אתם מוכרים לי מפעם – מה עובר על ברוקלין?

מכירים את זה כשאתם רווקים, קצת בודדים ומרגישים צורך בחיבוק אוהב ממישהו שפעם עשה לכם טוב, אז אתם מתלבטים האם לשלוח הודעה, אולי איזה סמיילי או להציץ ברשתות החברתיות ולנסות להשיג פיסת מידע על מה שהיה ואיננו עוד? אז ברוקלין.

קיירי אירווינג , בוסטון סלטיקס
קיירי אורז ועובר מבוסטון לברוקלין
credit to boston celtics facebook page

 

קווין דוראנט, שאת השנה האחרונה בקריירה בילה בעיקר בחדרי כושר ופיזיותרפיה, מרגיש קצת נוסטלגי בחלון ההעברות הנוכחי, וככוכב הגדול ביותר של הקבוצה שלו (עם כל הכבוד לזה שחושב שכדור הארץ שטוח), יש לו מילה וכוח השפעה במי יגיע לסייע לו בעונה הקרובה במאבקים, בין אם זה יהיה מאבק על פלייאוף או מאבק על אליפות, כרגע עוד מוקדם מדי לדעת. אז דוראנט הלך על הבחור שבפעם האחרונה כששיחקו ביחד הוא עוד היה שחקן אהוב עם עתיד מזהיר לפניו ולא איזה sell-out שהשאיר אחריו אדמה חרוכה באוקלהומה, ובמזל סאם פרסטי, שהוא נושא בפני עצמו לכתבה, הצליח לעשות מהאדמה החרוכה מטעמים לשנים הבאות עם כמה אלפי בחירות דראפט או משהו כזה.

אז איפה היינו? אה כן , ג'יימס הארדן, שמסתבר שלמרות כל ההערכות הוא וקיידי נשארו בקשר טוב, רוצה גם הוא לחזור למקום שאותו הוא אוהב, כינור שני או שלישי בקבוצה מנצחת, אחרי כמה עונות ביוסטון, בהן כשל בצורה קבוצתית בניסיון להפוך את עצמו למנהיג והבריק ברמה האישית בהצגות שלא נראו הרבה בליגה הטובה בעולם עד כה.

 

ברוקלין כרגע נמצאים בדילמה מהגדולות שארגון NBA עומד בפניה: האם לוותר על כל העתיד בתמורה לכאן ועכשיו, שגם לא מובטח באמת? חייבים להודות באמת. המזרח עדיין הקונפרנס החלש בליגה. ככל הנראה שלושה כוכבים ענקיים (ובריאים חשוב לציין) שווים שם לפחות גמר מזרח מול היווני המפחיד ממילווקי, שהתחמש בעצמו בימים האחרונים בכלים לקחת את הקבוצה שלו לשלב הבא. אבל, וזה אבל גדול, כמה שאסופת הכוכבים בברוקלין יכולה להתברר כגדולה, כך היא תוכל להיזכר כקבוצה הכי טובה/גרועה בהיסטוריה של קבוצות אינסטנט – ראו ערך פלייאוף פול וקוואי לאונרד, שלא הגיעו אפילו להתמודד על התואר העונה, למרות שכולם כבר נתנו להם את האליפות לפני שהחלה העונה.

אבל אין ספק שהאיש שהכי צריך לחשוש מפרויקט הצל"ש או טר"ש המטורף שנרקם בברוקלין, הוא המאמן הראשי הצעיר סטיב נאש. אם יצליח הפרויקט הנ"ל, סטיב נאש גאון כדורסל לא רק על המגרש, אלא גם על הקווים. אך אם ייכשל? הוא יפוטר יותר מהר מהזמן שלקח לראסל ווסטברוק להסתכסך עם כל המערכת ביוסטון.

קווין דוראנט יושב לו בבית, מול סרט רומנטי, עם דלי של בן&ג'ריס ומתכנן תוכניות לקאמבק נוסטלגי ומרגש, אחד כזה שעלול להשפיע לא רק עליו באופן אישי, אלא על כל הליגה ואיך שהיא תראה בשנים הקרובות. מבולבלים איך זה קרה? גם אנחנו.

דוראנט, הארדן
Credit to "NBA" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח