ארסנל – ברצלונה / צופה מהצד

קודם כל אני חייב להודות שאני משוחד. אני  מעדיף את הכדורגל האנגלי, גדלתי עליו ואני אוהד ליברפול. אז נכון שלהיות בעד ארסנל זה קצת בניגוד לחוקי הטבע, אבל סתם לראות משחק בלי לבחור צד לא בא לי, אז אני בכל זאת בוחר בארסנל. חוץ מזה, אני תמיד מעדיף את האנדרדוג.

מה זה המכנסיים האלה?: לוקח לי כמה דקות להבין מה לובשים שחקני ברצלונה. בהתחלה הייתי בטוח שזה ביריות. לא הבנתי מה זה הפסים השחורים הללו, עד שהמצלמה התקרבה וראיתי שזה מין שילוב בין המכנסיים והגרביים של הספרדים. אני מניח שמדובר בתלבושת מיוחדת לצ'מפיונס בשביל למכור עוד חולצות ולעשות כסף. עוד סיבה להתנגד לקרקס הזה שנקרא ברצלונה. אני מעדיף את התלבושת הקלאסית של ארסנל.

עניין של זמן: גם כשבארסה עסוקה במחצית הראשונה בקביעת שיאים בהחזקת כדור ובמסירות חסרות תועלת, יש לך כל הזמן תחושה שתיכף תתחיל הסערה וארסנל תחטוף בראש. היכולת הטכנית שלהם הרבה הרבה יותר טובה. השחקנים של ארסנל רצים, מתאמצים ונעים למקומות הנכונים, אבל תמיד חסר להם הגרוש ללירה במסירה או בבעיטה האחרונה.

אוקסלייד צ'מברליין: איזה מין שם זה? אולי שילוב של שני ההורים? ונגר באמת מצפה שעם שם כזה השחקן יבקיע מחמישה מטרים מול שער ריק? שהוא ימסור בזמן לשחקנים פנויים במתפרצת במקום להיתקע במסצ'ארנו? הגזמת ונגר.

תחי הנפט: שמתם לב ששתי הקבוצות מפרסמות את אמירויות הנפט מהמפרץ הפרסי? אולי אם תשובה ימצא עוד גז הם יסכימו לפרסם גם אותו.

חלומות בהקיץ: במחצית השניה ארסנל מנסה להגביר קצב ולשלוח קצת יותר שחקנים להתקפה בשביל לנסות להבקיע. הם כנראה חשבו שאם הם החזיקו מעמד מחצית אחת אז הם שווים לברצלונה.
נו באמת. איזו נאיביות.
שגיא כהן אומר שארסנל מנסה לדחוף קדימה מהר כדי לא לאבד כדור בחצי שלה שיביא גול.
כרגיל הוא טועה. לארסנל אסור לאבד כדור ליד הרחבה של ברצלונה. מזה סופגים גול.

מה אתם יודעים?
זה שאינייסטה יודע למסור במספרת תוך כדי ניתור – אנחנו יודעים.
זה שניימאר יודע למסור בין שלושה שחקנים ולנוע כדי לקבל כדור בחזרה – אנחנו יודעים.
זה שסוארז יכול למסור בין הרגליים של המגן – אנחנו יודעים.
זה שניימאר מסוגל לרוץ יותר מהר מכל האנגלים ועוד עם הכדור – אנחנו יודעים.
אבל לראות את מסי ,שהולך/מטייל על המגרש רוב הזמן, רץ כל כך מהר בשביל להשכיב את צ'ך ולהבקיע – זה חדש לי.

ונגר, הגזמת: רצית לנסות להפתיע ושיחקת עם חלוצים. זה לא עובד מול החבר'ה האלה. לשחק בונקר בבית זה לא יפה, אבל אולי זה היה מצליח יותר.

עוד לא אבדה תקוותינו: בשנים קודמות ארסנל ניצחה בחוץ בשלב הזה בתוצאה 0-2 אחרי שהפסידה בבית. בעבר זה לא הספיק לה והיא הודחה. אולי הפעם?

Credit to "UEFA Champions League" Facebook page
Credit to "UEFA Champions League" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח