ברצלונה – אתלטיקו (רבע גמר צ'מפיונס) / צופה מהצד

הכי טוב: שלב רבע גמר הצ'מפיונס הוא לטעמי הטוב ביותר בכל השלבים של ליגת האלופות. כל שנה. הרבה יותר מרתק ומעניין מהשלבים המוקדמים עם כל מיני קבוצות אלמוניות ממדינות חבר העמים לשעבר. בד"כ כל הקבוצות שמגיעות הן בכושר טוב ועדיין לא מרגישות שיש להן הרבה מה להפסיד כמו בחצי או בגמר ומשחקות די חופשי ומשוחרר.

שעת שידור: אני לא מצליח להבין את הגאונים שקובעים את שני המשחקים באותה שעה. יש להם מה ללמוד מהאמריקאים שאצלם משחקי הפלייאוף משוחקים ומשודרים בדירוג כדי למקסם את נתוני הרייטינג.
לוזון, תעשה משהו…

התלבושת של בארסה: אני חייב לתפוס שיחה עם המעצב של ברצלונה. החולצה המוזרה עם הפסים האדומים היא ממש הברקה עיצובית. הפסים למטה מזכירים לי שמלה והעליונים מסתירים את שמות השחקנים, ובכלל, מי שם אדום וצהוב ביחד?

הגנה מושלמת: בדיוק כשאני אומר לעצמי שההגנה של אתלטיקו כל כך מושלמת ועוד בלי עבירות אז טורס מכסח סתם את ניימאר ומקבל צהוב ואחרי חמש דקות גם אדום, שלא הגיע לו. רואים שהוא שיחק בליברפול. בדיוק כמוהם העונה, הוא מתקן מיידית כל דבר טוב עם איזו שטות או טעות. מסתבר שקשה להיפטר מהרגלים ישנים.

בונקר: האקדמיה העברית ללשון פירסמה בתחילת השנה שהיא מחפשת מילה עברית לבונקר, שבנתיים היא מגדירה כמקלט מבוצר. אז החלטה עוד אין, אבל אתלטיקו הציגה במחצית השניה בונקר מפואר שלא היה מבייש את הפועל יהוד בימיה המפוארים ביותר. יכול להיות שאם גודין היה מגדל רעמת שיער כמו אהרון ויזן זה גם היה מצליח להם.
מה שבטוח זה שמסי עוד לא יצא ממקלט המס שבו הוא התגלה בתחילת השבוע. כדאי לו להזדרז כי לא בטוח שהשופט בשבוע הבא גם יעזור להם.

המנתח: אני מציע לחבריי אוהדי הפועל חיפה לפנות לערוץ הספורט ולבקש שאוחנה ישדר את המשחק הבא שלהם, והעיקר שיגיד שארבייטמן נחלש, לא תורם ולא מעורב במשחק. אצל סוארז זה עבד מצוין והוא הבקיע פעמיים מיד אחרי שאוחנה ניתח את היכולות שלו ואת תרומתו למשחק.

שורה תחתונה:
שער נהדר של טורס.
נגיחה נהדרת של סוארז (שמתם לב ששניהם כיכבו בליברפול?).
תודה גדולה של ברצלונה לשופט, כי בלי ההרחקה של טורס הם היו מבקיעים אולי בחג שני של פסח, ולא דקה לפני.
חבל, קיוויתי שתהיה הפתעה.
1-2 לבארסה ולאנדרדוג עוד יש תקווה.

Credit to "UEFA Champions League" Facebook page
Credit to "UEFA Champions League" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח