דוח מצב נבחרת צרפת, ינואר 2019

בלי שהספקנו למצמץ, חצי שנה עברה מהגמר הגשום במוסקבה אי שם באמצע יולי, כאשר צרפת זכתה במונדיאל השני שלה ובן רגע הפכו 23 שחקנים לעולמי עד לסמלים צרפתיים שייזכרו גם כשיגיעו לגיל זקנה. הגעה לשיא כמו זכייה במונדיאל יכולה לבלבל מאוד שחקנים, במיוחד את הצעירים שביניהם. תדמיינו שהגעתם לירח. עכשיו תדמיינו כמה זמן היה לוקח לכם לחזור לקרקע.

נבחרת צרפת, מונדיאל 2018
Credit to Équipe de France de Football facebook page

מעבר לשחקנים ששיחקו ברוסיה בקיץ האחרון, לצרפת יש רשימה בלתי נגמרת של שחקנים שנושפים להם בעורף ורוצים להיות חלק מהסגל ליורו 2020 שיחל בעוד פחות משנה וחצי. ראביוט, לקאזט, מרסיאל, קומאן, לאפורט, אלן סיינט-מקסימין, נ'דומבלה זגאדו, אופמקנו, ג'ונתן במבה ולנגלה הם רק חלק מהשמות האלה. רק השחקנים שמחכים לתפוס יתד בטריקולור יכולים להרכיב כמה נבחרות נוספות. הנה מצב עדכני של שחקני הסגל של צרפת במונדיאל 2018 עד כה העונה:

הוגו לוריס
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 17. הופעות בליגת האלופות: 4, ספג כרטיס אדום.
המצב בקבוצה: לוריס חתום בטוטנהאם עד סוף עונת 2021/22 אז יהיה בן 35 והשנה ישלים 7 עונות במדי הספרס. נראה כי מעמדו מצוין.
עתיד אישי: נכון לעכשיו, קשה למצוא משהו שיפריד בין לוריס לטוטנהאם, הוא צפוי להמשיך להיות השוער ה-1 של נבחרת צרפת לפחות עד תום יורו 2020.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: גבוה.

סטיב מנדנדה
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 12. הופעה אחת בליגה האירופית.
המצב בקבוצה: מנדנדה אמנם גדל בלה האבר, אבל 11 עונות במארסיי הפכה אותו לאחד השחקנים האהובים אי פעם בוולודרום. מנדנדה ניסה את מזלו בליגה חזקה יותר כאשר עבר בעונת 16/17 לקריסטל פאלאס, אבל הכישלון שם החזיר אותו שוב למארסיי.
עתיד אישי: סבירות גבוהה שיפרוש במארסיי.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: גבוה.

אלפונס אראולה
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 9, הופעות בליגת האלופות: 3
המצב בקבוצה: סבירות גבוהה שכשאראולה הבין שבופון חתם בפריז, הוא יזכה לכמות משחקים הרבה יותר נמוכה ממה שהוא שיחק עד כה. בינתיים הרוטציה ביניהם מחולקת בצורה די שווה, דבר שמראה את החשיבות של אראולה בקבוצה גם בהווה לצד שוער אגדי כמו בופון. יותר מזה, השנה הזו ואולי הלאה כשאראולה יתאמן לצד בופון, יכולה אמנם לגזול ממנו דקות בטווח הקרוב, אבל לשפר אותו מאוד לעתיד.
עתיד אישי: העתיד של אראולה נראה מבטיח גם בפריז לאחר עזיבתו של בופון וגם בנבחרת צרפת.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: גבוה

בנג'מין פבאר
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 14 משחקים.
המצב בקבוצה: שטוטגארט נמצאת עד כה בעונה רעה מאוד כאשר היא סופגת 35 שערים ב-17 משחקים וממוקמת נכון לעכשיו מתחת לקו האדום. פבאר בחלק מהמשחקים שיחק כמגן ימני ובחלק סגר פינות בתפקיד הבלם. מן הסתם החולשה של הקבוצה משפיעה גם עליו כאשר הוא עומד על ציון ממוצע עד כה של 6.67 כשבמונדיאל הציון שלו בתום הטורניר עמד על 7.08.
עתיד אישי: מן הסתם פבאר לא ראה את עצמו ממשיך מעבר לשנה הנוכחית בשטוטגארט ורצה להתקדם לאחת מהקבוצות המובילות ביבשת, ואכן לפני יומיים הודיעה באיירן מינכן כי היא תצרף אותו בקיץ הקרוב.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: גבוה

פרסנל קימפמבה
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 10. ספג כרטיס אדום אחד. הופעות בליגת האלופות: 6
המצב בקבוצה: העובדה ששיחק את כל המשחקים בליגת האלופות מראה כמה חשיבות יש לו בפריז על אף כל התחרות הגדולה שיש לו על ההרכב.
עתיד אישי: נכון לעכשיו ובהתאם לגילו, קימפמבה הוא בלם לראייה עתידית גם בנבחרת צרפת וגם בקבוצתו.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: גבוה

רפאל וראן
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 14 משחקים, שער אחד. הופעות בליגת האלופות: 3
המצב בקבוצה: וראן חווה, כמו כל ריאל עד כה, עונה לא טובה בלשון המעטה. אחרי עזיבת זידאן, אוטומטית כל האנרגיות של הקבוצה ירדו ואם ניזכר בעובדה שזידאן היה אולי הגורם העיקרי להבאתו של וראן לריאל, אי שם ב-2011 כשעוד היה מאמן קבוצת הנוער, תבינו שאצל וראן הגעגוע עוד יותר גדול. ריאל ספגה עד עכשיו 23 שערי חובה וגם לוראן יש חלק בנתון הזה.
עתיד אישי: וראן יחגוג באפריל 26 ועם כל ההישגים שקטף עם ריאל והנבחרת בשנים האחרונות, עדיין יש לו עוד זמן רב להעביר בברנבאו.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: גבוה.

ג'ירו, נבחרת צרפת
Credit to UEFA Nations League facbook page

סמואל אומטיטי
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 7, בישול אחד. הופעה אחת בליגה אלופות שבה ספג כרטיס אדום.
המצב בקבוצה: אומטיטי הובא לבארסה כדי לפתור את בעיית ההגנה של ברצלונה אחרי הפרישה של פויול, פרישה שהשאירה בור גדול בדמות בלמים כאלה ואחרים שהובאו ולא סיפקו את הסחורה והבליטה מאוד את החסרונות של ג'רארד פיקה. אומטיטי הוא הבלם הטוב ביותר שיש היום בברצלונה והחשיבות שלו לקבוצה קריטית. הפציעות השנה וההיעדרות הממושכת שעוד צפויה בהמשך, מדאיגה את ברצלונה לקראת שלבי ההכרעה של ליגת האלופות.
עתיד אישי: אומטיטי בן 25, חתום בברצלונה עד 2023 עם סעיף שחרור בגובה חצי מיליארד אירו. העתיד בקאמפ נואו נראה ארוך ומבטיח, במיוחד כשאומטיטי, מעבר ליכולת שלו, נראה גם עם האישיות להנהיג את ההגנה של ברצלונה לעוד הרבה שנים.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: גבוה.

אדיל ראמי
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 13, שער ובישול. 4 הופעות בליגה האירופית.
המצב הקבוצה: מארסיי באמצעים שיש לה עושה הכל כדי לחזור להיות בצמרת הליגה הצרפתית. הקבוצה מדרום צרפת הגיעה אשתקד לגמר הליגה האירופית, סיימה רביעית בליגה כאשר ראמי היה שותף ל-53 משחקים והיה גורם משמעותי בהישגים של מארסיי.
עתיד אישי: ראמי חתום במארסיי לעוד שנתיים וחצי עד יוני 2021 ואצל בלמים התבגרות בהרבה מקרים היא לפעמים יותר יתרון מחסרון אז יש סיכוי טוב שראמי ימשיך במארסיי עד תום החוזה. בנבחרת המצב יותר מורכב, ראמי לא שיחק דקה במונדיאל, זומן לסגל הטריקולור בליגת האומות, אבל גם שם לא קיבל דקות וכמות הבלמים הצעירים והמבטיחים שמחכים בתור לתפוס את מקומו, יוציאו אותו מהסגל עד יוני הבא.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: נמוך.

ג'יבריל סידיבה
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 8 , הופעות בליגת האלופות :4
המצב בקבוצה: מונאקו בעונה רעה מאוד ומועמדת נכון לעכשיו לרדת ליגה לאחר שתיירי הנרי לא מצליח כרגע לייצב את המצב שלה. סידיבה פצוע מסוף נובמבר והחסרון שלו קריטי מאוד לקבוצה.
עתיד אישי: סידיבה היה חלק ממונאקו הגדולה מלפני שנתיים שזכתה באליפות צרפת והגיעה לחצי גמר ליגת האלופות וראה את מרבית חבריו לאותה עונה מתקדמים לקבוצות אחרות. פאביניו, מנדי, מוטיניו, אמבפה, סילבה ושות' עברו לקבוצות אחרות ומן הסתם גם לו מדגדג להתקדם לקבוצה גדולה יותר.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: נמוך-בינוני.

 

לוקאס הרננדז
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 10, הופעות בליגת האלופות: 5
המצב בקבוצה: הרננדז מוערך מאוד על ידי סימאונה  ואחרי מונדיאל מצויין הוא העדיפות הראשונה להרכב כל עוד הוא בריא. פליפה לואיז שסובל מההעדפה של הרננדז כבר הביע את רצונו לעזוב עקב מיעוט הדקות שמקבל.
עתיד אישי: פרסומים בחודש האחרון מדברים על מעבר לבאיירן מינכן, אם לא כעת בחלון ההעברות של ינואר, אז גג בקיץ הקרוב. להרננדז יש סעיף שחרור על סך 80 מיליון אירו שבאיירן מוכנה לשלם וגם השחקן התבטא שיש לו מספר הצעות והוא ישקול את צעדיו בזמן הקרוב. סבירות גבוהה שבקיץ הקרוב ילבש מדים אחרים.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: גבוה

בנג'מין מנדי
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 9, בישולים: 5. הופעה אחת בליגת האלופות.
המצב בקבוצה: מנדי נקנה בתחילת עונה שעברה ע"י פפ גוארדיולה ב-56 מיליוני אירו ממונאקו על מנת שיהיה אחד מעמודי התווך של ההגנה התכולה. הפציעות של מנדי מתחילת העונה שעברה גורמות לפפ להרבה כאבי ראש ונסיונות למצוא פתרונות כדוגמת פביאן דלפ, אמריק לאפורט וכו', אבל כמובן שהשאיפה היא שמנדי יחזור לעצמו כמה שיותר מהר.
עתיד אישי: מנדי בסה"כ בן 24 ועל אף הפציעות, העתיד שלו בנבחרת ובסיטי מובטח לפחות לשנים הקרובות. השאיפה כמובן שיהיה בריא לאורך זמן, אחרת הפציעות יגרמו לו להישאר רק בגדר פוטנציאל עצוב.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: בינוני, תלוי בבריאות שלו.

פול פוגבה
סטטיסטיקה: הופעות בליגה:  18 משחקים, 7 שערים ו6 בישולים. הופעות בליגת האלופות: 6, 2 שערים ובישול אחד.
המצב בקבוצה: עד לפני חודש היה נראה שפוגבה בדרך החוצה מיונייטד, אבל בסופו של דבר הוא יצא ה"מנצח" הגדול של חודש דצמבר בפרמיירליג. בשורה התחתונה, פוגבה הוא אחד הגורמים העיקריים לפיטוריו של מוריניו. הסירוס שחווה מהמנג'ר הפורטוגלי היה אחד הגורמים העיקריים לסבוטאז' שהשחקנים עשו לו. החודש האחרון עם סולשייאר מוכיח עד כמה פוגבה, על אף כל הפאסון, זקוק למאמן שיחבק אותו ויתן לו באמת את החופש במרכז המגרש להנהיג את הקבוצה.
עתיד אישי: פוגבה עזב את יובנטוס, שרק הולכת ומתחזקת בשנים האחרונות, בגלל תחושת מיצוי ובגלל הרצון והאמונה שלו להחזיר את יונייטד לפחות למעמד של קבוצתו לשעבר. למרות הקשיים מאז שהגיע, פוגבה לא יוותר בקלות על החלום שלו לזכות בתארים עם השדים האדומים.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: גבוה

פוגבה, צרפת, מונדיאל 2018
Via FIFA World Cup Facebook page

קורנטין טוליסו
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 2, שער אחד.
המצב הקבוצה: כבר לאחר 2 מחזורים שבהם שיחק 52 דק' סה"כ והתכבד בשער, קרע טוליסו את הרצועה. צפי החזרה שלו כרגע הוא בחודש מרץ ומן הסתם החזרה לא תהיה קלה. סבירות גבוהה שלאחר פציעה שכזו יהיה לו קשה להשתלב בדיוק כשהעונה תהיה בשיאה כשבאיירן לא תעשה חיים קלים לדורטמונד במאבק האליפות ואולי תהיה עדיין חלק מליגת האלופות אם תצליח לעבור את ליברפול.
עתיד אישי: טוליסו בן ה-24 נרכש ע"י באיירן על מנת להיות חלק מהסגל שלה לטווח ארוך, במיוחד כשממוצע הגיל של הסגל שלה הולך וגדל. הפציעה אמנם קוטעת את ההשתלבות שלו, אבל אם יחזור מהפציעה בהצלחה, העתיד שלו בבאיירן נראה מבטיח.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: בינוני.

נ'גולו קאנטה
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 21 משחקים, 3 שערים ו2 בישולים. הופעות בליגה האירופית: 2
המצב הקבוצה: אין ספק שקאנטה הוא בורג משמעותי מאוד בצ'לסי. אחרי 2 עונות בכורה בפרמיירליג שבהם זכה ב-2 אליפויות עם לסטר וצ'לסי,  בשנה שעברה צ'לסי חוותה ירידה שהשפיעה גם עליו והשנה, נכון לעכשיו, היא נאבקת על המקום בליגת האלופות. המיקום שלה בסוף העונה תלוי רבות ביכולת של הקשר האחורי.
עתיד אישי: קאנטה במרץ יהיה בן 28 וחתום בצ'לסי עד יוני 2023. בנבחרת צרפת הוא מוערך מאוד על ידי דשאן והשחקנים. היחס המיוחד שקיבל בחגיגות הזכייה בארמון האליזה מוכיחה עד כמה הוא אהוב וחשוב.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: גבוה.

בלייס מטווידי
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 17 משחקים, 2 שערים ובישול. הופעות בליגת האלופות: 5.
המצב בקבוצה: ליובנטוס יש כמה קשרים שנאבקים על המקום ביובנטוס כגון אמרה צ'אן, פיאניץ' וחדירה. כמות ההופעות של מטווידי עד כה מראה את החשיבות שלו בקבוצה בעיני אלגרי.
עתיד אישי: מטווידי יהיה באפריל בן 32. אם ימשיך להיות במיטבו כפי שהוא כעת, אין סיבה שיובנטוס תוותר על שירותיו והוא ימשיך להיות בורג מרכזי בחוליית הקישור שלה גם בעונה הבאה ואף יותר.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: גבוה.

 

סטיבון נ'זונזי
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 17 משחקים. שער אחד. הופעות בליגת האלופות: 6.
המצב בקבוצה: רומא פתחה את העונה בצורה מגומגמת מאוד, גם בגלל היכולת הדלה של נ'זונזי להשתלט על הקישור של רומא ולהבין את סגנון המשחק באיטליה. בשבועות האחרונים רומא התייצבה והחלה לטפס למעלה בעקבות השיפור במשחקו של הקשר.
עתיד אישי: מונצ'י, המנהל המקצועי שהגיע לפני שנה לרומא מסביליה הוא מנהל מקצועי עם הרבה מאוד סבלנות. הוא הרים את סביליה בעשור האחרון להיות אחת הקבוצות המרגשות בספרד ולאחת החזקות בדרג השני באירופה. הבחירה בנ'זונזי אחרי שהביא אותו לסביליה היא לא מקרית ומראה שהוא מאמין בו ונראה כי הוא יהיה חלק מרומא גם בשנים הבאות.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: בינוני.

אנטואן גריזמן
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 18 משחקים, 8 שערים ו-6 בישולים. הופעות בליגת האלופות: 6 משחקים, 4 שערים ו-2 בישולים.
המצב בקבוצה: גריזמן טוב מוביל לאתלטיקו טובה. גריזמן רע יוביל לכך שאתלטיקו תהיה תקועה. בתור המוציא לפועל והכוכב של הקבוצה, הרבה תלוי בו באיך שתראה העונה של האדומים עד סוף העונה.
עתיד אישי: בקיץ האחרון גריזמן ויתר על מעבר לברצלונה וחתם על חוזה חדש באתלטיקו מדריד, אבל בדומה למאמנו שבכל שנה יש דיון חדש על הרצון ללכת לאתגר חדש, גם גריזמן יכול למצוא את עצמו בקיץ שוב מושך תשומת לב מהענקיות של היבשת.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: גבוה.

תומא למאר
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 15, 2 גולים ובישול. הופעות בליגת האלופות: 5, בישול אחד.
המצב בקבוצה: בקיץ אתלטיקו רכשה את למאר תמורת 70 מיליון יורו ושברה את שיא המועדון, דבר שמראה את האמונה שיש בו אצל הקולצ'ונרוס. ההשתלבות של למאר מבחינה חברתית קלה יותר כאשר 2 חברים שלו מהנבחרת משחקים איתו וגם הגישה איתה הגיע ("אם אני אצטרך לרוץ יותר, זה מה שאעשה") עוזרת לו להיקלט בצורה נהדרת במועדון.
עתיד אישי: כשמועדון שובר את שיא ההעברות עבור שחקן במיוחד בגיל צעיר, יש ציפייה לראות אותו כמובן לשנים קדימה. הדברים בליגה הספרדית מן הסתם יילכו ללמאר קשה יותר מהליגה הצרפתית' אבל למאר צפוי גם בלה ליגה לפרוע שטרות, דבר שמן הסתם יקנה לו מקום בנבחרת.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: גבוה.

אוליבייר ג'ירו
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 16 שערים: 1 בישולים: 4. הופעות בליגה האירופית: 5 משחקים, שערים: 4.
המצב הקבוצה: בדומה לשנים קודמות בארסנל, גם בצ'לסי ג'ירו מתפקד על תקן המחליף האולטימטיבי. ג'ירו מקבל את מעמדו בקבוצה בצורה נינוחה ובכל פעם שנקרא למגרש עושה את המיטב כדי לעזור. בדר"כ נכנס ברגעים שהניצחון מובטח או שהקבוצה תקועה ועוברים לשחק על סגנון של כדורים ארוכים והגבהות לרחבה כדי לנצל את משחקו הטוב עם הגב לשער וכמובן את משחק הראש.
עתיד אישי: ג'ירו ללא חוזה לצ'לסי לעונה הבאה, כלומר, הוא יכול בימים אלה לנהל מו"מ עם כל קבוצה שרוצה אותו. כל עוד ג'ירו מקבל בטוב את העובדה שהוא כינור שלישי ולעיתים רביעי בצ'לסי ללא תלונות, דבר שנח גם לחדר ההלבשה, יש סיכוי שימשיך בקבוצה גדולה. במידה וירצה לשחק קבוע בהרכב, הוא יעבור לקבוצה קטנה יותר, אפילו אם מדובר בחזרה לארץ מולדתו כאשר מארסיי הוזכרה בעניינו.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: נמוך-בינוני.

קיליאן אמבפה:
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 12 משחקים, 13 שערים, 4 בישולים. הופעות בליגת האלופות: 6 הופעות, 3 שערים ו4 בישולים.
המצב בקבוצה: אמבפה נרכש בסכום אסטרונומי כדי שיעזור לפריזאים להגשים את החלום שלהם לזכות באליפות אירופה. בשנה וחצי שעברו מאז שהגיע הוא בעיקר נהנה, כובש, מבשל, חוגג על הדשא עם החבר הטוב ניימאר ומראה שבגיל 20 שום דבר לא עוצר אותו בדרך להפוך אולי בעוד מספר שנים לשחקן הטוב בעולם.
עתיד אישי: לא רחוק היום שבו אמבפה ונציגיו יבינו שהוא גדול על הליגה הצרפתית והקלות שהדברים הולכים לו בפריז משעממת. העונה החלשה של ריאל לאחר עזיבת רונאלדו וכישלון בליגת האלופות גם השנה לפריזאים, יביאו לכך שהדיבורים על מעבר של הצעיר הטוב בעולם לשנת 2018 לריאל יחזרו במלוא הדרם.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: גבוה.

אמבאפה, צרפת
Credit to "FIFA World Cup" Facebook page

 

אוסמאן דמבלה:
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 16 משחקים, 7 גולים ו3 בישולים. הופעות בליגת האלופות: 4, 2 גולים ובישול אחד.
המצב בקבוצה: דמבלה נקנה בקיץ שעבר מדורטמונד תמורת כ-100 מיליון אירו. לאחר עונה פושרת מאוד, עלו שמועות שברצלונה תוותר על שירותיו כיוון שלא התאקלם. ואז הגיע המונדיאל המוצלח שהראה את היכולות שלו, אבל כנראה גרם לו להתבלבל. בעיות משמעת שהתקבלו באפס סבלנות מצידו של ארנסטו ואולוורדה והתבטאות של מסי כי "צריך לעזור לו", שמה את דמבלה כרגע באור זרקורים שלילי.
עתיד אישי: דמבלה בן 21 עם חוזה לעוד 3.5 שנים. ברצלונה, לפני שהיא מצפה ליכולת מצוינת מהשחקנים שלה, שואפת שהשחקנים שלה יהיו אנשים טובים שמתנהלים בחדר הלבשה כמו שצריך. הגיל של דמבלה יקנה לו סבלנות, אבל עד גבול מסוים. הוא צריך להתבגר במהרה כדי שהספקות לגביו יפסקו. דשאן, שגם הוא סולד משחקנים פרובלמטיים כדוגמת בנזמה, עוקב בוודאי מקרוב אחרי ההתנהלות של דמבלה בברצלונה. דווקא ההתנהגות של דמבלה, למרות יכולת טובה על המגרש, יכולה לגרום לו לבעיות בנבחרת.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: בינוני- גבוה.

נאביל פקיר
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 12 משחקים, 4 שערים ו2 בישולים. הופעות בליגת האלופות: 5 משחקים, 3 שערים ו2 בישולים.
המצב בקבוצה: פקיר הוא הקפטן של ליון, אהוב הקהל והמנהיג שלה. ליון נכון לעכשיו ממוקמת במקום ה-3 בליגה הצרפתית והעפילה לשמינית גמר ליגת האלופות בעיקר בזכות פקיר, שם תפגוש את ברצלונה.
עתיד אישי: בקיץ האחרון פקיר כבר הגיע לבדיקות רפואיות בליברפול, אחרי שליון כבר הסכימה למכור אותו תמורת כ-65 מיליון אירו. הבדיקות הרפואיות הראו בעיות בברך שגרמו לליברפול לקחת צעד אחורה וליון פרסמה כי המו"מ עלה על שרטון ופקיר ימשיך במועדון. פקיר חתום בליון עד סוף העונה הבאה והוא בן 25. כמו הרבה מאוד שחקנים שעזבו את ליון בעשור האחרון, גם פקיר כמובן ירצה להתקדם לקבוצה בכירה והביקוש אליו לקראת סוף העונה הנוכחית יגבר שוב.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: בינוני.

פלוריאן תובאן
סטטיסטיקה: הופעות בליגה: 16, שערים: 11, בישולים: 3. הופעות בליגה האירופית: 3, שערים: 2, בישול אחד.
המצב בקבוצה: תובאן הוא ה- כוכב של מארסיי כיום. מתוך 30 שערים שהיא כבשה עד עכשיו בליגה, תובאן אחראי על 14, כך שהקבוצה תלויה רבות ביכולת שלו.
עתיד אישי: תובאן יחגוג החודש 26 וחתום במארסיי עד יוני 2021. הניסיון היחיד שלו לשחק מחוץ לצרפת נגמר במפח נפש גדול שעבר לשחק בניוקאסל ושיחק שם בסה"כ 13 משחקים ואז חסר למארסיי. היכולת הגבוהה של תובאן מאז הגעתו של רודי גארסיה הובילה אותו לנבחרת צרפת וכנראה לכמה פנקסים של קבוצות ברחבי היבשת. כשיש טורניר גדול ברקע, קשה לדעת אם תובאן ירצה להמשיך להיות ראש לשועלים במארסיי גם בעונה הבאה או לקחת סיכון עם מעבר לקבוצה אחרת שיכול לגזול ממנו את המקום אצל דשאן. בנבחרת חייב שיהיו שחקנים שמקבלים בהבנה את זה שהם שחקנים משלימים. תובאן מבין את זה כנראה טוב אחרי ששיחק במונדיאל דקה אחת בלבד ובליגת האומות גם לא שותף למרות שזומן לסגל.
הסיכוי להיות חלק מהסגל ליורו 2020 נכון לעכשיו: בינוני.

אוהדי נבחרת צרפת.
קרדיט: דף הפייסבוק הרשמי של FFT – Fédération Française de Tennis.
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח