יום הולדת 4 לאתר הזווית

יום הולדת!!

לכבוד יום ההולדת הרביעי של פרויקט הזווית חשבנו על 4 נקודות המייצגות את מה שאנחנו מרגישים כיום כלפי הפרויקט:

1. הקהילה – הדבר הטוב ביותר שיצא לנו מהפרוייקט הזה זו הקהילה והאנשים שהכרנו בדרך. גם היום, 4 שנים אחרי, אנחנו לא מאמינים לכמות החברויות שנוצרו ולאנשים שפגשנו בדרך ושאנחנו פוגשים ברמה היומיומית. איכות האנשים, הכותבים והקוראים, היא ברמה הגבוהה ביותר וזה מרגש אותנו כל יום מחדש.
היינו בחתונות של חברים שהתחתנו, ימי הולדת, בירה בשישי, צפייה במשחקים ביחד, טיסות משותפות למונדיאל ושיחות אינסופיות בינינו וכל פעם זה לא מובן מאליו מחדש. מרגש!

2. התוכן – אם יש משהו שעושה אותנו מאושרים ממש זה תוכן ספורט איכותי. אם יש משהו שכבר 4 שנים לא חסר לנו זה תוכן שכזה. תוכן ברמה הגבוהה ביותר שיש, שעולה ברמה יומית לאתר, על ידי עכברי ספורט ממש כמו כל אחד שקורא את הפוסט הזה. האמת היא שכשהקמנו את הפרויקט היו דוגמאות פחות טובות בשוק לפרויקטים מבוססי תוכן גולשים, אנחנו בטוחים שהצלחנו לנער את התדמית הזאת לחלוטין ולהוכיח אחרת!
תעשו לעצמכם הרגל, תכנסו בבוקר לאתר, תכנסו בצהריים כשאתם נוגסים בסנדוויץ' בעבודה ומחפשים "לברוח" לעולם שכולו ספורט.

3. זמן וכסף – לא קל לתחזק פרויקט התנדבותי במשך 4 שנים. למזלנו, אותה קהילה שמקיפה את הפרויקט לא מפסיקה להציע עזרה ולעזור בפועל. כשהתחלנו את הפרויקט היינו אופטימיסטים חסרי תקנה והיום אנחנו עדיין כאלה, רק עם ילדים. מספיק טור אחד מוצלח (שעולה אחת ליום) או פרק פודקאסט עם תגובות טובות שמחזיר את התשוקה לרמה שהיא הייתה ביום הראשון.
אם אתם חובבים של הפרויקט, נשמח לעזרתכם, מי שמכיר אותנו כבר יודע היטב שהכל חוזר בחזרה לפרויקט ועוזר ליצור תוכן טוב יותר ואיכותי עוד יותר.

4. פידבק וצמיחה – אין דבר שעושה אותנו שמחים יותר מתגובה מפרגנת או מילה טובה. אנחנו בכלל חושבים שזה משהו שכולנו צריכים לעשות יותר, וזה רוח הפרויקט. כמובן שזה ספורט, ואין כמו ויכוח טוב על מי הקבוצה הטובה יותר, אבל הוכחנו שאפשר לשמור גם דיונים בנושאים ה"רגישים" ביותר בגבולות השיח הענייני והמכבד.

לאן ממשיכים מכאן? כמו תמיד, מבחינתו השמיים הם הגבול. נמשיך לחדש, אם זה בפודקאסט שתפס כיוון חדש ועף למעלה ואם זה באתר, בטורים, ובפייסבוק. אתם רק צריכים לצרוך את התוכן להעיר הערות, לתת עצות ולפרגן שאתם חושבים שצריך 

אוהבים כל אחד ואחת מכם,
טמיר, ברק וקהילת אתר הזווית

הזווית חוגגים 4

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח