הכוכבים של אדם

מכיתה ה' בשנת 2005 לא פיספסתי אולסטאר אחד. האמת? אפילו לא את התחרויות. ראיתי את דווייט הווארד עושה סופרמן, את ג'רלד גרין ב-15 דקות של תהילה שעשו לו את הקריירה, את נייט רובינסון עושה דברים שרק אנשים גבוהים אמורים לעשות ואת בלייק גריפין קופץ מעל מכונית.

מכיתה ה', כשאמא שלי הסכימה בפעם הראשונה שאני אפספס יום של בית ספר כי אהיה ער כל הלילה, אני משקיע ורואה כל שנה את סוף השבוע הכי נוצץ בעולם הכדורסל, עם האנשים שעיצבו לי את הילדות כמו קובי, לברון, שאקיל ורבים וטובים אחרים. ולמה? כי אני תלמיד של המשחק, אבל גם נהנה ממשחק בלי הגנות ודאנקים מטורפים, כשפתאום כל הכוכבים שעולים על המגרש כדי להרוג, נראים כמו ילדים שמשחקים כדורסל בשכונה ונהנים מכל רגע.

קרי ודוראנט
Credit to official NBA Facebook Page

 

סוף שבוע האולסטאר השנה הוא תוצר ישיר של השנה שעברה על כדור הארץ, שעבור עולם הספורט הייתה אחת הקשות והמבלבלות שהיו אי פעם. בלי קהל, בלי הופעות, בלי אבק הכוכבים בצדדים של המגרש ובעיקר יראה כמו משחק אימון, אבל אחד ממש בלי הגנה. למרות שהשנה נחזור למתכונת המזרח מול המערב, בגלל ווירוס הקורונה, אין עניין ממשי בסוף השבוע הזה שיחל בעוד 7 ימים.

תארו לכם שאתם עובדים בעבודה שלכם הכי קשה שרק אפשר, מסכנים את הבריאות שלכם על בסיס יום יומי ומשתדלים להפיק את המיטב מהמצב, ואז פתאום מגיע אליכם הבוס ומפיל עליכם נסיעת עבודה שאין לכם חשק אליה ואין סיבה אמיתית לקיים אותה, חוץ מכסף, וגם הכסף לא כמו בנסיעות העבודה הקודמות שעשיתם. איך הייתם מרגישים?

שנת 2020 שעברה מאיתנו בשעה טובה עדיין נותנת את אותותיה והמגפה שעדיין משתוללת בארצות הברית עוד מכתיבה את העניינים ברוב תחומי החיים. אז אני שואל את הבוס הגדול אדם סילבר שאלה אחת מאוד פשוטה: למה בכוח? הרי חוץ מהצעירים שיבחרו השנה, אף אחד לא באמת מעוניין או מתרגש לקראת המשחק ואפילו כמות ההכנסות מהאירוע לא תגיע לחצי מההכנסות השגרתיות, כשרק חוזי הטלוויזיה ישחקו תפקיד בשידור האירועים באטלנטה, שגנבה את אירוח הסופ"ש מאינדיאנפוליס שהיא אחת משיאניות החולים בקורונה בארצות הברית עם מעל לחצי מיליון חולים.

הלוחם-בספאם לוגו

 

הבועה, מחאת השחקנים והאחדות שהציג עד כה ארגון הכדורסל הטוב בעולם באמת היו מעוררי הערצה והקברניט של כל הדבר הזה, אדם סילבר, הוכיח את עצמו כאחד ממוחות הניהול הטובים בעולם הספורט. אבל השילוב של הגאווה, הכסף והרצון להוכיח שה-NBA הוא ארגון הספורט המוצלח בעולם, הוא שילוב מסוכן ואף עלול להוביל להשלכות רציניות לגבי המשך קיום העונה, שגם ככה בקושי מצליחה להרים את הראש מעל לקו המים במציאות ההזויה של עולם הספורט היום.

אז אדם, בוס יקר, אולי תשקול שוב? תן לשחקנים להגיע לעבודה, לעשות את מה שהם יודעים ולהמשיך להוריד את הראש עד כמה שאפשר עד שיחלוף זעם. כי סוף שבוע אולסטאר עושים באהבה, או לא עושים בכלל.

אדם סילבר
אדם סילבר (תמונת מסך)
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח