ג'יימי ורדי גרסת גרמניה

עד לפני כמה שנים הנדריק ויידנט היה חלק מהכדורגל החובבני בגרמניה ושיחק בליגה הגרמנית השביעית. משם לפה, בגיל 23 הוא עומד לחתום על חוזה מקצועני ראשון עם האנובר 96 אחרי שהוא כבר עם שלושה שערים בשני המשחקים המקצועניים הראשונים שלו. ג'יימי ורדי, הגרסה הגרמנית.

הנדריק ויינדט
Credit to "Hannover 96" Facebook page

הסיפור מתחיל ב2014, אז ויינדט היה אחרי כמה שנים שבהם שיחק בליגה החובבנית של מדינת סקסוניה שבגרמניה בקבוצת TSV גרוס מונזל. הוא יכול היה לוותר ולפרוש אז ולעבור לנהל את עסק המשפחתי, אבל הוא בחר להמשיך. כמה חודשים מאוחר יותר הוא עבר לאגסטורף מהליגה הרביעית. עם שני שערים בעונה הראשונה, הוחלט לתת לו צ'אנס נוסף להוכיח את יכולותיו, אותו הוא לקח בשתי ידיים ולא עזב עם 16 שערים בעונה הבאה. הנדריק המשיך לחורר רשתות בליגות הנמוכות למשך שנתיים נוספות, בהם הגיע לעוד 28 שערים ו9 בישולים, עד שבקיץ הזה, האנובר 96 החליטו להביא אותו על מנת לחזק את קבוצת המילואים.

באחד מהאימונים של קבוצת המילואים, המאמן של הקבוצה הראשית, אנדרה בריטנריטר, הבחין בויינדט מתאמן וראה משהו. המשהו הזה גרם לו להעלות את ויינדט מיידית לקבוצה הראשית של הנובר 96 ולתת לו צ׳אנס כבר במשחק הגביע של הנובר לפני שבועיים. אותו משחק נגמר בניצחון 6-0 קליל, בו ויינדט עלה בדקה ה-82 והבקיע פעמיים בשמונה הדקות שנותרו. אז בריטנריטר החליט לתת לו עוד צ'אנס אחד, ובמחזור הראשון של הבונדסליגה, כשהאנובר היו בדרך להפסד משער של ורדר ברמן, ויינדט עלה. בריטנריטר סיפר אחרי המשחק שויינדט היה לחוץ ולא הצליח להירגע כשהוא התכונן לעלות בדקה ה-75, אבל כל הלחץ נעלם כשויינדט עלה על המגרש והבקיע את שער השיוויון תוך דקה. ב-3 הבעיטות הראשונות שלו בכדורגל מקצועני ויינדט הבקיע שלושה שערים.

לפני כמה ימים בריטנריטר סיפר שהמועדון עומד להחתים את ויינדט על חוזה ארוך טווח. כרגע לויינדט אין סוכן, אבל שום דבר לא יעצור את החלוץ הגבוה מלחתום על החוזה המקצועני הראשון שלו ולהמשיך לכתוב את הסיפור שלו. מהתחתית לפסגה, הנדריק ויינדט. תזכרו את השם.

הנדריק ויינדט
Credit to "Bundesliga Official" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח