מפנטז – שחקנים מומלצים לפנטזי פרמיירליג – מחזור 18

בתור אוהד הפועל פתח תקווה, אני רוצה לפתוח ולומר – תמיד הייתי "סאקר" של משחקי הגביע. לא שהם מאירים לנו פנים בשנים האחרונות אבל עדיין, סיטואציה קלאסית של דוד מול גוליית. זה מפעל של סינדרלות אבל אני לא ממציא כאן כלום. תשאלו אוהד ממוצע מכל מדינה שמזוהה עם הענף ואני בטוח שהוא יספר לכם איך מפעל הגביע שלהם הוא משהו אחר, הוא מיוחד. אבל בואו, עם כל הכבוד למפעל הישראלי או לזה של האוהד הממוצע הגנרי שהמצאתי בשורה הקודמת – ידוע לכל שלא היה ולא יהיה כמו הגביע האנגלי. ולמפנטזים? זאת בכלל ביצת הפתעה.

כידוע, כמו שהמפעל האמיתי מייצר סינדרלות, גם גרסת הפנטזיה עושה זאת בקטע מצחיק, אבסורדי, מעצבן ואפילו מרגש. פתאום קבוצת רפאים שמחזיקה את אלכסיס כקפטן או את ניק פופ כשוער יכולה להפתיע אותך בלי ששמת לב בגלל שה-VC שלה הוא מחיטריאן ובמקרה הוא כבש צמד. כשחושבים על זה, זה בסך הכל אחד מרגעי המשבר הקטנים שכל מועדון חווה במהלך העונה – רציתם חוויה של מנג'ר? קיבלתם. החוכמה היא לא להילחץ ולהתחיל לזרוק חילופי פאניקה לאוויר זמן כה מועט לפני מחזורי חג המולד הצפופים והלא צפויים.

 

אפרופו דברים שקשה לצפות, בואו נראה מה עשו בשבוע שעבר השחקנים שפנטזנו עליהם:

יונאס לוסל, האדרספילד – לא הצליח לשמור על רשת נקייה אבל קיבל נקודה על הצלות. שלוש נקודות סך הכל.

חוזה הולבאס, ווטפורד – כבש והקבוצה ניצחה, גול ממגן זאת תמיד ברכה. שבע נקודות.

ג'יימס מקארתור, קריסטל פאלאס – לא כבש ולא בישל בניצחון הדחוק על לסטר. הצהוב שקיבל ביטל את הנקודה שקיבל על הרשת הנקייה. שתי נקודות.

פליפה אנדרסון, ווסטהאם – רשם בישול, רשת נקייה ובסך הכל הופעה לא רעה בכלל. שש נקודות.

ג'ושוע קינג, בורנמות' – 90 דקות עקרות של החלוץ. שתי נקודות.

 

ובמעבר חד, בואו נראה מי בתקווה יספק את הסחורה השבוע:

אלכס מקארת'י 4.5 מיליון – סאות'המפטון (VS האדרספילד בחוץ)

הקדושים יצאו לדרך חדשה תחת הנהגתו של המנג'ר החדש, ראלף האזנהוטל, ועושה רושם שהשינוי עשה להם רק טוב. למרות שהם נחשבים "חצי נאחס" של ארסנל, זה עדיין לא פשוט לעצור את הריצה המרשימה של התותחנים. ההקרבה נראתה לאורך כל המשחק ואני מאמין שזה עשוי להיות מדבק ולהתחיל איזשהו מומנטום עם ניצחון שני ברצף. נגד ההתקפה האנמית של האדרספילד, אני חושב שאנחנו מדברים פה גם על רשת נקייה.

 

*השבוע אמליץ על שני שחקני הגנה במקום שני שחקני קישור

בן דייויס 5.6 מיליון – טוטנהאם (VS אברטון בחוץ)

Ben Davies בן דיוויס
Credit to "Tottenham Hotspur" Facebook page

טוטנהאם כבר עם שני שערים נקיים רצופים. אמנם משחק נגד הטופיז בחוץ הוא מוקש, אבל טוטנהאם לאט לאט חוזרת לעצמה ובייחוד חוזרת להיות קבוצה קשוחה הגנתית. המגן השמאלי, שהיה דווקא תגלית התקפית בשנה שעברה, חוזר לעמדה הרגילה שלו בצורה קבועה. נכון, תמיד קיים החשש לרוטציה עם דני רוז, בניגוד למחזה הנדיר במשחק האחרון בו שיחקו שניהם יחד. אני קורא לזה סיכון מחושב.

 

פביאן דלף 5.3 מיליון – מנצ'סטר סיטי (VS קריסטל פאלאס בבית)

הנהנה העיקרי מהפציעה של מנדי הוא דלף. כבר מספר משחקים שהוא פותח בהרכב ומשלים 90 דקות, מה שלא קרה אפילו פעם אחת בזמן שהצרפתי היה כשיר. המשמעת הטקטית וההקרבה הופכות את האנגלי להיות שחקן מוערך בסיטי. ולמרות שזה עדיין לא קרה העונה – דלף, שתופקד כקשר באסטון וילה, יכול לתרום גם התקפית. לדעתי, זאת הזדמנות מצוינת לשים יד על עוד נכס מסיטי שהעלות שלו נמוכה וכך גם אחוזי הבעלות.

 

פול פוגבה – 7.8 מיליון – מנצ'סטר יונייטד ( VS קארדיף בחוץ)

Paul Pogba פול פוגבה
Credit to "Paul Pogba" Facebook page

המרוויח הגדול מהפיטורים של מוריניו הוא ללא ספק הצרפתי, שסביר להניח ש"יקבל את המפתחות". הבעיטות מרחוק, מסירות המפתח וההצטרפות להתקפות המעבר של פוגבה, יכולות לשדרג את ההתקפה האנמית של יונייטד ואולי גם את מאזן הנקודות שלנו בסוף המחזור.

 

סלומון רונדון – 5.8 מיליון – ניוקאסל (VS פולהאם בבית)

Salomón Rondón - סלומון רונדון
Credit to "Salomón Rondón" Facebook page

רונדון הוא חלוץ גבוה וחסון שכמעט בכל שנה עושה רצף טוב של משחקים. אחרי שלוש שנים בווסט ברום הוא משופשף והמספרים שלו יציבים. בשלושת המחזורים האחרונים הוא הבקיע פעמיים ובישל פעם אחת. אין באמת סיבה שבמשחק הביתי נגד פולהאם, שלא שמרה עדיין על שער נקי העונה, הוא לא ימשיך את המומנטום החיובי.


 

שימו לב! חלון החילופים למחזור הקרוב יינעל ביום שישי בשעה 21:00 שעון ישראל. המחזור ייפתח במשחק הסופר מעניין בין וולבס לליברפול בשעה 22:00. כמו כן, מחזור זה מסמן את הכניסה למחזורי חג המולד אז תעקבו טוב טוב אחרי מתי ננעלים החלונות הקרובים, שלא תישארו נעולים מחוץ לחלון החילופים.

נתראה בצד השני, הישמרו מפני קבוצות רפאים!

פנטזי הזווית

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח