מפנטז – שחקנים מומלצים לפנטזי פרמיירליג – מחזור 6

כידוע, יום כיפור הוא זמן מצוין לעשות חשבון נפש, להרהר בבחירות שלנו, איפה טעינו ומה כדאי לאמץ להמשך. בגזרת הפנטזי, החלטתי לנצל את היום הזה כדי לעשות קצת סדר בבלגן, לכן מהיום, בכל טור, אמליץ על 5 שחקנים: שוער, שחקן הגנה, שני קשרים (אשתדל שאחד מהם יהיה בתקציב נמוך יחסית) וחלוץ. מקווה שכך אוכל לתת המלצות איכותיות ומגוונות יותר, ולספק אפשרות לכל חילוף שתזדקקו לו לקראת המחזור הקרוב.

 

שוער – וויין הנסי – 4.5 מיליון – קריסטל פאלאס – נגד ניוקאסל בבית

ניוקאסל מסתמנת כאחת מקבוצות ההתקפה הפחות מאיימות בליגה. יחד עם האדרספילד, היא בעטה הכי מעט פעמים לכיוון השער, 40 בעיטות מתחילת העונה, ועושה רושם שיש לרפא בניטז עוד הרבה עבודה. במקביל, ווין הנסי עושה העונה עבודה יפה בשער של פאלאס, שתפגוש את המגפייז במחזור הקרוב. עם 20 עצירות עד כה, השוער מרעיף המון בטחון על ההגנה, נותן תחושה שיש על מי לסמוך, ובעיקר הביא את רוטציית השוערים במועדון אל סופה. נראה לי כמו מישהו שיכול לתת CS ואפילו בונוס או נקודות על הצלות.

ווין הנסי
Credit to "Crystal Palace Football Club" Facebook page.

מגן – בנג'מין צ'ילוול – 5.0 מיליון – לסטר – נגד האדרספילד בבית

המגן הצעיר לקח את ההזדמנות שלו בשתי ידיים. מקום די קבוע בהרכב כבר יש וככל שיעלה הבטחון, כך גם התרומה ההתקפית תעלה. כבר היום הוא מוביל על כל שחקני ההגנה של לסטר במדד האיומים של ה-FPL, וזה בחוליית הגנה שכוללת את מגווייר. לדעתי לסטר הולכים לנעול את השער נגד האדרספילד בבית ולפרוק תסכולים אחרי התוצאה של שבוע שעבר, ולנו יש הזדמנות לנקודות בשני צדי המגרש.

 

קשר – אנתוני נוקארט – 5.5 מיליון – ברייטון – נגד טוטנהאם בבית

הקשר המוכשר שפרח לפני שנתיים, בעונת העליה של ברייטון לפרמיירליג, מתחיל להכנס לקצב של הליגה הראשונה. הרבה ציפיות היו ממנו, אבל הוא לא הצליח לספק מספרים בעונה שעברה. דווקא עכשיו, כשנוצר הרושם שגרוס וג'האנבאחש (הרכש מאלקמאר) ישתלטו על הקבוצה, הוא התעורר. נוקארט בישל 3 שערים ב-4 המשחקים האחרונים של השחפים, ואם תוסיפו לזה את הכושר הנוכחי של טוטנהאם ואת העובדה שהוגו לוריס לא בתמונה בכלל, תקבלו שחקן התקפה חם, שמשחק בבית (בישל בכל משחק ביתי העונה עד כה), ושאף אחד לא סופר. אם רציתם מישהו שיכול להיות דיפרנציאל המחזור – אתם במקום הנכון.

אנתוני נוקהארט ברייטון
Credit to "Brighton & Hove Albion FC" Facebook page.

קשר – אדן האזר – 10.8 מיליון – צ'לסי – נגד ווסטהאם בחוץ

כושר נהדר, נח בליגה האירופית… יש טעם להמשיך?

אדן הזאר
Credit to Chelsea Football Club Facebook Page

חלוץ – טרוי דיני – 6.1 מיליון – ווטפורד – נגד פולהאם בחוץ

אחרי הנפילה בשבוע שעבר בבית מול יונייטד, הצרעות ינסו לחזור למסלול הנצחונות מול פולהאם, שסופגת בממוצע מעל 2 שערים למשחק. ההרמות המצוינות של הולבאס מאגף שמאל, פנדלים או כדורים שיסתובבו ברחבת החמש – טרוי דיני יכול להפוך כל אחד מהם לנקודות… ולכם כדאי להיות שם כדי ליהנות מזה!

טרוי דיני
Credit to "Watford FC" Facebook page.

***************************************

מקווה שעזרתי לפחות לחלקכם לקראת המחזור הקרוב. אני זמין בטוויטר לכל התייעצות!

חג שמח!

פנטזי הזווית

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח