מפנטז – שחקנים מומלצים לפנטזי פרמיירליג – מחזור 2

אחחחח כמה התגעגעתי לדריכות של יום שבת בין 17:00-19:00, החוויה המודרנית שהכי מזכירה את שירים ושערים הנוסטלגית. אומנם ה"גול" האלמותי הוחלף בנוטיפיקיישן ועדיין… אין כיף כמו הרגעים בהם גול רודף גול וכל איתות גורם להחסרת פעימה.

טוטנהאם
Credit to "Tottenham Hotspur" Facebook page

נחזור לעניינו, קודם כל חשוב להבהיר שהנטייה בפנטזי היא שכל מחזור הוא או סקנדל או פסטיבל, וזו גישה קצת מוטעית לדעתי. אנחנו פה לטווח הרחוק, יש עוד 37 (!) מחזורים, חמישה צ'יפים והמון הזדמנויות לנצל… תישארו אופטימיים. פאס פאס איטס א קם!
אני כמובן לא אומר לא לעשות חילופים או ללכת עם ההרגשות שלכם, רק תזכרו לשמור על פרופורציות.



בטור הקודם המלצנו על כמה שחקנים שנתנו תוצרת לא רעה בכלל. רישארילסון עם הצמד כמובן בראשם, אבל גם הגול של זאהה והבישולים של סנק טוסון וג'וטה. בטורים שלי אני אשתדל להמשיך את הקו (הנפלא) של נמרוד קדוש משנה שעברה ואשתדל להמליץ בעיקר על שחקנים זולים יחסית, בעלי אחוזי בעלות נמוכים (דיפרנשיאלס מה שנקרא), כמובן שמדי פעם אין ברירה וצריך ללכת על התותחים הכבדים, אבל גם בשוליים אפשר למצוא אחלה מציאות אם מחפשים מספיק טוב.

אז בואו נתחיל…

רוברטו פריירה – 6.1 מיליון – ווטפורד

Roberto Pereyra רוברטו פריירה
Credit to "Roberto Pereyra" Facebook page

פריירה מעורב ישירות בששת השערים האחרונים של ווטפורד במשחקים הרשמיים. כבש חמישה שערים ובישל עוד אחד. שיחק מצויין, נראה כמו בעל הבית על המגרש ואיים על השער בכל שלבי המשחק. אין לי ספק שכשדיני וגריי יכנסו לענייינים גם עמודת האסיסטים שלו תתחיל לעלות.

בארנלי בחוץ זה לא משחק קל, אבל העובדה שבארנלי משחקת בשתי מסגרות משחקת לטובת ווטפורד. כמו הרבה קבוצות לא גדולות באנגליה, בארנלי לא רגילה לשחק בשתי מסגרות וזה עלול לפגוע בה. אם ימשיך בכושר הנוכחי, פריירה יכול להיות אחלה של בחירה.

רוברט קנדי – 5 מיליון –  ניוקאסל

Robert Kenedy רוברט קנדי
Credit to "Robert Kenedy" Facebook page

הברזילאי נראה מצוין בהפסד לטוטנהאם. טכני, אגרסיבי ובעיקר בעל שליטה נפלאה בכדור. קנדי הוא שחקן שפשוט כל הזמן חושב התקפה. לא יודע אם שמתם לב, אבל הוא היה מרחק עצירת כדור טובה אחת מלהמיר את היכולת הטובה שלו לנקודות. משחק חוץ בקארדיף הוא הזדמנות מצויינת בשביל ניוקאסל להתחיל לצבור נקודות כדי להמנע ממאבקי התחתית בשלב מוקדם של העונה. כדי שזה יקרה, קנדי יצטרך להתחיל לתרום את חלקו גם במספרים.



ריאן פרייז'ר – 5.5 מיליון – בורנמות'

Ryan Fraser ריאן פרייז'ר
Credit to "AFC Bourenmouth" Facebook page

בראיון לאחר המשחק הסביר ראין שהמטרה שלו השנה היא לעבור את קו עשרת השערים. האמת היא שזה לא יפתיע אותנו בכלל אם זה יקרה. קשרם המוכשר של הדובדבנים נמצא בדיוק על הגבול של שחקן התקפה או הגנה. עם שחקני חוד כמו קינג וקאלום ווילסון סביבו, יחד עם משחק חוץ אצל ווסטהאם (שווה ערך למשחק חוץ מאז שעברו לאיצטדיון האולמפי) בו יהיו שטחים לנצל, ריאן יוכל למצוא את השטחים בהם הוא כל כך טוב.

בנג'מין מנדי – 6.1 מיליון – מנצ'סטר סיטי

Benjamin Mendy בנג'מין מנדי
Credit to"Benjamin Mendy" Facebook page

להמליץ על שחקן של סיטי זאת בעיה כי לאף אחד אין שם מקום מובטח בהרכב או בסגל. ובכל זאת, מנדי הוא בעצם מגן שמאלי שהוא יותר קיצוני ובסגנון המשחק של הסיטי הוא יכול לפרוח. לדעתי, צמד הבישולים במחזור הפתיחה הוא רק הסנונית הראשונה ואנחנו הולכים לקבל עוד הרבה דברים טובים מהמגן אשר זכה בשנה שעברה בשניים מהתארים המשמעותיים בעולם הכדרוגל כמעט בלי לשחק.

ג'יימס מאדיסון – 6.5 מיליון – לסטר

James Maddison ג'יימס מאדיסון
Credit to "Norwich City FC" Facebook page

יונייטד אולי ניצחה, אבל מי שהשאירה את הרושם הטוב יותר היא ללא ספק לסטר. השועלים היו במשחק עד הגול השני ושיחקו כדורגל אטרקטיבי והתקפי. עושה רושם שיש בעל בית חדש בהתקפה של לסטר שאבדה את מחרז בקיץ האחרון.

בניגוד לאלג'יראי, הוא משחק בתפקיד הקשר הקידמי ולא באגף, אבל עושה רושם שיש לג'יימס מאדיסון הרבה פוטנציאל.  בטח כשנזכרים בעובדה שבשנה שעברה הבקיע 15 שערים ובישל עוד שמונה במדי נוריץ' בצ'מפיונשיפ. עם פחות מאחוז בעלות אחד, יחד עם לוח משחקים סביר לחלוטין שווה לשים עין על הקשר האנגלי הצעיר.

שיהיה בהצלחה!



**********************************************************************

הדדליין למחזור הקרוב הוא יום שבת בשעה 13:30 שעון ישראל. המחזור ייפתח בשעה 14:30 במשחק בין קרדיף לניוקאסל.

אם עדיין לא הצטרפתם לליגה או לקהילת פנטזי ישראל, עכשיו זה הזמן לעשות זאת!
https://www.facebook.com/groups/1441292252623000/

פנטזי הזווית

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח