גלורי גלורי איז באק!

בס"ד

מה יש להתלהב? מנצ'סטר יונייטד הבקיעה 4 שערים במשחק אחד. זאת בערך הכמות שהיא כבשה בכל העונה שעברה.

מה יש להתלהב? אגדה אדומה מנצחת אגדה כחולה בנוקאאוט מטורף בפתיחת העונה.

מה יש להתלהב? ליונייטד יש חלוץ שעושה קולות של כשרון אמיתי. אם ראשפורד ימשיך להרים את הראש ולמצוא את החברים וכמובן ימשיך להבקיע, ליונייטד צפויה עונה מזהירה.

ראשפורד
ראשפורד.Credit: Manchester United Facebook page


מה יש להתלהב?
פול פוגבה נשאר אדום ולמרות הערפל סביבו הוא משחק, אולי לראשונה מאז חזר לאנגליה, כמו שחקן שרוצה להיות במועדון בו הוא נמצא. קור רוח, מסירות טובות וויתור לחברים עזרו לצרפתי לסיים את המשחק עם תואר השחקן האהוב.

מה יש להתלהב? סולשיאר עשה רכש הגנתי נכון והקבוצה לא ספגה. רק פעם שלישית בליגה מאז הנורבגי תפס את המושכות. למרות כמה טעויות אופייניות לפתיחת עונה, ההגנה של יונייטד נראתה טוב ואם היא תשתפר עם הזמן, הסופר סאב יכול להיות רגוע.

מה יש להתלהב? שחקן הבקיע שער 7 דקות אחרי שנכנס כמחליף, במשחק הבכורה שלו. דניאל ג'יימס הגיע מסוונזי אחרי עונת פריצה טובה (5 שערים ו-10 בישולים בעונה שעברה). כשהגיע ליונייטד הוא אמר שהוא אוהב את החזון של המועדון. כרגע הוא אוהב את משכורתו השבועית (67 אלף ליש"ט), שגדלה כמעט פי 16 ממשכורתו בסוונזי.

מה יש להתלהב? מנצ'סטר יונייטד פותחת עונה בנצחון על יריבה ישירה על התואר או לפחות על מקום בליגת האלופות. יש בתוצאה הזאת נקמה קטנה על ה4-0 מתקופת קונטה, אבל בעיקר יש בתוצאה הזאת זריקת הרגעה ועידוד לאוהדים, שרוצים לראות את הקבוצה נלחמת על תארים בכל המסגרות.

מה יש להתלהב? רומלו לוקאקו עזב ועכשיו יש פרימדונה אחת פחות על המגרש. לבלגי יש המון כשרון, אבל לא פחות אגו והעובדה שלא הרבה לחגוג שערים שכבש הייתה רק אחת הסיבות לחוסר החיבור הקיצוני שיש כלפיו מצד סולשיאר, חלוץ גדול בעצמו, שיודע מה זה ליהנות מהמשחק ולהקריב למען המועדון, 2 דברים שלוקאקו לא הצטיין בהם. עזיבתו כנראה רק תתרום לאדומים.

סולשיאר ופוגבה
credit to "manchester united" facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח