ונעבור לפרסומות – סופרבול 2018

לשאר הטורים בספיישל סופרבול 52

הסופרבול ה-52 במספר עומד לצאת לדרך. הלילה יפגשו הניו אינגלנד פטריוטס והפילדלפיה איגלס כשכ-200 מיליון צופים יצפו בגמר אליפות ה-NFL. אותי, אם להיות כן, המשחק עצמו פחות מעניין, מה ששוב מעניין אותי באירוע הגדול הזה אלו הפרסומות. מיטב הכוכבים והמוחות היצירתיים גויסו בשביל לשכנע את הצופים לקנות את המוצר שלהם או להזכיר לנו שהם קיימים ושנשתמש בשירותיהם בעתיד. מיליוני דולרים בשביל לתפוס את תשומת לבם של מיליוני אנשים.

אתר הזווית בחסות טיק טיק
אספתי לכם את עשרת הפרסומות האהובות עליי, מקווה שתאהבו:

M&M – מקום 10

פותחים את המצעד עם העדשים העגולים והשוקולדים, אבל חשבתם לעצמכם מה הם רוצים להיות? אולי לפחות פעם אחת הם יהיו אנושיים ואם כבר, אז כדני דה ויטו האגדי, ללא ספק אחת המשעשעות במצעד.

מקום 9 – פרינגלס

שילוב טעמים יכול להיות דבר מרגש, ממש מרגש.

תשאלו את ביל היידר והאמת עושה חשק לנסות.

 PETA – מקום 8

עכשיו קצת רצינות. אמנם עבדכם הנאמן אינו טבעוני או צמחוני, אבל בהחלט צריך להעריך את הפרסומת של ארגון הדואג לזכויות בעלי החיים. השחקן ג'יימס קרומוול משחק כומר שמתקשה לסלוח לתעשיית הבשר, הפרט המעניין בסיפור הזה הוא השחקן עצמו שנעצר פעם במהלך הפגנה, כך שאין מתאים ממנו.

מקום 7 – דוריטוס + מאונטין דיו

שני המותגים משתלבים יחד לפרסומת אחת עמוסת כוכבים – פיטר דינקלג' ("משחקי הכס") בקבוצת דוריטוס בעידודו של הראפר באסטה ריימס מול קבוצת מאונטין דיו הכוללת את מורגן פרימן ומיסי אליוט. התוצאה – הפרסומת המוזיקלית והמדליקה של המצעד.

מקום 6 – גרופון

קופונים זה נחמד, אבל האם גם אתם לפעמים מתביישים להודות שאתם משתמשים בהם? גרופון חוזרת לעשות פרסומת לסופרבול אחרי 7 שנים, יחד עם טיפני הדיש השחקנית המצחיקה. אז אל תרגישו רע עם עצמכם, כי לטענתם כשאתם משתמשים בקופונים אתם למעשה בועטים לקפיטליזם ב…

מקום 5 – סקיטלס

במותג הזה, שבדרך כלל מככב בפרסומות הסופרבול מדי שנה, החליטו לעשות השנה פרסומת שתשודר לבן אדם אחד. איך? אין לי מושג. כמו לא מעט מפרסמים, הם מעדיפים לשמור את הפרסומת המלאה למשחק עצמו, אבל זה לא הפריע להם לשחרר מלא טיזרים עם השחקן דייוויד שווימר (טוב נו… רוס מ"חברים"). בחרתי את השלושה שאהבתי מתוך ארבעה סך הכל.

מקום 4 – אמזון

אמזון מראה לנו איך עושים פרסומת סופרבול קלאסית, משעשעת ועמוסה בכוכבים. מה יקרה כשאלכסה ממערכת ה"אמזון אקו" תאבד את קולה? יבואו מלא סלבס ויעשו לנו פרסומת ממש מצחיקה. על הקולות: השחקנית רבל וילסון, הראפרית הכי חמה היום קארדי בי, השף גורדון רמזי והשחקן והסר אנתוני הופקינס.

מקום 3 – באדוויזר

הגיע זמן הרגש. יש המון דרכים לשווק בירה, אבל למה להתעסק במשקה הפופולרי כשאפשר לדבר על התועלת שהמותג מביא לעולם? בבאדוויזר מתגאים בכך שהם הראשונים לעזור עם ייצור פחיות מים לאזורים נפגעי אסונות טבע, אבל במקום לראות תמונות של המקומות הפגועים, הם נותנים לנו את נקודת מבטם של העובדים החרוצים. בהחלט מעורר הערכה. והשיר ברקע – בול פגיעה.

מקום 2 – פבריז

אז נעזוב את הכבדות ונחזור להומור. בשנה שעברה פרבריז שבו את לבי ולקחו את המקום הראשון במצעד בעיקר בגלל התובנה המעולה והפשוטה = משחק גדול ומותח והמחצית היא זמן השירותים. גם השנה הם לא אכזבו (טוב אולי קצת כי הם יורדים למקום השני) ועם תובנה דומה הם מביאים לכם את הבחור של"יציאות" שלו אין ריח, רק חבל שזה לא הבחור שאתם תארחו אצלכם למשחק אז כדאי שיהיה לכם מתאר אוויר. פשוט ומעולה.

מקום 1 – יונדאי

פשוט, פשוט, פשוט – אני אחזור על זה שוב. אם יש משהו שבאמת כיף לראות בתהליך יצירת פרסומת זו הפשטות שממנה היא מגיעה. מותג הרכב הקוריאני משווק לראשונה את דגם הרכב החדש Kona עם פרסומת שפונה ישר לקהל היעד – הורים לילדים שעם כל הכבוד למשחק הכדורגל של יום ראשון בבוקר, זוכרים שיש סופרבול!

פרסומת פשוטה ומתוקה.

לשאר הטורים בספיישל סופרבול 52

למצעדים של השנתיים האחרונות

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח