 בישולים בליגה השניה, וגם השנה כבר הספיק לבשל. נראה כמו התזמון המושלם להרכיב את דוהרטי ולקוות לטוב.

 

קשר – רישארליסון – 6.6 מיליון – אברטון

הברזילאי שפתח בסערה את העונה עם 3 כיבושים בשני המשחקים האחרונים, נעצר בגלל הכרטיס האדום שספג בבורנמות'. ההרחקה שלו לא עשתה טוב לאברטון, שמאז צברה נקודה אחת מ-9 אפשריות. החזרה של רישארליסון, בצירוף משחק בית מול קבוצה שסופגת לא מעט, היא הזדמנות מצוינת לתפוס את המניה הזאת לפני שאחוזי הבעלות שלו שוב ירקיעו שחקים, והמחיר בעקבותיהם.

רישארליסון אברטון
Credit to "Everton Football Club".

קשר – ג'יימס מאדיסון – 6.8 מיליון – לסטר

אישית, אני מאוד מחבב את הסגנון של מאדיסון – התקפי, מנהיג ובעיקר יודע לתרגם את כל זה לנקודות. ניוקאסל, שמחכה ללסטר במחזור הקרוב, לא משחקת טוב העונה. הזדמנות מצוינת ללסטר להראות מה בדיוק היא שווה. אין סיבה שהשועלים לא ימשיכו את המומנטום משבוע שעבר גם על חשבונה של הקבוצה של רפא בניטז. בכל אופן, מאדיסון כבר הוכיח שעם או בלי וארדי, יש על מי לסמוך.

 

חלוץ – הארי קיין – 12.4 מיליון – ספרס

על אף ששבר את קללת אוגוסט, הארי לא פתח היטב את העונה. החלוץ, מפלצת רחבה ומאסט בפנטזי, לא מזכיר בחדות וביכולת את השנים הקודמות. בשבועיים הקרובים הספרס ישחקו נגד האדרספילד, קארדיף ו-ווסטהאם. משחקים שלא רק שהם צריכים לנצח, אלא אמורים להוות קרקע פורייה להתפרצות של ה"הוריקיין".

הארי קיין, נבחרת אנגליה
Credit to "FIFA World Cup" Facebook page.

***************************************

מחזור עמוס במשחקים מעניינים לפנינו.

מקווה שתפגעו בקפטן ושהחיצים הירוקים ילוו אתכם.

פנטזי הזווית

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח