מגיע לו יותר

נאתכו ניגש לבעוט את כדור הקרן. ברונו אלבש מציץ מימין ורואה את רמי גרשון מתחיל ריצה לימין, חותך שמאלה, עולה לנגיחה גבוה מעל אלבש ושם את הכדור ברשת! 3-1 מדהים על נבחרת פורטוגל. את המשחק הזה עוד הספקנו לקלקל מעט, כששפונגין בועט על שחקן והכדור נכנס לרשת שלנו בדקה האחרונה למשחק. 3-3. אך לרגע זה לא מוריד מההישג הכביר של נבחרת ישראל ושל רמי גרשון.

כל חלון העברות השחקן עולה לכותרות מחדש, ובצדק. בלם ישראלי טוב זה מצרך נדיר בהחלט, והכדורגל, ככלכלת העולם, עובד על פי היצע וביקוש. בכל השנים האחרונות גרשון לא הביע רצון אמיתי לחזור לליגת העל הצנועה שלנו. ידוע לכל כי גרשון שיחק זמן קצר בליגה בישראל, אך מעטים יודעים כי הוא שיחק רק עונה בודדת מלאה והיא הייתה בהפועל ראשון לציון בליגה הארצית (הליגה ה-3 בתקופתה). שווי השוק שלו על פי אתר transfermarkt הוא 1.7 מיליון יורו, אך עם זאת יש לו חוזה רק לעונה אחת נוספת בגנט שלאחריה יוכל להשתחרר ללא תמורה, לכן אני מאמין כי יסכימו לקבל עליו גם סכומים נמוכים יותר (לפי הפרסומים השונים מדובר על כחצי מיליון יורו).

גרשון הספיק לשחק ב-4 קבוצות שונות בבלגיה ואף לתת גיחה קצרה לסלטיק (3 הופעות בלבד) ולהשתתף איתה בזכייה בדאבל (אליפות קלילה, 16 נקודות הפרש ממקום שני, חמישיות לא היו דבר נדיר בשביל סלטיק). הוא גם זכה עם גנט בעונת 14/15 באליפות בלגיה הראשונה שלה אי פעם, כאשר נכנס להרכב מהר מאוד והיה שחקן מפתח בהגנה לאורך כל העונה. בנוסף, גרשון לקח עם גנט את הסופר קאפ הבלגי.

רמי גרשון
גרשון חוגג אליפות עם גנט בעודו עטוף בדגל ישראל Credit to "Rami Gershon" Facebook page

גרשון בן ה-28, לגיונר ב-8 השנים האחרונות, נקשר בחלון ההעברות הנוכחי עם ישראל יותר מתמיד ומכבי חיפה מראה רצינות רבה לגביו ובצדק. שחקן עם קבלות, פייטר הגנתי, ובאנקר בנבחרת ישראל. כל אלו לא מובנים מאליו כשבשוק ההעברות הבלם החם ביותר עד כה היה אדי גוטליב, שחלילה לא אוריד מכשרונו והפוטנציאל הרב שבו, אך הוא היה חלק מההגנה הגרועה של הפועל תל אביב בעונה האחרונה שהורידה אותה ליגה לאחר 28 שנה בליגת העל.

רמי גרשון הוא אנדרייטד מוחלט, מעטים הסיקורים עליו, ובאופן ישיר לכך (לצערי הרב) מעטה ההערכה אליו. אולי זה עקב כך שמעולם לא שיחק בליגת העל. כעת יש הזדמנות אמיתית, שכל עולם הכדורגל הישראלי יוכל לזכות לצפות בבלם/מגן שמאלי שאני זכיתי לראות כמעט רק בנבחרת ישראל, ואולי רק אז יקבל את ההערכה שהוא כל כך ראוי לקבל.

רמי גרשון
Credit to "Rami Gershon" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח