מכתב אישי לאייל ברקוביץ

אייל שלום,

שמי עופר ואני בן 49 ואוהד הפועל ראשון לציון. כן, יש עדיין כאלה, גם בגיל הזה. במפגש שעשית עם האוהדים לא נכחתי, אני פשוט לא גר באזור ועדיין אוהד. כאלה, כנראה שממש אין עוד הרבה.

הקבוצה הזו, שפעם משכה אלפים למגרש הפחים המצ'וקמק, היום כבר לא כל כך מעניינת את הציבור. מדהים שהעיר הרביעית בגודלה בישראל, עם אוכלוסיה ברמה סוציו אקונומית גבוהה, לא מצליחה להעמיד קבוצת כדורגל אטרקטיבית שתייצר עניין. כל זה הוא עניין למחקר אחר ולזמן אחר. עכשיו צריך להציל את המועדון הזה ולהעמיד את הקבוצה הזו על הרגליים. אין לי ספק שזו צומת חשוב מאוד בחיי המועדון, אולי אפילו להיות או לחדול. עד כדי כך.

האמת, כשפורסם השידוך בינך לבין העירייה קיבלתי אותך ברגשות מעורבים. מצד אחד שמחתי, שסופסוף מאז הקדנציה הקצרה של גיורא שפיגל אצלנו לפני יותר מ – 20 שנה, מגיעה אישיות תקשורתית שתמשוך תשומת לב ותייצר עניין בקבוצה. עניין שכל כך חסר בה ויכול לתת לה תנופה לעתיד. אתה בטח הרבה יותר צבעוני מכל עסקני העירייה והקשר שלך עם ONE יכול רק להועיל בנושא הזה (למרות שבמאמר מוסגר, האתר והתוכנית שלך לא ממש חביבים עליי).

מצד שני הייתי סקפטי לגבי סיכויי ההצלחה שלך, ואני עדיין קצת, בעצם קצת הרבה, ספקן בנושא. אני לא מדבר על הקדנציה הקצרצרה שלך בהפועל ת"א, שאין לי מושג קלוש למה הסתיימה וגם לא מדבר על מה שקורה בנשר, כי אני לא יודע אם זה מצליח או לא. אני פשוט זוכר אמירות שלך ברדיו, שם אתה מדבר ישר מהלב, שעוררו בי כל מיני סימני שאלה לגבי ההתאמה שלך לפרויקט הזה. כי להרים קבוצת כדורגל קטנה מאשפתות זה שונה לחלוטין מפליימייקר על המגרש או כוכב רדיו. זו עבודה סיזיפית של מלחמות בוץ אינסופיות שההצלחה בה לא ברורה ובוודאי לא מיידית. האם אתה בנוי למרתון הזה? להתמודדות עם העסקנים והמתנגדים? לקללות ולעצבים של הקהל? אני מאוד מקווה שכן. גם ההתחלה היא קצת ברגל שמאל. עדיין לא קיבלת זכויות, שחקנים עוד לא עברו בבקרה וכו' וכו'. אבל זה לא רק הם, זה גם אתה. כצופה מהצד יש לי השגות לגבי צעדים ניהוליים שעשית, אבל אתה יודע מה, אני מוכן לתת להם צ'אנס.

ולמרות הכל אני מאמין בך. אני מאמין שתאוות הניצחון שהראית על המגרש כל השנים תשתלב הפעם עם בגרות אישית לכדי הובלת המועדון הזה להצלחה. אין פה שום הסקת מסקנות לוגיות או התבססות על ניסיון העבר. פשוט אמונה. כי אתה חייב להצליח הפעם. לא בשבילי. לא בשביל האוהדים. בשבילך. רק בשבילך.

בהצלחה מכל הלב,

עופר

Print Friendly, PDF & Email

3 תגובות

  1. חיים ישראלי

    האיש מועד לכישלון! בושה שמנהיג ילדים ונוער אחריו.
    עשה ילד ממזר עם אישה נשואה.
    ושכח לספר לאישות במשך שנתיים!! הזוי שהוא אחראי על 1500 ילדים

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      איך אתה יודע שעשה ממזר עם אישה נשואה?
      אם כן אסור להתקרב לבן אדם כזה ובטח לא לשלוח אליו ילדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח